WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Als eerste:

Poppie, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!

Kan je het al een beetje bevatten??? Vast niet, ha ha ha!!! Bij mij heeft het echt lang geduurd voor ik echt goed besefte dat er een wondertje op komst is. Zo ongeveer bij 12 weken of zo, ha ha!! En dat terwijl ik normaal heel nuchter ben. Jij laat zien dat je de hoop niet op moet geven en ik hoop dat andere meiden hier weer hoop uit kunnen halen. Las hier net ook nog van een ander meisje dat nu zwanger is na een jaar. Meiden, geef het niet op!!

Hier alles ok. Zitten middenin de puinhoop, zoals een aantal van jullie weten (via mail vanwege stom forum). Tot overmaat van ramp is een van de konijnen ziek geworden en konden we maandagavond met spoed naar de dierenarts. Lang leven de hormonen want kon daar natuurlijk weer niet stoppen met janken... Moeten nu dwangvoeren en medicijnen geven. Kan je wel vertellen dat het veel tijd vraagt en daarnaast houd ik er natuurlijk als een "moeder-konijn" in de gaten. Kortom, weinig tijd even, maar is niet anders.

Twinkel, je bent nu dus begonnen aan de Clomid. Ik hoop dat het z'n werk gaat doen meid. Hebben die pillen nog bijwerkingen? Hoop van niet, anders dan zwanger worden ;-)

Pink, balen man weer zo'n onduidelijke cyclus en geen pos ovutest. Ik duim dat ie snel komt.

Vs, denk dat jouw x-ray onderzoek hetzelfde is als waar Twinkel het over had. Checken van de toegankelijkheid van de eileiders. Heb idd ook gehoord dat het best pijnlijk is en dat je beter niet alleen kan gaan.Maar je mannetje gaat vast wel mee. Sterkte ermee, maar het is voor het goede doel uiteindelijk!

Ook hier een steeds groter wordende buik. Steeds meer mensen beginnen te vragen of ze het goed zien, ha ha!! Ik ben ook wel erg trots op mn buikje!! Op mn werk zijn mijn medewerkers een poule gestart waar ze inzetten op datum en tijdstip bevalling en geslacht. Wel grappig om te horen wat ze denken dat het gaat worden. Maandag weer voor controle en luisteren naar de klein uk. Die schopt inmiddels al behoorlijk hard, mijn mannetje kan het ook al voelen. Erg bijzonder aangezien mijn placenta aan de voorkant ligt waardoor je normaal pas later leven schijnt te voelen en ik ben er dus vroeg bij... Kan maar 1 ding betekenen... die kleine schopt HARD!!!!!!!! Vrees het ergste voor later in de zw.... blauwe ribben en zo, ha ha. Ach we zien wel!

Nou ga zo weer eens bij de zieke kijken.

Liefs Anoek

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (6-10-07) 14w5d, 31 mrt uitgerekend.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 20w6d (28-11-07), 10 april uitgerekend,  20 weken echo -> alles ok! 3 dec volgende controle VK

- April, in ronde 10 zwanger (nod was 4 okt)

- Kyra, 29 jaar, in ronde 5 zwanger van 3e kindje 19 juni uitgerekend

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje, half juli uitgerekend  

- Pink, 26 jaar, 13 maanden bezig, minder rondes  door onregelmatige cyclus tussen 28-48 dagen, afspraak bij gyn gemaakt, 1e kindje, NOD geen ID!!

- vs77, 30 jaar, 14e ronde, nod rond  25 nov, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje

- vlinder, nod tussen 25 en 29 november, 1e kindje ronde 13, MM

- Pippie, 26 jaar, 1e ronde na miskraam, positieve ovutest 10 november, NOD 26 -27 november (even ruim aangehouden)

- Twinkel3, 28 jaar, 10e ronde, nod tussen 26 nov en 3 dec  , cyclus 26-36 dagen, eerste kindje.  
19 november: afspraak bij de gyn.

