WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Hallooooooo

Hier weer een mailtje uit een koud stukje brabant...maar je hoort me niet klagen hoor. Ik vind dit wel super weer. De zon geeft me veel energie.

Twinkel: Dat wordt dus spannend bij jullie.

Pink: Gaaf joh de sleutel morgen te krijgen...heel veel plezier en succes!

Anoek: Ben ook wel benieuwd of je weet wat het gaat worden.

Patricia: Alweer boven water? (hihi)

Nou ik ga nog even tv kijken en dan lekker slapen.

x-vlinder

hier is het ook flink koud hoor!!

pink succes morgen!!

ik ga naar bed toe want morgen is het weer vroeg dag (5:45)

XXX

Hey meiden,

Zo ben ik ook weer. Ben weer boven water!!! Heb het gister weer erg naar mijn zin gehad, werd om half 8 opgehaald door mijn vriendin. Eerst altijd ff voordrinken bij haar thuis, gezellig. Om 11 gingen we stappen, het was echt weer mega druk. Hebben de hele avond weer staan dansen en sjansen, hihi. Was vanmorgen om kwart over 6 thuis, ja het word elke week later geloof ik!! Mijn vriend was werken en zou om 7 uur thuis zijn, heb dus gezellig op hem gewacht. Lekker wezen douche en nog ff achter de laptop. Ik ging om kwart over 8 mijn bedje pas in, was helemaal niet moe!!! Om 11 uur moest ik eruit, mijn kleine meid werd naar huis gebracht, ze wilde naar mama. Altijd goed, vind ik helemaal niet erg. Ben dus mijn bed maar uitgebleven en heb lekker met haar zitten spelen. Ben nu bijna over mijn slaap heen, dus ga zo maar gauw naar mijn bedje toe, zal ik wel nodig hebben ff lekker slapen!!! Morgen houd ik die kleine thuis van de peuterspeelzaal en gaan we saampjes ff kerst kleren voor haar kopen. Is de enige dag van de week dat ik tijd heb om te winkelen. Heb het best wel druk deze week!!!!

Heb jullie berichtjes wel allemaal gelezen, maar ik ben niet erg helder (van moeigheid!!!

@Anoek, Heeft de pretecho gehad. Leuk he om te zien!!!! Weet je ook wat het is?????
@Mier, Moet morgen vroeg haar bedje uit. Welteruste!!!!
@Pink, Heeft de sleutel van de nieuwe huis!!!!

Voor de rest weet ik het ff niet meer sorry!!!

Liefs xxx

Zooooooooooooooooooo Patricia toch?

Niet te geloven zeg dat uitgaansleven van jou (hihi).    
Ik zou willen dat ik ook zoveel energie had.

He Mier.

Zie dat je nod eraan komt (liever niet natuurlijk dus wel zullen weer voor je gaan duimen).

Hopelijk heb je nog nergens last van?

Hey Pink

Hoe was de sleuteloverdracht vandaag? Hopelijk kunnen jullie snel verhuizen!

hey vlinder,

ja dat klopt,het kon vanaf gister komen maar nog niks gelukkig,ben wel bang om naar de wc te gaan hoor!!

xxx

Terug
Bovenaan