WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie allemaal?

Pink wat ontzettend balen dat je ongi geworden bent. Wanneer moet je weer naar de gyn?

Mier wo de uitslagen, spannend..

Patricia zeker lief van je vriend dat hij zich eerst wil laten onderzoeken.

Twinkel weer op het wachtbankje? duim voor je..

Anoek zit je weer wat lekkerder in je vel? en is je man alweer terug?

Gister heb ik een positive ovu test gehad... Dus straks weer op de wachtbank.
Ik moet nu nog 3 daagjes werken en dan ben ik 4 weken vrij!!!!!!! Gaan in januari nog 2 weken op vakantie naar een zonnig oord, heb er erg zin in!!

Liefs bo

Lekker zeg Bo, de zon opzoeken!
Waar gaan jullie precies naartoe?

Nog even flink wiebelen meid en dan is het dus ook weer afwachten voor jullie.

Liefs,

Twinkel3

Hallo allemaal.

Hoe is het met iedereen?
De kerstdagen staan bijna voor de deur...gezellig!

Ik mag nog 5 dagen werken en dan lekker 2 weken vakantie.

Iedereen een heel fijn weekend en tot snel weer...

x-vlinder

Hey meiden,

Alles goed hier?

Bo, ja gaat weer stukken beter hoor! Lief dat je er na vraagt. En ja mn man is ook weer thuis.

Ukkie, hoe gaat het met je? Wordt de pijn minder? Hoop t zo voor je.

Pink, meid, hoe voel je je?

Wie zitten er nu eigenlijk op de wachtbank? Ik weet het niet meer... sorry...

Vanmiddag hebben we een pretecho laten maken; 2D, 3D en 4D. Het was echt helemaal super geweldig! Zo leuk om in een ongedwongen sfeer nogmaals een uitgebreide echo te krijgen! Ze nam echt de tijd voor ons en heeft ons kindje nogmaals helemaal gecheckt. Alles was wederom helemaal in orde! Dat geeft echt een fijn gevoel. 3D is ook super mooi om te zien. Je ziet echt het profiel van je kindje en ik kan je wel vertellen dat onze  uk de allermooiste ter wereld is!!!!!!!!!!!!!! Echte trotse papa en mama dus! Vandaag ook lekker voor de kleine wezen shoppen. Daar hebben we best lang mee gewacht moet ik zeggen. We hadden bijna nog geen kleertjes. Nu wel, ha ha ha!!Waren in de buurt van een grote prenatal en ze hadden ook nog allerlei leuke aanbiedingen. s Avonds zijn we lekker uit eten geweest en we zijn net weer thuis. Heb dus een heerlijke dag gehad. Nu lekker op de bank en zo naar bedje toe!

Jullie ook allemaal weltrusten! Behalve Patricia... jij ging toch stappen?? Dan begint je avond nu pas, ;-)

Liefs Anoek

Wat super Anoek, die echo!! Je ziet dan al echt hoe het gezichtje eruit ziet!! Weten jullie al wat het wordt (of: wat het IS natuurlijk)??

Hier inmiddels wat fitter, ben echt in maaaaanden niet zo ongesteld geweest en zoveel hoofpijn en buikpijn. Ik voelde gewoon dat ik leegliep, heel heftig deze keer dus!! Gek dat het de ene en de andere keer zo kan verschillen. Morgen de sleutel, spannend!!

Ik ben dus waarschijnlijk de komende tijd ook iets minder actief hier, maar jullie snappen dat we dan in  ons huis bezig zijn...

Pink

fijn dat alles er weer goed uitzag anoek! mooi is dat he zo n 3d echo,ik had het pas geleden bij mijn collega gezien! fijn dat het weer wart beter met je gaat!!

raar is dat idd dat het zo verschilt per x he pink,dat is bij mij ook hoor,de ene x ben ik het een goede week en de andere x maar een dag of 4!! volgende maand de uitslagen voor jullie!! spannend!!
leuk zeg dat jullie morgen de sleutel krijgen!! is jullie andere huis al wel verkocht??

xxx mier

Ha meiden,

hier weer even een berichtje vanuit zwangeren-land. Alles gaat goed! De pijn bij het lopen is een stuk minder geworden sinds dinsdag (gelukkig maar), ik moet alleen geen rare draaibewegingen maken. En de rugpijn is helemaal verdwenen! Pfff...

Met de zwangerschap gaat alles verder ook goed, ik voel me goed, buik zit nog niet iin de weg. Babytje gaat steeds harder schoppen, je ziet mijn buik aan de buitenkant soms helemaal bewegen! Echt maf. Ik moet aanstaande woensdag weer naar de verloskundige, ben benieuwd!

Anouk, leuk hoor, een 3d/4d-echo. Wij wilden er ook 1 laten maken, maar sinds de schrik bij de 20 weken-echo denk ik dat we het wel goed vinden zo. We zien ons kindje bij de geboorte wel...ik zou alleen maar supernerveus worden gezien onze eerdere ervaring...
Weet je het geslacht?

Ik heb ook weer kleertjes gekocht gisteren: een mutsje, 2 paar heeeeeele kleine sokjes en 2 overslagtruitjes (allemaal bij de HEMA trouwens). En de kinderwagen hebben we opgehaald en in elkaar gezet! Zijn we erg blij mee. Nu de troep uit de babykamer, dan hopelijk het wiegje ophalen. Kledingkast en commode moeten we nog, daar moeten we binnenkort maar eens naar op zoek. Verder moeten we alles nog hebben, behalve kinderwagen en kleertjes...maar dat kopen we in de loop van de komende maanden wel.

Pink, balen dat de RD zijn gekomen en helemaal balen dat je er zo veel last van hebt. Ik hoop dat de hevigheid snel afneemt...

Voor de rest van de meiden: succes met wachten/testen/bij de gyn en ik hoop dat jullie allemaal mooie najaar-2008-moeders zullen worden!

Liefs, Ukkie26

Hallo meiden,

Is het ook zo koud bij jullie?
Hier vriest het al de hele dag.
We gaan zodadelijk nog even het dorp in naar de kerstmarkt. Gezellig!

@Anoek, leuk om te lezen dat jullie echo zo mooi was om te zien.
Je kunt je kindje dan al goed bekijken hè!

@Ukkie, gelukkig gaat het nu dus ook wat beter met jou. Volhouden meid! En gas terug als je weer last krijgt.

Ik had vanmorgen een heel hoge temperatuur voor mijn doen (37 graden) en was hier al superhappy mee. Stom hè! Nu maar hopen dat hij hoog blijft.
Volgende week maandag is mijn NOD (24 december). Nog een weekje wachten dus.

Groetjes voor iedereen,

Liefs, Twinkel3

Terug
Bovenaan