- Bo 24 jaar, 8e ronde, nod 2 december, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje

-Patricia, 26 jaar, ronde 12, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD  tussen 13 dec  en 19 dec (cyclus 34 - 40 dagen)

-mier1980,ronde 12,1e kindje,cyclus 24-28 dagen,nod tussen 16 dec. en 20 dec. afspraak bij de gyn op 5 december !!!

Hoi Meiden,

Wat voel ik me klote zeg. Weet echt niet waar het door komt, maar ben zo verdrietig. Kan de hele dag wel huilen. Ben vanmorgen gewoon vrolijk opgestaan, was lekker uitgeslapen dus daar ligt het niet aan. Vanmorgen gezellie met mijn dochter boodschappen gedaan. Alles op ons dooie gemakje. Maar toen begon het, vanmiddag. Voelde me ineens zo kl*te. Ik irriteerde me aan alles en dan ook echt aan alles (behalve natuurlijk aan mijn dochter). Liep de hele tijd te schreeuwen. Gelukkig kon mijn vriend er wel om lache en mijn dochter ook. Ze zei ineens mama wat is er, ik doe toch niks. Niet verdrietig zijn hoor mammie, ik ben lief. Nou daar ging ik toch maar huilen. Waarom voel ik me nou zo. De hele dag ligt mijn hond bij me, zelfs daar word ik nerveus van. Ik kan niet zwanger zijn, dat is nog te vroeg!!!!! Dat weet ik zeker!!!! Maar waarom voel ik me dan zo. Voel me eigen echt zo triest. Ik zit nu gewoon met tranen in mijn ogen dit berichtje te tikken. Ik word zo gek van het wachten op mijn wondertje, had zo gehoop dat ik met de feestdagen zwanger zou zijn. Het lijkt wel of iedereen zwanger is en word behalve ik. Maar ja heb ik wel recht om me zo te voelen denk ik dan. De meeste hierzo hopen op hun 1ste wondertje en dan kom ik. Dat 1ste wondertje heb ik al. Mag ik me dan wel zo voelen????? Is dat niet ontzettend egoistisch???? Sorry hoor meiden dat ik zo zeur, maar moest ff mijn gevoel kwijt. Heb trouwens ook erg last van mijn onderbuik, kramoen ofzo. Hoef niet naar de wc ofzo. Steeds als ik lang sta of iets heb getilt krijg ik een steek in mijn   buik ook met wiebelen trouwens, dat maakt me ook erg onzeker. Wat het wiebelen betreft, dat gaat goed. We wiebelen lekker veel, hopelijk helpt het.
Nou ik ga weer. Nog maals sorry voor het zeuren!!!!!!!

@Hoe is het eigenlijk met jullie???????

xxxx

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (6-10-07) 14w5d, 31 mrt uitgerekend.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 20w6d (28-11-07), 10 april uitgerekend,  20 weken echo -> alles ok! 3 dec volgende controle VK

- Pink, 26 jaar, 13 maanden bezig, minder rondes  door onregelmatige cyclus tussen 28-48 dagen, afspraak bij gyn gemaakt, 1e kindje, NOD geen ID!!

- Pippie, 26 jaar, 1e ronde na miskraam, positieve ovutest 10 november, NOD 26 -27 november (even ruim aangehouden)

- Twinkel3, 28 jaar, 10e ronde, nod tussen 26 nov en 3 dec  , cyclus 26-36 dagen, eerste kindje.  
19 november: afspraak bij de gyn.

-Patricia, 26 jaar, ronde 12, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD  tussen 13 dec  en 19 dec (cyclus 34 - 40 dagen)

-mier1980,ronde 12,1e kindje,cyclus 24-28 dagen,nod tussen 16 dec. en 20 dec. afspraak bij de gyn op 5 december !!!

- vs77, 30 jaar, 15e ronde, nod rond  20 dec, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje, MM?

He dames,

het is hier nog steeds relatief rustig. Is dit de spreekwoordelijke stilte voor de storm?

