WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Wat een lange ongi deze keer Mier. Bij mij is het al wel weer over.
Jouw afspraak met de gyn komt in zicht.
Ben je zenuwachtig, of ben je juist wel opgelucht dat je je zorgen nu in de juiste
handen neer kunt leggen?

Idd veel zwangeren hier op het forum.
Leuk om te lezen naast alle "ellende".
Ik hoop dat wij ook snel zullen zorgen voor een babyboom onder de wiebelmeiden!

Liefs, Twinkel3

Hoi Meiden,

@Mier, idd lange ongi voor jou?? Nog een week toch en dan ga je toch naar de gyn?? Hoe gaat het verders met je???

Nou ben weer een beetje opgevrolijkt door mijn vriend en mijn kleine prinses. Voel me eigen stukken beter, Vond het fijn te lezen dat het niks uitmaakt dat ik ff moest zeuren ondanks dat ik al een wonder heb. Deed me echt goed om te lezen. Verder ben ik nog wel erg emotioneel en heb k vaak tranen in mijn ogen. Gaat wel weer over!!!! We zijn nog wel aan de wiebel hier en voorlopig gaan we daar tot volgende week mee door.

Voor de rest zijn we druk met sinterklaas. Heb bijna alle kadotjes in huis. Ze deed de eigen steeds opmaken met rode viltstift, dus heeft vanmorgen van sinterklaas een make up doos in haar schoen gehad. Echt helemaal geweldig vind ze het. Ze zit helemaal onder, ze vind de eigen super mooi. Echt lache!!!!

@Hoe is het mer de rest???

xxx

patricia ik ga over 5 dagen naar de gyn,dus ben benieuwd

twinkel ik ben wel zenuwachtig hoor maar goed ik vind het wel fijner nu ik weet dat ze bij ons wat gaan meekijken en het geeft me een gevoel dat we toch een stapje verder gaan!
we zullen zien,maandag is pink en eigenlijk had poppie ook gemoeten maar die is ZWANGER jahoeeee!

xxx

de meesten hebben met kerst hun nod zie ik  of LIEVER NIET NATUURLIJK

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));
document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (6-10-07) 14w5d, 31 mrt uitgerekend.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 20w6d (28-11-07), 10 april uitgerekend,  20 weken echo -> alles ok! 3 dec volgende controle VK

- April, in ronde 10 zwanger (nod was 4 okt)

- Kyra, 29 jaar, in ronde 5 zwanger van 3e kindje 19 juni uitgerekend

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje, half juli uitgerekend  

- Pippie, 26 jaar, 1e ronde na miskraam, positieve ovutest 10 november, NOD 26 -27 november (even ruim aangehouden)

- Bo 24 jaar, 8e ronde, nod 2 december, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje

-Patricia, 26 jaar, ronde 12, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD  tussen 13 dec  en 19 dec (cyclus 34 - 40 dagen)

- Pink,  27 jaar, 14 maanden bezig, minder rondes  door onregelmatige cyclus tussen 28-48 dagen, afspraak bij gyn gemaakt op 3 dec.1e kindje, 2 streepjes op ovutest op 29 november, verwachte NOD tussen 13 en 15 december.

-mier1980,ronde 12,cyclus 24-28 dagen,nod tussen 16 dec. en 20 dec. ,1e kindje ,afspraak bij de gyn op 5 december !!!

- vs77, 30 jaar, 15e ronde, nod rond  20 dec, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje, MM?

- vlinder, 14e ronde, nod rond 23 dec, cyclus 24-28 dagen, 1e kindje, MM

- Twinkel3, 28 jaar, 11e ronde, nod rond 24 dec, cyclus 26-36 dagen, 1e kindje
Deze maand 1e Clomidkuur met follikelmeting.

