Iedereen is flink verwend door Sinterklaas lees ik en nu alweer volop in de kerststemming aan het komen. Gezellig zeg!
Poppie: goed om te horen dat alles goed gaat. Wel grappig om te lezen dat je juist geniet van je kwaaltjes. Je hebt dan zeker het gevoel dat je ook echt zwanger bent.
Tara: balen dat je je nu zo beroerd voelt. Hopelijk is dat met een aantal weken weer over.
Twinkel: het wordt nu wel spannend bij jou. Goed gewiebeld en 2 keer kans. Ik hoop echt voor je dat het lukt. Het zou wel een heel mooi kerstcadeautje zijn!
Wij zijn ook naar Kreta geweest en volgens mij naar hetzelfde plaatsje. Erg leuk! Ik heb toen de Samariakloof gelopen en dat is echt een aanrader (maar niet met dikke buik, dus dan moet je nog een keertje terug)
Mier: klinkt alsof je een leuk weekend hebt gehad. Je kado van je vriend zal wrs wel op goede momenten gebruikt gaan worden

.
Hoe is het verder met je? Ben je blij dat jullie nu ook door allerlei testen gaan? Je bent volgens mij idd de eerste voor de nod en de rest volgt weer heel snel.
Pink: bij jou ook alles goed? Het zijn voor jou wel drukke tijden nu.
Patricia: je bent echt de nachtbraker onder ons. Ik heb vrijdag een feestje gehad waarna ik hem had hangen, maar ik merk het nu nog steeds (ik wordt oud

).
Vlinder: ja het is weer anders om alleen maar voor de leuk te wiebelen.
Bijzonder zeker om zo op kraamvisite te gaan. Hopelijk krijg je morgen goed nieuws en wordt 2008 een mooi jaar voor je.
Anoek: het is wat stil vanaf jou kant. Is alles goed of heb ik gemist dat je weg bent?
Bo: het is lastig om er niet zoveel mee bezig te zijn. Je wordt er toch telkens weer op gewezen dat je aan het proberen bent zwanger te worden, je eigen maandelijkse cyclus gaat toch door. Sterkte!
Hoe is het met de rest?
vs