WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Nou, als mijn ei gisteren is gesprongen (bijv. gistermiddag), dan waren we gisteravond wel te laat met wiebelen volgens mij.

Ik hoop dus maar dat ik om een andere reden een hoge temp had vanmorgen!

Liefs, Twinkel3

Hallo,

Twinkel dat is niet te hopen~!

Wij zijn ook weer lekker aan het wiebelen gegaan. Het was even wat rustiger bij ons. Denk dat we wat tijd nodig hadden om het een en ander een plekje te geven.

Nu is het echt weer wiebelen om samen te zijn en niet speciaal voor een baby wat de laatste tijd natuurlijk wel was...dat is raar...en wie weet zijn de wonderen de wereld nog niet uit.

Hoe is het met de rest?

x-vlinder

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (30-11-07) 22w4d, 31 mrt uitgerekend.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 20w6d (28-11-07), 10 april uitgerekend,  20 weken echo -> alles ok! 3 dec volgende controle VK

- April, in ronde 10 zwanger (nod was 4 okt)

- Kyra, 29 jaar, in ronde 5 zwanger van 3e kindje 19 juni uitgerekend

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje, half juli uitgerekend  

- Pink, 26 jaar, 13 maanden bezig, minder rondes  door onregelmatige cyclus tussen 28-48 dagen, afspraak bij gyn gemaakt, 1e kindje, NOD geen ID!!

- Pippie, 26 jaar, 1e ronde na miskraam, positieve ovutest 10 november, NOD 26 -27 november (even ruim aangehouden)

- Twinkel3, 28 jaar, 10e ronde, nod tussen 26 nov en 3 dec  , cyclus 26-36 dagen, eerste kindje.  
19 november: afspraak bij de gyn.

-mier1980,ronde 12,1e kindje,cyclus 24-28 dagen,nod tussen 16 dec. en 20 dec. 13 dec. bloed prikken in het ziekenhuis!

- vs77, 30 jaar, 15e ronde, nod rond  20 dec, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje, MM?

- vlinder, 14e ronde, nod rond 23 dec, cyclus 24-28 dagen, 1e kindje, MM

- Bo 25 jaar, 9e ronde, nod  30 december, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje

-Patricia, 26 jaar, ronde 13, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD  tussen  3  jan  en 15  jan (cyclus  29 - 40 dagen)

Heb ff het tabelletje veranderd, want volgens mij is het aan het doorzetten. Krijg ook erg last van mijn rug. Ga er dus maargewoon vanuit dat mijn ongi vroeg is deze maand (erg vroeg)

liefs xxx

patricia ik was alweer weg vanmiddag dus vandaar geen reactie,moest werken dus vandaar en nu net thuis!
ik hoop dat het niet door gaat zetten anders wel een mooie cyclus dit x!

twinkel hummm dat zal wel balen zijn zeg! heb je van tevoren helemaal neit gewiebeld dan?

xxx

Hallo wiebelmeiden,

Ik kon niet slapen, en mn bedje weer uitgekomen.
Hier alles goed, nouja behalve dat ik me echt flink beroerd voel dan.

Laatst schreef ik nog dat ik niks voelde, nou dat is nu dus wel anders. Voel me zowat de hele dag flink beroerd. Aan de ene kant ben ik ook wel blij dat ik nu echt voel dat ik zwanger ben, maar aan de andere kant hoop ik dat dit gevoel straks snel weer verdwenen is! Ik eet me echt de hele dag klem in bananen en brood, want dat is het enige dat een tijdje werkt. Het beroerde gevoel is dan tenminste weer een uurtje weg ofzo. Valt niet mee, zwanger zijn..hahaha

Nou genoeg geklaagt, hoe is met jullie?
Las dat het toch weer spannend wordt voor een aantal dames. En wie weet, straks de eerste wiebeltweeling voor twinkel.

Ik ga nu toch mn bedje maar weer in, truste!
xxx  Tara  

Hoi Meiden,

Nou mijn ongi is lekker door gezet hoor!!! Ben echt mega ongi geworden en heb volop last van mijn buik!!! Zondag begin ik dus met de clomid 100mg!! Op naar ronde 13.
Vanavond ga ik lekker stappen, heb er echt zin in!!! De kerstboom word geloof ik niet gehaald vandaag. Manlief moet de hele dag geloof ik werken. Nou ja we zien wel wanneer de boom komt.

@Tara, Ik ken het hoor die missleijkheid. Heb ik toen ook gehad de 1ste 6 weken. Heel vervelend, maar gaat echt over!!! Hoe voel je je eigen voor de rest?? Ga je al wat zien??

xxx

Hallo meiden,

Hier staat de kerstboom hoor!
Ik had hem op school al gezet, en ja... dan is het thuis zo kaal.
Dus gistermiddag flink in de weer met lichtjes en ballen en nu is het huis ook weer in kerstsferen.
Ook hebben we gisteren nog een vakantie geboekt voor in mei.
We gaan dan een weekje naar Kreta, naar het plaatsje Rethmynon.
Kent iemand dit?
Wij verheugen ons er al op. Het is al weer een tijdje geleden dat we op vliegvakantie zijn geweest.

@Patrica, ik las net je mail maar ik zie nu hier dat het toch flink heeft doorgezet.
Dat is in ieder geval duidelijk dus. Kun je zondag gerust beginnen met de Clomid.

@Tara, dubbel is dat of niet? Aan de ene kant wil je je heel graag zwanger voelen, maar als je je zwanger voelt (misselijk enzo), wil je dat het snel weer over is.
Men zegt dat de eerste 12 weken het ergst zijn. Ik hoop voor jou dat je je ook snel weer wat fitter zult voelen.

Wat betreft mijn eisprong heb ik nog weinig duidelijkheid.
De ovulatietesten zijn nog steeds negatief, maar we hebben gisteren en eergisteren toch wel gewiebeld op doktersadvies hoor!
Mijn temperatuur was vrijdagochtend behoorlijk hoog (36,7) en ik was dus even bang dat mijn ei al te vroeg was geweest (donderdagmiddag ofzo). Maar vanmorgen was mijn temperatuur weer wat lager (36,5). Als mijn temperatuur morgen onder de 36,7 is dan is mijn eisprong ook volgens Fertility Friend nog niet geweest.
Ik ga nog maar even door met ovulatietesten en we wiebelen nog wel even door, maar nu wel om de dag.
Inmiddels moet ik dan toch wel mega-eieren hebben!
Dinsdag waren ze allebei rond de 17 mm en ze groeien ongeveer 1,5 mm per dag.
Dat betekent dat ze nu ongeveer 23 mm moeten zijn (mits ze niet eerder zijn gesprongen). Het wil trouwens niet zeggen dat het ook een tweeling gaat worden als het deze maand raak is, maar de kans hierop is wel vergroot.

Nog even spannend dus.

Veel liefs, Twinkel3

Terug
Bovenaan