WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Lieve meiden,

ik zou willen dat ik me happier zou voelen op dit moment. Het is tijden terug dat ik me zo vreemd heb gevoeld. Het is allemaal behoorlijk onwerkelijk. Het liefst wil ik me opsluiten zodat niemand het weet en het dan ook niet waar is, maar een zeer slechte droom.
Ja we hebben slecht nieuws gekregen en het lijkt alsof de enige optie via ivf zal zijn. Op dit moment weten we dat het bij manlief slecht is en bij mij moeten we nog  afwachten. Hopelijk krijgen we komende week een gesprek en komen we meer te weten van hoe slecht het is en wat de mogelijkheden en kansen zijn.

Ik hoop dat alle andere meiden die ook richting gyn ed gaan allemaal goed nieuws te horen krijgen.

liefs
vs

vs wat een vervelend bericht hebben jullie gekregen,dat is echt een flinke domper!
weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik denk aan jullie!

heel veel liefs mier

Hé meiden,

Hier weer even een berichtje van mij.
Gisteren schreef ik dat ik geen bijwerkingen had van de Clomid, maar dat was toch nog wel iets te vroeg geroepen volgens mij.
Ik merk dat ik sinds gisteren toch wat labieler ben dan anders.
Niet somber ofzo, maar ik huil om het minste of geringste. En dan ook niet gewoon een paar traantjes, maar gewoon hele plensbuien. Het rolt maar door...
Ik vraag dus maar even niet zoveel van mezelf en zit nu lekker op de bank met de nieuwe Harry Potter (kon hem toch niet laten liggen Anoek) en een heleboel chocolaatjes binnen handbereik.
Ach ja, het zal er wel bij horen en het gaat vast wel weer over.

@Pink, wat fijn dat je duidelijke ovulatietesten hebt gehad. Wie weet wel een lucky shot deze maand! Wanneer had jij je afspraak met de gyn ook al weer? Ook deze week hè?

@Anoek, lekker zeg dat je je huis weer even flink kunt soppen en inrichten.
Eindelijk van de rommel af en dat is denk ik toch wat ontspannender!

@Vs, wat een naar bericht zeg dat het bij jouw man niet goed zat.
Was het echt zo slecht dat ze het al direct over IVF hebben gehad?
Ik weet dat je bij een paar goede zwemmers ook nog aan KI of IUI kunt denken.
Het spulletje van mijn man viel ook onder de normaalwaarden, dus ik maakte mij ook al naar hierover, maar volgens mijn gyn was het wel wat minder en langzamer, maar kon hij hiermee best iemand zwanger maken. Ik had me dus al wat te naar gemaakt.
Nu word ik nog onder de loep genomen. Jij dus ook.
Ik hoop voor jullie het beste en dat er goede mogelijkheden blijken om zwanger te raken. Ik duim voor jullie meid!

Liefs,

Twinkel3

goh ik krijg toch nu wel erg de zenuwen hoor voor woensdag!

pink ik wil je alvast heel veel succes voor maandag wensen!!

twinkel wat naar zeg die huilbuien maar misschien maar goed ook,lekker laten lopen meid!

xxx

Hé Mier, jij ook hier!

Pink dus maandag een afspraak bij de gyn en jij woensdag.
Ik ga dinsdag voor de 1e echo.

De gyneacologen krijgen het maar druk met alle wiebelmeiden!

Ik ga weer snel verder met het Harry Potterboek, want het is wel erg spannend.

Tot gauw,

Liefs, Twinkel3

Jeetje VS, ik weet even niet wat ik moet zeggen.......
Het lijkt me dat je ook het gevoel hebt dat al het 'verplicht' wiebelen (als daar sprake van was) en alle spanningen voor NOD gewoon altijd voor niks zijn geweest.
Ik hoop dat de onderzoeken bij jou positiever uitpakken, en het is toch altijd zo dat je mannetje nog een keertje moet testen na drie maanden?
Ik kan me voorstellen dat je je zwaar kl*te voelt, dit verwacht je toch niet te horen....

Twinkel, lekker janken hoor! Geef er maar lekker aan toe... zo te lezen doe je dat ook al met een goed boek en heel veel chocola...

Mier ik vind het eigenlijk helemaal niet spannend, gek he? Ben eigenlijk heel benieuwd, dus als er iets onderzocht moet worden komen de zenuwen wel...

Pink

twinkel ik was alweer weg,maar heb je mijn mail niet gehad??

pink niet gek hoor,iedereen is anders,ben wel  benieuwd hoor! succes he meid!

xxx

tja het is vreemd nu. Al die keren voor nix gehoopt en in spanning gezeten. Wat dat betreft is die druk op dit moment wel weg. We moeten voorlopig niet "verplicht" wiebelen, ik kan geen streepjes plassen en de rd zullen toch komen en al die dingen die ik evt zal voelen hebben nix met zwangerschap te maken. Dat is helaas 1 zekerheid die we nu hebben.
Het werd in 1 zin gezegd dat het zaad stecht was en ivf de enige optie is. Nu willen we graag wel de testresultaten zien en weten hoe slecht het is. En weten wat de kans op een natuurlijke zwangerschap is en voor iui. Het is nogal heftig om gelijk naar ivf te gaan. (soms hoop ik dat ze het sneller als slecht zullen bestempelen omdat ze een privekliniek zijn en dus geld verdienen aan het doen van ivf). Verder zullen we wrs een doorverwijzing naar de uroloog krijgen en ik hoop dat die iets vindt wat te verhelpen is (erg bestaat een kans....).

Het is allemaal zo onzeker nu. Als ivf de enige mogelijkheid is dan moeten we er goed over nadenken over hoe wat waar en wanneer. Komen we dan eerder terug naar NL? Het is emotioneel natuurlijk zwaar en dan is het prettiger om bij familie en vrienden in de buurt te zijn. Verder is er de financiele kant. Het wordt hier niet vergoed en is 4 keer zo duur als in NL.
Alles bij elkaar dus een achtbaan waar we nu inzitten. Maar goed, we moeten eerst afwachten en zien hoe slecht slecht is.

liefs vs

Terug
Bovenaan