WIEBELMEIDEN 6!

Gaat mij nu niet lukken, ha ha!!

Ik duik mn nestje zo in. Fijne avond en tot morgen maar weer.

Liefs

Hallo,

Kom net terug van de vk (kan bij ons ook 's avonds) en heb voor de eerst keer het hartje van de beeb gehoord... zo gaaf!!!!
Ik had het bij de echo wel gezien, maar nu dus voor het eerst gehoord! helemaal geweldig.  

Tara

zo wat gaaf tara,toch fijn als je hoort dat het werkt
je bent nu ruim 12 weken toch??
woensdag ga ik voor het eerst naar de verloskundige!

XXX

Hallo,

Jeetje Tara, het lijkt me zo bijzonder om het hartje van je kindje te horen kloppen. Ik hoop in ieder geval dat ik het donderdag kan zien. Al zit ik dan zo'n beetje op de grens. Het kan al kloppen, maar als het dit nog niet doet kan het nog gaan komen. Dat vind ik ook wel een beetje spannend. Ik hoop dat het al klopt, anders ga ik me daar weer druk over maken.

Mier, leuk met de echo foto. Ik wil dit denk ik ook doen. Mijn ouders en die van mijn vriend willen we het na donderdag vertellen en dan met een kopie van de echofoto waarop staat: Willen jullie mijn opa en oma zijn?? Lijkt me erg leuk. Ik heb al meer van die boekjes gezien die Anouk gegeven heeft. Die zijn ook erg leuk hoor!
Mier, morgen naar de verloskundige, spannend. Gaan ze dan al bloed prikken enzo?

Meiden, allemaal bedankt voor jullie steunende en positieve woorden. Mijn gevoel is op dit moment goed en ik ga er voorzichtig ook van uit dat het dit keer goed is. Alleen bekruipt soms het angstige gevoel me dat dit niet zo hoeft te zijn. Toch voel ik me veel zekerder als de vorige keer. En moedergevoelens zeggen ook wat toch?
Wat klinkt dat he: moedergevoelens.

Als donderdag alles goed is ga ik me ook weer opgeven voor moeders voor moeders. Mier en Tara gaan of doen jullie hier ook aan mee. Van Twinkel heb ik het gelezen, maar van jullie weet ik het zo niet meer.

Ik heb trouwens een geweldige site voor geboortekaartjes gevonden (helaas zijn ze wel prijzig): www.schattekus.nl.

Nou meiden,tot snel
Pippie

hey pippie,

ik weet niet of ze morgen al bloed gaan prikken!!

voor jou ook spannend zeg,donderdag!

ik ga effe op de site kijken van de geboortekaartjes

xxx

erg leuke site pippie

ik vind de kaartjes van beebie & co ook heel leuk!

xxx

Terug
Bovenaan