Hey meiden,
Ben ik ook weer even!
Mier, als je het echt 12 weken stil wilt houden, dan lukt dat wel hoor! Ik heb het ook gedaan en vond het achteraf reuze meevallen. Weet je wat je sterk maakt, het idee dat je het gewoon nog even lekker voor jezelf wilt houden. Ik voelde ook helemaal niet de behoefte om het in zo'n vroeg stadium al aan de grote klok te hangen. echt het tegenovergestelde van jou Patricia ;-) Weet zeker dat het je lukt hoor!
Twinkel, de wedstrijd is pas voorbij als er gefloten is zeggen ze wel eens... dus you never know. En zoals Mier al zegt, dat je (.)(.) niet meer pijn doen, wil ook niet altijd wat zeggen. Ik had juist altijd heel erg last van mn (.)(.) behalve toen ik zwanger bleek te zijn, ha ha!! Dus niks geeft duidelijk aan wat je mag verwachten. Toch blijf ik nog lekker voor je doorduimen hoor!
Pink, klus ze! Schieten jullie al een beetje op? Vandaag hier niet geklust. Gisteren wel door mn mannetje.
Ukkie, hoop dat je snel kan slagen voor een kamertje. Wij waren vandaag bij babydump en het is onvoorstelbaar wat een levertijd op bepaalde dingen kan zitten (4-6 weken op een lakensetje....)
Vandaag dus naar Babydump geweest met mn schoonouders. We mochten een maxi-cosi uitzoeken! We zijn natuurlijk geslaagd en we hebben ook nog de isofixbevestiging gehad en 2 lakensetjes! Helemaal blij mee! Verder zelf nog een waskussen met hoes gekocht (hoes is zelfde als de lakentjes).
Over 3 weken komt ons kamertje al! Deze week doen we het laatste schilderwerk en dan kan het inrichten beginnen! Ik kijk er echt ontzettend naar uit. Kunnen eindelijk alle spulletjes opgeruimd worden, want overal ligt nu wel wat, hahahaha!
Weet niet wie het vroeg, maar geen idee of mijn klachten van korte of lange duur zullen zijn.... Hoop natuurlijk het eerste. Vandaag gaat het wel een stuk beter dan gisteren. Moet gewoon even mn gemak houden denk ik.
Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?
Liefs