WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Leuk en gezellig al die sinterklaasfeestjes!!
Wij gaan woensdag lekker eten bij mijn schoonouders. Met mijn familie hebben we lootjes getrokken voor kerst, ook heel gezellig!

Zo, Patricia, half 7 in bed! Dat red ik echt niet meer!!

Twinkel, wanneer moet jij nou weer naar het ziekenhuis? Hoevaak krijg je dan een echo om de eitjes te controleren?

Anoek, wat fijn dat de benedenverdieping weer klaar is!

Tara, lekker genieten van je zwangerschap he?

Mier, heb je leuke cadeautjes gekregen?

Hier vandaag dag 29 en gisterochtend steekjes gevoeld, vandaag was de temperatuur omhoog 36.9, positief dus!! Morgen naar de gyn, heb er wel zin in, al is dat misschien niet helemaal de goede woordkeus, maar jullie begrijpen vast wat ik bedoel. En ik ben heel blij dat ik nu kan vertellen aan haar wanneer mijn NOD is, dat geeft ook wat meer rust, anders is het helemaal zo onzeker.
Ik hou jullie op de hoogte,

Liefs Pink

Vraagje: Ik moet donderdag 13 dec naar de tandarts om te vullen (met verdoving), mijn NOD is 13 of 14 december. Stel nou (jaaaaaa!!) dat ik zwanger ben, kan die verdoving dan ook kwaad?

Hoi meiden,

Vs wat een rot nieuws, succes met  alle beslissingen die jullie nu moeten nemen en  veel  sterkte de komende tijd.
Vlinder jij ook sterkte.
Voor de meiden die nog naar de gyn moeten succes!

Tara hoe voel je je?! lekker genieten!

Ik ben helaas weer ongie geworden.
Ben niet zoveel meer op het forum, omdat ik toch probeer er iets minder mee bezig te zijn (voor hoever dat mogenlijk is).

Liefs bo

quote: Ukkie26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-11-2007 18:43:56'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));Ff mijn gegevens geupdated

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (30-11-07) 22w4d, 31 mrt uitgerekend.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 20w6d (28-11-07), 10 april uitgerekend,  20 weken echo -> alles ok! 3 dec volgende controle VK

- April, in ronde 10 zwanger (nod was 4 okt)

- Kyra, 29 jaar, in ronde 5 zwanger van 3e kindje 19 juni uitgerekend

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje, half juli uitgerekend  

- Pink, 26 jaar, 13 maanden bezig, minder rondes  door onregelmatige cyclus tussen 28-48 dagen, afspraak bij gyn gemaakt, 1e kindje, NOD geen ID!!

- vlinder, nod tussen 25 en 29 november, 1e kindje ronde 13, MM

- Pippie, 26 jaar, 1e ronde na miskraam, positieve ovutest 10 november, NOD 26 -27 november (even ruim aangehouden)

- Twinkel3, 28 jaar, 10e ronde, nod tussen 26 nov en 3 dec  , cyclus 26-36 dagen, eerste kindje.  
19 november: afspraak bij de gyn.

-Patricia, 26 jaar, ronde 12, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD  tussen 13 dec  en 19 dec (cyclus 34 - 40 dagen)

-mier1980,ronde 12,1e kindje,cyclus 24-28 dagen,nod tussen 16 dec. en 20 dec. afspraak bij de gyn op 5 december !!!

- vs77, 30 jaar, 15e ronde, nod rond  20 dec, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje, MM?

- Bo 25 jaar, 9e ronde, nod  30 december, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje

tuurlijk ben ik lief geweest patricia!!!!!

ik heb petit for schaaltjes gehad van blond-amsterdam en een kleine agenda een hele leuke en chocoladelette,volgende week weer sinterklaasfeestje! nu was het meer voor de kids volgende week niet!

bo wat balen!

pink ik weet niet ofdat het kwaad kan maar zal het toch wel voor de zekerheid even vragen!

xxx

@Pink, Volgens mij kan dat geen kwaad verdoving als je zwanger bent. Toen ik zwanger was van mijn dochter had ik ook een gaatje en toen zei ik lachend, haha ik kan toch niet geboord worden ik ben zwanger!!! Nou das pech voor jou want dat kan geen kwaad zei hij toen. Nou ik baalde echt als een stekker (ben namelijk erg bang voor de tandarts). Ik heb toen ook verdoving gehad, want zonder doe ik het echt niet.
@Mier,Leuk hoor al die kadotjes en volgende week weer?? Wij doen alleen maar sint voor mijn dochter en de grote krijgen gewoon een choco letter!!! Met kerst kopen we wel kadotjes voor elkaar. Maar wel gezellie!!!!!

Liefs xxx

Heyy halloa,

Sorry meiden, maar ben al weer een hele tijd niet geweest.
Ik zie ook dat er een hoop nieuwe meiden tussen zitten gezellie. En wat fijn om te lezen dat er ook al  wat zwangere meiden tussen zitten, maar wel klote dat nog niet iedereen zwanger is, en dat ondanks sommige al weer een tijd bezig zijn.
Anouk bij jou gaat alles gelukkig ook nog steeds goed, leuk hoor. wanneer was jij ook alweer uitgerekend?
En Nina hoe is het met jou?? Met de endometriose, pijn  enzo........???

Dat is bij mij nu ook de reden waarom ik er al een hele tijd niet ben geweest........... het zwanger worden luktte maar niet, en de pijn was ook niet meer uit te houden met die endometriose.
Ik heb toen de stap genomen om terug te gaan naar het ziekenhuis, want moest bij twijfel (als ik weer meer pijn kreeg) direct terug komen.
Hebben we dus ook gedaan, en daarbij werd geconstateerd dat ik toch wel een ernstige vorm van endometriose heb..........en helaas daardoor niet natuurlijk zwanger zal worden
En daar heb ik het best moeilijk mee vandaar dat ik hier ook niet meer te vinden was.
Ik heb een hoop gemist zag ik, maar het was te veel om een beteje bij te lezen.
Dus ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat? En of het bij de meiden waar het ook al wat langer duurt, die al ene keer naar doktoren of iets zijn geweest?

Groetjess S

Hallo Allemaal.

Wat is het hier rustig geweest zeg...daaar moeten we maar weer eens verandering in brengen.

Jullie hebben het vast druk gehad met rijmen maken en cadeautjes uitpakken.

Verder alles goed met iedereen?

x-vlinder

Met mij is alles goed, ben nog wel een beetje down af en toe. Ook ben ik erg misselijk!!!

We hebben gister een erg leuke pakjesavond gehad en zijn lekker verwend, vooral mijn dochtertje natuurlijk!!!

Liefs xxx

Terug
Bovenaan