Ha meiden,
hier weer eens een berichtje van mij. Ik schaam me dat ik zo niet-actief ben de laatste tijd op het forum, maar k heb nogal veel aan mijn hoofd...
Het gaat allemaal aardig hier. We zijn helemaal bekomen van de 20-weken-echo-schrik hoor! Maar de laatste paar dagen heb ik nogal last met lopen van mijn heupen/bekken (ik kan de pijn niet precies lokaliseren) en vannacht kreeg ik onnoemelijke rugpijn. Ben zojuist bij de HA geweest, maar er is nix aan de hand: het zijn normale zwangerschapskwaaltjes. Hmmm...erg vervelend, slaap er al een tijdje slecht door, pijn, pijn, pijn. Maarja. Als het erger wordt moet ik terugkomen. Het is geen bekkeninstabiliteit (althans: nog niet), dat komt vaak pas met 30 weken en alle testjes die op bekkeninstabiliteit zouden moeten duiden heb ik "gehaald". Maar de pijn blijft vervelend.
Op werk is het erg, erg, erg druk. Zit nu 3 weken op mijn nieuwe werkplek en er zijn nogal wat achterstanden die voor het eind van het jaar (lees: eind volgende week) ingehaald moeten zijn. We moeten nogal wat kunst-en-vliegwerk uithalen om dat te redden; ik word daarbij zeker niet ontzien.
Heb me voor vandaag ziekgemeld gezien doktersbezoek, pijn en slechte nacht, dus ik kan morgen extra hard aan de bak. Bah. Hard werken vind ik helemaal niet erg, maar wel als het management constant op mn dak zit. Nouja...nog een paar weken dan is het januari, dan is de druk (hopelijk) enigszins van de ketel.
Genoeg over mij: hoe is het met jullie? Ik lees dat veel meiden (helaas) in de MMM terecht zijn gekomen, bah. Ik hoop voor jullie dat jullie snel een positieve zwangerschapstest mogen hebben.
Twinkel, ik hoop dat jullie raak gewiebeld hebben vorige week. Dan zou de MMM direct effect hebben.
En Anoek en Pippie, hoe is het met jullie? Anoek, groeit je buikje al? De mijne langzaamaan...En al veel baby-inkopen gedaan? Pippie, voel je je nog goed? Nog geen last van misselijkheid? Ik hoop het van harte voor je.
Meiden, ik ga weer onder de wol (voel me brak). Tot snel.
Liefs, Ukkie26