Twinkel: spannende tijden voor jou dus. Ik hoop dat je volgende week een hele mooie en goeie eisprong te zien krijgt.
Die x-ray is idd hetzelfde als de rontgen of HSG. Gister had ik het zo laten doen, maar hoe meer ik erover lees hoe meer ik er tegenop ga zien. Maar goed, we wachten af en het is voor een goed doel. En idd gaat mijn mannetje mee, of komt me ophalen want ik schijn er een uur voor de afspraak al te moeten zijn.

Ukkie: wat leuk dat je buik nu eindelijk zo groeit dat andere het ook kunnen zien. Jammer dan dat het winter is en je meer lagen moet dragen om warm te blijven en het dan niet zo opvalt! En erg prettig dat het allemaal zo goed gaat. Hopelijk blijft het ook zo gaan.

Anoek: duurde het 3 maanden voordat je het eindelijk eens een beetje begon te bevatten?
Een ziek konijn kan er nu ook nog wel even bij (niet dus). Dan ligt alles overhoop. Hopelijk is hij snel weer beter en hoef je hem niet meer te voeren.
Tja dat klinkt idd als een voorbode van blauwe ribben :). Maar het lijkt me wel geweldig dat je zo leven in je voelt.

Patricia: balen zeg dat je je nu even zo emotioneel voelt. Gooi het er maar uit hoor. Ik denk dat iedereen hier van die baaldagen heeft en wilt dat ze nu eindelijk eens zwanger is. En dan maakt het voor mij nix uit dat jij al een kindje hebt, en wens is een wens.

Hoe is het met de rest?

zo het eten staat op tafel
vs

quote: vs77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-11-2007 03:51:42'));

- vs77, 30 jaar, 15e ronde, nod rond  20 dec, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje, MM?

- Twinkel3, 28 jaar, 11e ronde, nod rond 24 dec, cyclus 26-36 dagen, 1e kindje
Deze maand 1e Clomidkuur met follikelmeting.

Hoi meiden,

Ik houd het even kort, want ik ben nl. op mijn werk.

Gelukkig geven de Clomidtabletten (nog) geen bijwerkingen bij mij.
Ik voel me prima, dus volgende week maar afwachten wat er te zien is bij de
follikelmetingen.

@Patrica, gewoon van je afpraten hier hoor. En ik vind helemaal niet dat je zeurt.
Of het nou je 1e kindje is, of je 2e kindje, het verlangen ernaar is volgens mij hetzelfde.
Tuurlijk heb jij net zoveel recht van spreken als mensen die nog geen kinderen hebben.
Ik hoop dat je je vandaag weer wat meer happy voelt.

Liefs, Twinkel3

Hee meiden,

Daar ben ik weer ik ben ff een paar dagen hier niet geweest ik moest ff het grote nieuws bevatten.
Het gaat allemaal redelijk goed en ik voel me met de dag zwangerder worden dat wil zeggen ik heb kleine kwaaltjes.
Ik ben namelijk maagpatient en mag me medicijnen niet hebben als ik zwanger ben dus zit alweer een paar dagen aan de melk dat helpt nog het beste.
Zoals de meeste vrouwen heel moe zijn in het begin kan ik erg moeilijk in slaap komen.
Ik voel me ook misselijk (niet overgeven hoor) maar alleen 's middags na de lunch.
Ondanks deze kwaaltjes ben ik erg blij hoor en probeer ervan te genieten maar aan de andere kant heb ik ook angstige momenten of het allemaal wel goed is.

@vs: Bij jullie gaat het een stuk sneller dan hier wel fijn en ik hoop dat je nu snel zwanger mag worden.

@twinkel: Gelukkig dat je (nog) geen bijverschijnselen van clomid,hopen dat het zo blijft.

De rest ben ik vergeten.
Alle meiden bedankt voor jullie felicitaties hier volgen de gelukssterretjes: ********

Gr: Poppie2

Terug
Bovenaan