WIEBELMEIDEN 5!!!!!

het is eindelijk weer eens wat drukker hier! Hopelijk blijft het forum het nu gewoon doen.

Mier ik hoop ook dat je weinig testen hoeft te doen en dat alles goed zit.

Vlinder: kraamvisites ed zullen idd soms moeilijk zijn. Alhoewel je waarschijnljk ook verbaast zal zijn hoe je dingen kan scheiden. Ik heb deze week ook gewoon de echo foto's gezien van een collega van mij en had daar gelukkig geen moeite mee.

hier nog niet in de kerst stemming,denk dat ik het volgend weekend ga zetten!

komt wel goed hoor vlinder!

we wachten maar af hoor vs,donderdag al onderzoeken en de 19e al uitslagen! dus schiet al weer snel op.

vlinder jij moet morgen naar de gyn toch?
vs wat zijn de volgende stappen? alleen onderzoeken bij je man? of ook nog verder bij jou?

xxx

Ja, morgen is het weer zover. Ben niet gespannen ofzo. Denk dat ze nl nog weinig kunnen zeggen en dat we vervolgonderzoeken moeten gaan doen zoals een hsg en een tweede semenanalyse.

Zijn er verder nog zh bezoeken gepland bij iemand deze week?

x-vlinder

iig veel succes morgen,hou me op de hoogte

wij moeten donderdag dan even maar de week erop pas naar de gyn

ga effe eten

misschien tot straks

xxx

Hey meiden,

Ben ik ook weer eens...

Vs, alles is ok hoor en ik was niet weg of zo. Heb wel met een aantal meiden gemaild, maar ben idd niet veel actief geweest op het forum. Ik was 's avonds nogal uitgeput en wilde alleen maar op de bank hangen... Heb dus wel wat mailtjes beantwoord, maar meer zin had ik even niet. Nu is het weekend en ben ik weer een beetje bijgekomen.

Alles dus ok hier. Geen Sinterklaas gevierd en ook nog niet in de kerststemming, ha ha. Kerst is voor mij een rare periode. Ik ken geen kerstgevoel omdat ik het bijna 30 jaar geleden nodig vond om uitgerekend op 1e kerstdag ter wereld te komen!! Dus over 2 weken ben ik jarig! Aankomend weekend is mn mannetje jarig en gaan we een pretecho laten maken! Heb er zo'n zin in!

Hier weer bezoeken aan de gyn, naderende nod's en wiebeltijd. Meiden, heel veel succes daarmee.

Liefs Anoek

ik hoef voorlopig nog geen onderzoeken te doen. Ik moet nog wel de uitslag van bloedonderzoek horen. Mijn man moet nog wat bloedonderzoeken doen, een 2e semenanalyse en dan volgende week naar de uroloog. Maar komende week dus een rustig weekje.

Anoek: goh december is voor jullie wel een drukke maand zeg: zowel de feestdagen als  jullie verjaardagen. Wel jammer dat je alle kado's dan in 1 keer krijgt.

Hey meiden,

Wij zijn terug van een heel romantisch weekendje weg, heerlijk!! We hebben echt genoten...

Ik heb even heel snel jullie berichtjes gelezen en volgens mij heeft iemand de laatste NOD-lijst verkeerd gekopieerd, want op de laatste staat dat ik tussen 13 en 15 mijn NOD heb, ik gok vrijdag of zaterdag...... Dus volgens mij ben ik de eerste ???!! Vind het heel spannend, bijna te spannend. Dit kan de laatste keer zijn voordat we compleet in de MM zitten, dus dat maakt het extra spannend en ook best wel moeilijk moet ik eerlijk zeggen... Heb niet heel veel klachten, ook niet heel veel anders dan normaal. Hele zere (.)(.), steekjes links en rechts, moe, zelfde verhaaltje als altijd dus. Maar ik weet nu al dat ik echt ontzettend ga janken als ik volgende week ongesteld wordt, ik heb het er best wel moeilijk mee op dit moment.

Twinkel, dus goed gewiebeld!! Waren je vruchtbare dagen toch later dan wat de gyn zei... Spannend hoor!!

Mier, wat een mooie cadeaus!!

Anoek, fijn dat je er ook weer even bent. Ben heel benieuwd naar de pretecho. Doen jullie een 3d-echo?

Vlinder, heerlijk, wiebelen zonder achterliggende gedachte!!! Geniet er lekker van.

Patricia, jeetje, zo laat naar bed en dan al zo vroeg weer uit de veren!! Ik doe het je niet na!!

VS, voor jullie ook een hele vervelende tijd met nare onderzoeken ook voor je mannetje...

Dat onderzoek waar jij het over had VS en jij ook Twinkel (kan het even niet teruglezen, 3 letters) is dat het controleren van de eileiders??

Liefs Pink

Terug
Bovenaan