WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Hoi Twinkel.

Een eitje kan vanaf 20mm springen. Die van mij was laatst doorgegroeid naar 28mm. Jammer genoeg maakte ik niet genoeg goede hormonen aan maar het kan dus wel.

Blijven wiebelen zou ik zeggen!

x-vlinder

Hoi alle andere wiebelmeiden.

Hoe is het met jullie allemaal?

Nog bijzonderheden hier of daar?

Hier niet veel veranderingen. We zijn wel weer aan de wiebel gegaan en ik moet zeggen dat het wel wat anders is dan eerst. Het was steeds met de gedachte voor een kindje de laatste tijd en dat is er nu wel vanaf moet ik zeggen. Juist misschien wel goed!

Maandag horen we meer. Ik houd jullie op de hoogte via de mail.

Ben nu weg. We gaan zo  op kraamvisite!

Waarschijnlijk ben ik er morgen wel weer even.

x-vlinder

Hoi Meiden,

Ja eigenlijk heb ik niks te vertellen, maar ik kan niet slapen. Ben net thuis, ben gezellig wezen stappen vanavond. Heb het erg naar mijn zin gehad!!!
Ik dacht ach ik ga ff op het forum kijken. Ben natuurlijk de enigste om deze tijd. Niet zo raar eigenlijk, hihihi.
Mijn ongi is geloof ik al bijna weg, maar dat weet ik morgen pas zeker. Het is gelukkig wel al stukken minder!!!

Hoe is het met jullie??

@Vlinder, Hoe was het op kraamvisite?? En wiebelen zonder de gedachte voor een kindje is idd anders. Moet zeggen nu dat wij niet meer verplicht wiebelen, maar gewoon wanneer we zin hebben geniet ik er ook weer van!!! Succes voor maandag, duim voor positief nieuws!!!!!

Liefs xxx

hey meiden,

@patricia; je heb het weer goed volgehouden zeg

@vlinder; wat leuk zeg ! gefeliciteerd ! hoe was de kraamvisite?

gister wezen shoppen met een vriendin in den bosch was weer erg leuk,ik had 2 truien gekocht en een bjorn borg boxer voor mijn vriend.
gisteravond bij mijn schoonouders lekker gegourmet en sinterklaas gevierd!(beetje laat)
wel leuke dingen gehad,een tom tom hadden we samen gekregen,en ik had een senseo gehad zo n roze/rode van tord boontjes(erg leuk)en een badmat van blond-amsterdam en gebaksvorkjes ook van blond,en een heeeeeeeel mooi lingeriesetje van mijn vriend

xxx

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (30-11-07) 22w4d, 31 mrt uitgerekend.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 20w6d (28-11-07), 10 april uitgerekend,  20 weken echo -> alles ok! 3 dec volgende controle VK

- April, in ronde 10 zwanger (nod was 4 okt)

- Kyra, 29 jaar, in ronde 5 zwanger van 3e kindje 19 juni uitgerekend

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje, half juli uitgerekend  

- Pink, 26 jaar, 13 maanden bezig, minder rondes  door onregelmatige cyclus tussen 28-48 dagen, afspraak bij gyn gemaakt, 1e kindje, NOD geen ID!!

- Pippie, 26 jaar, 1e ronde na miskraam, positieve ovutest 10 november, NOD 26 -27 november (even ruim aangehouden)

- Twinkel3, 28 jaar, 10e ronde, nod tussen 26 nov en 3 dec  , cyclus 26-36 dagen, eerste kindje.  
19 november: afspraak bij de gyn.

-mier1980,ronde 12,1e kindje,cyclus 24-28 dagen,nod tussen 16 dec. en 20 dec. 13 dec. bloed prikken in het ziekenhuis!

- vs77, 30 jaar, 15e ronde, nod rond  20 dec, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje, MM?

- vlinder, 14e ronde, nod rond 23 dec, cyclus 24-28 dagen, 1e kindje, MM

- Bo 25 jaar, 9e ronde, nod  30 december, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje

-Patricia, 26 jaar, ronde 13, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD  tussen  3  jan  en 15  jan (cyclus  29 - 40 dagen)

Hallo meiden,

Vandaag was mijn ovulatietest eindelijk positief.
Vanmorgen nog gewiebeld, dus dat zit wel goed.
Ik voel trouwens ook de hele tijd steekjes links. Volgens mij moet daar mijn ei ergens zitten.
Hij zal vandaag of morgen dus wel gaan springen.
En dan maar afwachten hè...

@Mier, lekker verwend door de Sint.
Wel gezellig om het met familie te vieren.
Wij hebben Sinterklaas met mijn schoonfamilie gevierd en met Kerst doen we pakjes bij mijn ouders thuis.
Vanmiddag hebben we nog een verjaardagsfeestje van mijn moeder.

@Vlinder, hoe was het kraamschudden?
Ik ben altijd zo benieuwd als ik voor de eerste keer naar een kindje ga kijken.

@Patrica, wat een nachtdraver zeg!!! (hihihi)
Wij waren vannacht ook laat in ons bed. We hebben gisteravond nog gezellig Kolonisten van Catan gespeeld bij vrienden. Hierna nog wat gekaart en gedronken en toen was het al flink laat. Maar wel erg gezellig in ieder geval.

Verder weinig bijzonders,

Liefs, Twinkel3

Hoi Hoi,

Ja ik ben een echt nachtbrakker aan het worden. Ach een beetje een laatbloeier, wat een ander op zijn 16de deed/doet, ga ik nu pas doen, hihi.
Was wel weer bijtijds mijn bedje uit (als je na gaat hoe laat ik erin lag) 12 uur stond ik alweer onder de douche en zijn we saampjes ff spullen wezen kopen om het huis te versieren. We hebben nu alleen geen zin erin dus dat gaan we morgen doen. De boom halen we pas volgende week, dan kan onze kleine meid ook mee.
Vanavond ga ik dus weer beginnen met de clomid. Hoop dat ik deze keer geen last krijg van de bijwerkingen. Moet nu natuurlijk 2 tabletten nemen ipv 1tje. Maar goed dat zien we wel, nemen het ermaar bij als het wel zo is.  Verder heb ik niet zoveel te vertellen!! Ben een beetje moe, ga denk ik ff mijn oogjes een uurtje dicht doen voordat mijn meissie weer thuis komt straks.

@Mier, Zo lekker verwend door de sint en een gezellige avond gehad!!!
@Twinkel, Ja leuk ik hou ook van spelletjes en kaarten!! Vind dat ook altijd erg gezellig met zijn alle.

Liefs xxx

Hoi Allemaal.

Kraamvisite was leuk....en zooooo schattig! Wil ik ook wil ik ook wil ik ook wil ik ook (haha).

Patricia jij kan me er wat van zeg. Ik zou dat echt niet volhouden zo lang stappen! Wordt al moe als ik er aan denk bij wijze van spreken. Gaat je dochtertje dan logeren of blijft je mannetje dan bij haar thuis?

Twinkel wat goed zeg....dat wordt wel heeeeel spannend bij jullie dan...2x zoveel kans met 2 eitjes en nog op het goede moment gewiebeld.We zullen met z'n allen duimen hoor!

Hoe is het met de rest?

x-vlinder

Terug
Bovenaan