WIEBELMEIDEN 5!!!!!

leuk zeg,vlinder!
voor mij nog een week tot aan mijn nod,volgens mij ben ik de eerste of niet? lijstje klopt niet helemaal volgens mij!

iedereen nog een fijn weekend

xxx

Hoi meiden,

daar was ik ook weer eens. De afgelopen week is een rare week geweest en had ik 's avonds geen zin meer om de pc aan te zetten.

Het gaat hier nu redelijk en het beheerst niet meer elke seconde. Afgelopen maandag de hsg gehad en dat zag er allemaal goed uit. Het viel me trouwens heel erg mee en ik heb nergens last van gehad. Toen ook de arts nog gesproken en het zaad is niet goed. Als dat zo blijft dan is ICSI de enige mogelijkheid omdat de kans op bevruchting met  ivf laag is. Mijn mannetje  moet nu wat bloedtesten doen en  naar de uroloog om te kijken of er een aanwijsbare oorzaak is en of daar dan wat aan gedaan kan worden. Er is dus nog wat hoop. Even afwachten dus.

zo ik zal eens gaan lezen hoe het met jullie is.

vs

Hallo,

Leuk om weer eens op het forum te zijn.

Ik ben ondertussen ook een verslag voor mijn werk aan het schrijven en kan steeds tussendoor even spieken.

vs je hoeft je niet te verontschuldigen hoor alhoewel ik je wel gemist heb de laatste dagen!

He Mier jij bent inderdaad de eerste denk ik die haar nod heeft...we blijven hopen en duimen  voor elkaar hoor!

Zal in deze maand eens wat extra kaarsjes voor iedereen opsteken!

x-vlinder

vs fijn dat het goed bij jou was en meeviel,bij je man weer minder zeg!
we moeten toch weer wat meer gaan kletsen hier vind het zo rustig hier!!!

Ik denk dat iedereen het druk heeft gehad met de Sint afgelopen week en daarvoor deed het forum steeds zo raar.

Aankomende week heb ik trouwens wel weinig tijd. Ben 2 avonden tot half 10 aan het werk iv.m. gesprekken. Maar goed  er blijft vast nog wel tijd  over om hier af en toe te schrijven.

Iedereen is flink verwend door Sinterklaas lees ik en nu alweer volop in de kerststemming aan het komen. Gezellig zeg!

Poppie: goed om te horen dat alles goed gaat. Wel grappig om te lezen dat je juist geniet van je kwaaltjes. Je hebt dan zeker het gevoel dat je ook echt zwanger bent.

Tara: balen dat je je nu zo beroerd voelt. Hopelijk is dat met een aantal weken weer over.

Twinkel: het wordt nu wel spannend bij jou. Goed gewiebeld en 2 keer kans. Ik hoop echt voor je dat het lukt. Het zou wel een heel mooi kerstcadeautje zijn!
Wij zijn ook naar Kreta geweest en volgens mij naar hetzelfde plaatsje. Erg leuk! Ik heb toen de Samariakloof gelopen en dat is echt een aanrader (maar niet met dikke buik, dus dan moet je nog een keertje terug)

Mier: klinkt alsof je een leuk weekend hebt gehad. Je kado van je vriend zal wrs wel op goede momenten gebruikt gaan worden :).
Hoe is het verder met je? Ben je blij dat jullie nu ook door allerlei testen gaan? Je bent volgens mij idd de eerste voor de nod en de rest volgt weer heel snel.

Pink: bij jou ook alles goed? Het zijn voor jou wel drukke tijden nu.

Patricia: je bent echt de nachtbraker onder ons. Ik heb vrijdag een feestje gehad waarna ik hem had hangen, maar ik merk het nu nog steeds (ik wordt oud :().

Vlinder: ja het is weer anders om alleen maar voor de leuk te wiebelen.
Bijzonder zeker om zo op kraamvisite te gaan. Hopelijk krijg je morgen goed nieuws en wordt 2008 een mooi jaar voor je.

Anoek: het is wat stil vanaf jou kant. Is alles goed of heb ik gemist dat je weg bent?

Bo: het is lastig om er niet zoveel mee bezig te zijn. Je wordt er toch telkens weer op gewezen dat je aan het proberen bent zwanger te worden, je eigen maandelijkse cyclus gaat toch door. Sterkte!

Hoe is het met de rest?

vs

ja dat wordt zeker op goede momenten gebruikt hahaha

ik hoop natuurlijk niet dat we nog teveel onderzoeken krijgen want dat zou alleen maar goed nieuws betekenen maar het is nog even afwachten iig donderdag bloed prikken en zaadonderzoek dus hoop dat alles goed is natuurlijk!

vlinder ja idd toen het forum het niet deed toen was het erg rustig nu gelukkig weer wat drukker!

xxx

Van deze kraamvisite kon ik echt genieten. Daar was ik wel blij om!
Het zal ook wel eens anders gaan worden ben ik bang (hoop het niet).

Verder is hier het huis ook al in de kerststemming...had het helmaal met gehad met de donkere dagen en heb  alles al gezellig gemaakt...heerlijk.

Terug
Bovenaan