WIEBELMEIDEN 5!!!!!

ik ga het iig proberen twinkel
ik heb nog helemaal geen last van mijn borsten dus dat wil ook niks zeggen hoor twinkel! zolang de rd s er nog niet zijn is er nog hoop!
ik ga heel hard voor je duimen! en voor de andere meiden ook!

leuk zeg een bruiloft! het is wel mooi buiten voor de foto s! alleen wel koud brrrr !

xxx

Zo mier dat zou ik ook heel erg knap vinden hoor als je je mond kan houden tot 12 weken. Ik kan dat echt niet. Ik weet nog goed toen ik de zwangerschapstest deed van mijn dochtertje ben ik dezelfde avond naar mijn ouders, schoonouders en vriendin gegaan. Op mijn werk wist iedereen het ook al. Ik schreeuwde het van de daken, tegen iedereen vertelde ik het, hihihi.
Nou meid ga er lekker van genieten he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs xxx

Hey meiden,

Ben ik ook weer even!

Mier, als je het echt 12 weken stil wilt houden, dan lukt dat wel hoor! Ik heb het ook gedaan en vond het achteraf reuze meevallen. Weet je wat je sterk maakt, het idee dat je het gewoon nog even lekker voor jezelf wilt houden. Ik voelde ook helemaal niet de behoefte om het in zo'n vroeg stadium al aan de grote klok te hangen. echt het tegenovergestelde van jou Patricia ;-) Weet zeker dat het je lukt hoor!

Twinkel, de wedstrijd is pas voorbij als er gefloten is zeggen ze wel eens... dus you never know. En zoals Mier al zegt, dat je (.)(.) niet meer pijn doen, wil ook niet altijd wat zeggen. Ik had juist altijd heel erg last van mn (.)(.) behalve toen ik zwanger bleek te zijn, ha ha!! Dus niks geeft duidelijk aan wat je mag verwachten. Toch blijf ik nog lekker voor je doorduimen hoor!

Pink, klus ze! Schieten jullie al een beetje op? Vandaag hier niet geklust. Gisteren wel door mn mannetje.

Ukkie, hoop dat je snel kan slagen voor een kamertje. Wij waren vandaag bij babydump en het is onvoorstelbaar wat een levertijd op bepaalde dingen kan zitten (4-6 weken op een lakensetje....)

Vandaag dus naar Babydump geweest met mn schoonouders. We mochten een maxi-cosi uitzoeken! We zijn natuurlijk geslaagd en we hebben ook nog de isofixbevestiging gehad en 2 lakensetjes! Helemaal blij mee! Verder zelf nog een waskussen met hoes gekocht (hoes is zelfde als de lakentjes).
Over 3 weken komt ons kamertje al! Deze week doen we het laatste schilderwerk en dan kan het inrichten beginnen! Ik kijk er echt ontzettend naar uit. Kunnen eindelijk alle spulletjes opgeruimd worden, want overal ligt nu wel wat, hahahaha!

Weet niet wie het vroeg, maar geen idee of mijn klachten van korte of lange duur zullen zijn.... Hoop natuurlijk het eerste. Vandaag gaat het wel een stuk beter dan gisteren. Moet gewoon even mn gemak houden denk ik.

Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?

Liefs

Hallo iedereen.

Hier ben ik ook weer eventjes. Helemaal uitgefeest! Tja, we hadden gisteren een feestje. Ben nu wel erg moe...viel net al in slaap voor de tv. Nu kan de vakantie voor mijn gevoel echt gaan beginnen Yoehoepie.

x vlinder.

Hoe is het met jullie verder?

Mier@ Helemaal happy natuurlijk! Ik weet ook niet of het het geheim zou kunnen houden hoor, maar goed bij ons zal het zowieso anders gaan jammer genoeg.

Twinkel@ Nog steeds geen rd's? Ik duim ook nog steeds heel erg hard voor je. Hoop zo dat het gelukt is deze maand.

Anoek, Ukkie en Tara@ hoe is het met de as moeders?

Patricia@ Hoe was het in het ziekenhuis gisteren? Nog op stap vanavond?

Pink@ Hoe is het met het klussen en de verhuizing? Wanneer gaan jullie er wonen denk je?

vs@ Jij bent lekker een weekendje weg maar hier alvast een berichtje voor als je weer terug komt. Hebben jullie het gezellig gehad samen?

Hopelijk ben ik niemand vergeten.

Nog een fijn weekend allemaal.

x-vlinder

Hallo allemaal,

Hier ook lekker weekend (nouja dagje vrij) Vandaag was het lekker druk, dus de dag vloog weer voorbij! Straks nog naar een verjaardagsfeestje en morgen lekker weinig doen. Misschien nog even wandelen af zelfs wel schaatsen! hoorde dat de ijsbaan misschien open gaat. Wat is alles mooi als het wit is he? Kan d'r echt van genieten.

Nou mier, nog 8 weekjes je mond houden hihi.
Zelf ben ik blij dat een paar mensen  het weten, maar ik vind het niet lastig om het stil te houden voor anderen. Vind het  wel heel gezellig dat ik samen met mn vriendin over  alle onzekerheden  in het begin, en de kwaaltjes nu kan kletsen.  Ik hang ook regelmatig een uurtje met mn schoonzus aan de telefoon.  Ben wel blij dat ik het straks tegen iedereen kan zeggen. Moet ook wel, want ik begin 's avonds al wel een beetje een buikje te krijgen hihi.  
Maar iedereen doet het op zn eigen manier, en ik vind het  ook niet raar als je het nog tegen niemand zegt hoor mier. Wij weten het iig wel, dus je kan er ieder geval wel lekker over kletsen!

xxx Tara    

hey vlinder, jij ook hier?

2008 wordt vast voor alle wiebelmeiden een heel bijzonder jaar. Ik hoop dat iedereen dan  wiebelmama wordt of in ieder geval zwanger wordt! Moet kunnen toch?

Gaat bij jullie vast ook wel lukken.

xxx tara

Hallo,

Het is een beetje rustig hier zie ik...

Tara, wij hebben goede hoop hoor voor 2008...en ach als het maar ooit gaat lukken dan zijn we al blij!

x-vlinder

Terug
Bovenaan