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));Ff mijn gegevens geupdated

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (30-11-07) 22w4d, 31 mrt uitgerekend.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 20w6d (28-11-07), 10 april uitgerekend,  20 weken echo -> alles ok! 3 dec volgende controle VK

- April, in ronde 10 zwanger (nod was 4 okt)

- Kyra, 29 jaar, in ronde 5 zwanger van 3e kindje 19 juni uitgerekend

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje, half juli uitgerekend  

- Pink, 26 jaar, 13 maanden bezig, minder rondes  door onregelmatige cyclus tussen 28-48 dagen, afspraak bij gyn gemaakt, 1e kindje, NOD geen ID!!

- vlinder, nod tussen 25 en 29 november, 1e kindje ronde 13, MM

- Pippie, 26 jaar, 1e ronde na miskraam, positieve ovutest 10 november, NOD 26 -27 november (even ruim aangehouden)

- Twinkel3, 28 jaar, 10e ronde, nod tussen 26 nov en 3 dec  , cyclus 26-36 dagen, eerste kindje.  
19 november: afspraak bij de gyn.

- Bo 24 jaar, 8e ronde, nod 2 december, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje

-Patricia, 26 jaar, ronde 12, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD  tussen 13 dec  en 19 dec (cyclus 34 - 40 dagen)

-mier1980,ronde 12,1e kindje,cyclus 24-28 dagen,nod tussen 16 dec. en 20 dec. afspraak bij de gyn op 5 december !!!

- vs77, 30 jaar, 15e ronde, nod rond  20 dec, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje, MM?

Hey meiden,

Het is even stil geweest van mijn kant... druk druk druk met alle toestanden in huis.
Inmiddels is de vloer helemaal mooi geworden en staan de meubels weer in huis en op hun plek. Vandaag heb ik alles beneden ingeruimd. Nu morgenmiddag boven poetsen en dan is het huis weer lekker fris!

@Patricia, je weet dat je zoveel zeuren mag als je wilt hé?!! Zo als iemand al voor mij zei, je verlangen naar een kindje is bij de eerste net zo groot als bij de tweede, dus jouw verlangen is helemaal te begrijpen.

@Pink, goed gewiebeld?! Heb je ook andere sypmtonen die op je ei lijken? Hoop dat het nu een duidelijke eisprong is en je temp lekker omhoog gaat. Wiebel ze!

@MIer, al 8 dgn ongi? Jeetje dat is wel erg lang..... misschien...????

@Twinkel, fijn dat er geen bijwerkingen zijn. Hopelijk levert de clomid mooi werk af en kan je feest vieren met kerst!

@poppie, even volhouden, na 3 maanden wordt het bij de meeste vrouwen beter!! Heb je al een afspraak bij de vk gemaakt?

Met mijn konijn gaat het gelukkig weer veel beter!! Ze is goed opgeknapt. Alleen toen we gisteravond thuis waren, vonden we onze hamster dood in zijn kooi...... 'smiddags heeft ie nog lekker gespeeld en nu is ie er niet meer.HIj lag wel heel vredig in zijn huisje, dus denk dat ie in zn slaap overleden is. Ach, hij heeft een mooi leven gehad! Rust zacht lieve F.

Verder gaat hier alles wel ok! De kleine schopt dat het een lieve lust is! Mnman kan het sinds deze week ook voelen! We genieten er echt van!

Nu gaan ik nog even bankhangen.

Liefs Anoek

Hey meiden,

Volgens mij voelt iedereen zich op het moment weer een beetje beter en wat positiever als ik het goed lees!! Gelukkig maar!

Ik heb donderdag 2x getest, beide keren twee strepen, vrijdagochtend nog een keer, toen was de test superpositief, vrijdagmiddag en vanmorgen nog een keer en toen werd'ie weer minder. We hebben donderdag en vrijdag gewiebeld, dus goed benut! Vanmorgen in bed had ik korte felle steekjes links onderin, dus ik hoop (please....) dat dat mijn ei is geweest. Nu maar afwachten wat de temp doet.
Ben blij dat ik nu wat duidelijkheid heb voordat we naar de gyn gaan.

Goed weekend

Pink

Terug
Bovenaan