WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Ik ben ook wel wat gerust gesteld na jullie berichtjes hoor meiden.
Wel fijn dat we hier al onze onzekerheden met elkaar kunnen delen.
De vrouw van Moeders voor Moeders heeft gebeld en komt op 2 januari langs.

Gaan nog meer meiden hier aan meedoen?

Ik ga zo die site nog even bekijken die jij noemde Anoek en verder lekker relaxen vandaag.

Trouwens, als jullie foto's hebben van de babykamers Anoek en Ukkie, ik ben wel erg benieuwd. Willen jullie dan even mailen?

Fijne zaterdag nog,

Liefs, Twinkel3

Hoi meiden,

Pippie gefeliciteerd!!!!!!!!

Mier, Twinkel en Vlinder al een beetje aan het idee gewend?!
Tara wat goed dat de echo goed was.

Vs wat een rot nieuws heb je gehad, heel veel sterkte voor jullie beide.

Anoek een beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.

Pink succes  donderdag, hopenlijk zijn de uitslagen goed!

Helaas ben ik weer ongi geworden.
Morgen gaan we voor  drie weken op vakantie naar curacau en daar  hebben we erg zin in, zal hier dus even niet te vinden zijn!!!

Liefs bo

En natuurlijk alvast een heel goed uiteinde voor iedereen!!!!
 en een heel vruchtbaar nieuwjaar voor alle niet zwangeren wiebelmeiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
X bo

zoooooooooo curacao heerlijk!!! veel plezier en een zonnig nieuwjaar!!

xxx

Hey Girls!

Hier ben ik ook weer even. Moe, maar voldaan! Hebben weer heerlijk ge-baby-shopt!
Vannacht slecht geslapen. Kon mn draai niet vinden en moest er 3x uit om te plassen... als je denkt dat je dat alleen aan het begin van de zw hebt, heb je het mis, ha ha ha ;-)
Verder is de kleine afgelopen dagen heel rustig geweest (wrs met rug naar mn buik, zodat ik het schoppen niet voelde), maar het leek alsof dat vannacht ingehaald moest worden. Kleine lag volop te schoppen. Natuurlijk hartstikke leuk, maar ik wil ook wel slapen :)

Ukkie, grappig dat je het vraagt, want we hebben vandaag de kinderwagen uitgezocht.Gekregen van opa en oma! Wij zijn uiteindelijk op de Quinny Buzz (3wieler) uitgekomen. Wij twijfelden tussen die en de Mura 3 wieler. Wij vonden de Quinny prettiger en de 2008 versie heeft 2 wandelwageninzetten waardoor het kindje als ze klein zijn meer steun hebben dan bij bijv de Speedi van Quinny. Welke kleur hebben jullie gekozen? Wij voor gewoon zwart. Tijdloos en over een paar jaar nog eens te gebruiken zeg maar.
Verder hebben we nu ook het badje met standaard en toebehoren. Dus uitzet is zo goed als compleet :) Snap jou wel, ik wil ook graag dat het af is, want wordt ook rustiger van het idee. Ondanks dat je pas met 37 weken thuis mag bevallen, ha ha, nu al nesteldrang. IK ga 6 weken van te voren met verlof en plak er aan het einde nog 2 weken aan vast. Dan 3-4 weken werken en weer 3 weken vakantie. Kijk er echt naar uit! We gaan dus ongeveer gelijk met verlof. Ik zou best tot 4 weken willen door werken, maar denk dat dat niet gaat... heb 36 urige werkweek plus dikke 10 uur aan reistijd. Die reistijd hakt er aardig in, is ook elke dag een uur fietsen... Dus vandaar.

Twinkel, fijn dat je je wat meer gerustgesteld voelt. Hoe vind je de site?

Bo, thanks voor de felicitatie. Geniet van je vakantie!

Liefs Anoek

anoek toch over gestapt naar de buzz!! ja wij nemen ook de buzz hoor! vind de apple en de gold wel erg mooi!

xxx

Hoi meiden,

Hier alles rustig. Heb vanmorgen eerst ff de kamer van mijn dochter opgeruimd, wat een bende heeft ze zeg. Heb gelijk weer ff een tas met speelgoed in de kelder gezet en 1tje klaargezet voor bij mijn schoonouders!! Veder heb ik alleen boodschappen gedaan. Vanavond gaan we nog ff verplicht aan de wiebel!!!! Ik moet zeggen dat ik het deze keer veel spanender vind dan normaal, zou dat komen door die posi ovutest???

@Anoek, Ik heb je uit naam van mijn dochter een uitnodiging gestuurd op hyves. Misschien vind je het wel leuk er staan allemaal babyfotó op van haar en af en toe schrijf ik er een stukje op over wat ze beleeft heeft!!!!
Ik weet idd nog goed hoe vervelend dat was ja steeds je bed uit om te plassen. Ik plas van mijn eigen al veel kan je nagaan als ik zwanger ben. Zo dus je hebt heerlijk ge-baby-shopt!!! Leuk hoor, en de kinderwagen besteld. Moeilijk he als je al die wagens ziet, zoveel keus!!! Ik wilde toen heel graag een bogaboo (ofzo), maar de halve wereld liep ermee en dat vond ik toch niet zo heel leuk. Heb toen maar een andere genomen, ook een 3wieler!!! een musty!!! Is echt een fijne wagen ik gebruik hem nog steeds, loopt toch lekkerder dan een buggy!!!!
Heb trouwens net op die site zitten kijken, erg mooi om te zien allemaal!!!!

@Bo, Lekker hoor 3 weekjes naar curacao!!!!!!! Genieten he!!!!!

Liefs xxx

Ja Mier, idd overgestapt naar de Buzz! Ik vind de Apple ook mooi, maar we hebben het idee dat we dat over een tijdje niet meer zo leuk vinden, dus vandaar zwart en dan hebben we een mooie gekleurde "voetenzak" voor erin (lodger), dus ben er helemaal happy mee!

Patricia, ik ga meteen even kijken. Heb het nog niet gezien. Is het zo'n beebiesite?

Wat doen jullie vanavond?

X

Terug
Bovenaan