WIEBELMEIDEN 5!!!!!

bedankt voor jullie reacties

Anoek: prettig dat je je huis weer terug hebt

Mier en Pink: spannende dagen voor jullie. Hopelijk zal bij jullie alles goed zitten. Procentueel gezien hebben we hier nu al genoeg meiden waar de medische wereld iets mee helpt, dus dan zou er bij jullie nix aan de hand moeten zijn! Maar ik kan me wel voorstellen dat jullie door de mindere berichten hier wel nerveuzer kunnen worden.

Twinkel: het is maar goed dat je Harry Potter aan het lezen bent en niet een of ander sentimenteel boek: dan zou je blijven janken :). Stom he wat hormonen allemaal kunnen doen. Ik heb  nu (dag 2) nog geen last van de clomid, alhoewel ik gezien de onstandigheden wel verbazingwekkend kalm ben en dingen aan het doen ben.

vs

dat is wel heftig zeg,pfff !!!

vind het heel moeilijk en weet niet zo goed wat ik dan moet zeggen!

xxx

Hallo Allemaal.

Wat een toestanden allemaal he?
Je wordt er niet echt vrolijk   van...en het is ook nog eens onwijs snertweer! Heeft wel niets met elkaar te maken maar goed.

Ik wens degene die komende week naar het zh gaan alvast heel veel succes.

Vs ... ik denk aan je dat weet je wel!

x-vlinder

Hallo allemaal,

Daar ben ik ook weer es, heb het heel druk op het werk, dus vandaar....

Heb net even rustig alles bijgelezen, maar werd er wel een beetje stilletjes van. Helaas gaat het het momenteel niet bij iedereen zoals we het graag willen.

Vs, wat een vervelend nieuws was dat!  Hoop dat jullie  er samen ook goed over kunnen praten.  En natuurlijk dat je ook wat steun aan de wiebelmeiden hebt, die in hetzelfde schuitje zitten.

Vlinder, las via de mail dat het bij jullie ook alweer tegen zat. Ik leef met jullie mee hoor!

Twinkel. lastig die bijwerkingen van de clomid, maar hopelijk is het niet voor niets!

Patricia, zit je alweer een beetje lekkerder in je vel? Hoop ook voor jullie dat het nu snel raak is.

Mier, succes bij de gyn....  

Pink,  ook succes bij de gyn en wie weet heeft het wiebelen deze keer geholpen...
Bij ons was het ook op de valreep gelukt, vorg jaar eind okt was ik gestopt met de pil en begin nov mn eerste echte ongi en precies een jaar later een postieve test! Het kan dus nog wel hoor!

Bo, zit je op de wachtbank ???  

Anoek, fijn dat alles goed gaat,en dat je huis ook eindelijk weer klaar is! Wanneer was jouw 20 weken echo? (of heb ik die gemist)

En dan natuurlijk nog Poppie: Gefeliciteerd  meid! onwerkelijk he? Geniet ervan.

Als ik nog iemand vergeten ben, dat is niet express hoor!  

Bij mij is alls goed, ben inmiddels 7,5 week zwanger, en voel me nu ook echt zwanger! Heb gevoelige borsten, en ben echt flink beroerd  als ik honger  heb (niet kotsen hoor) Maar zodra ik weer wat eet,  dan is het  weer over!  
11 dec heb ik  mn eerste afspraak bij de verloskundige, en  dan 2 weken daarna de eerste echo! Hoop echt dat het nog in de laatste week van het jaar kan, maar zullen zien. Die echo doen  ze niet bij de vk maar ergens anders, dus afwachten...
Voorlopig blijft het nog een tijdje druk op mn werk, maar ik lees wel met jullie meehoor !

xxx Tara      

Hallo Allemaal.

Hoe is het met iedereen?

Zijn er nog zondagmiddag regentips misschien?

Ik ga zo eerst even gedichtjes maken voor de Sint en er liggen nog 2 echte bossche bollen in de koelkast naar me te lachen Mjammie. Denk dat ik die straks eens 1 op ga eten!

x-vlinder

mmmmm vlinder toch!!

wij hebben straks sinterklaas bij mijn zus,dus wel erg leuk!!

tara fijn dat het goed gaat met je,en bedankt voor woensdag he! het is wel spannend maar het geeft me ook wel weer rust!

xxx

Hallo meiden,

Ook hier slaan we zodadelijk nog aan het dichten.
We worden om 6 uur bij mijn schoonzusje en zwager verwacht voor een Sinterklaasfeestje.

Vandaag heb ik mijn laatste Clomid gehad.
Eigenlijk vielen mij de bijwerkingen nog wel mee.
Vooral vrijdag veel tranen en gisteren nog wat, maar nu voel ik me toch wel vrij stabiel.
De afspraak met de gyn komt nu ook dichtbij. Spannende dus...

Ik wens jou, Pink, veel succes morgen bij de gyn.

Veel liefs voor alle andere meiden,

Twinkel3

PS: Mier, ik heb je mail nog niet gelezen. Ga ik nu even doen!

Hoi Meiden,

Ben gister weer lekker wezen stappen en heb echt een hele leuke avond gehad. Was om 6 uur thuis en om alf 7 ging ik pas naar bed, ff eerst wat gegeten. Vanmorgen was ik alweer om half 11 mijn bedje uit. Kon niet meer slapen terwijl ik nog erg moe was/ben. Kom net terug van een verjaardag.

Voel me eigen al wel beter dan van de week. Wel heb ik nog steeds huilbuien en een wisselvallige stemming. Heb trouwens ook erg last van mijn buik als ik bijv teveel heb gelopen of te zwaar heb getild. Heel vreemd allemaal. Gister avond in de kroeg kreeg ik ook ineens erge pijnscheuten en zakte daardoor bijna door mijn voegen. Gelukkig zag me vriendin het en zij we saampjes ff buiten gaan zitten tot het over was. Daarna weer vrolijk verder gaan dansen.

Wij vieren sinterklaasavond een woensdag. Vond ik wel zo makelijk!! Dan heeft die kleine eerst sóchtends op school sinterklaasfeest en dan sávonds thuis!!! Kan ze s'middags ff een uurtje slapen.

@Vs, Wat een vervelend nieuwd heb je te horen gekregen zeg. Weet ook niet zo goed wat ik nu moet zeggen. Ik denk aan je meid!!!!
@Twinkel, Gelukkig je laatste Clomid ingenomen, spannend hoor van de week naar de gyn. Gelukkig vielen de bijwerkingen wel mee!!!
Veel plezier vanavond bij je sinterklaasfeestje. Hopelijk ben je lief geweest!! hihihi.
@Pink, Succes morgen bij de gyn!!!!!!!!!
@Vlinder, Hoe is het met jou?????
@Mier, Ook veel plezier he met het sinterklaasfeestje!!! Je bent toch wel lief geweest he anders krijg je niks.

Sorry als ik iemand ben vergeten!!!!!!
Liefs xxx

Terug
Bovenaan