WIEBELMEIDEN 6!

Hoi Pippie,

Dan heb jij op het moment meer last van kwaaltjes dan mij hoor!
Zo nu en dan voel ik mijn borsten nog en van de week had ik een wat rommelig gevoel in de buik (beetje menstruatieachtig gevoel), verder niets hoor.

Ik denk dat we ons gelukkig mogen prijzen, maar ik voel me denk ik ook pas wat zekerder na de echo maandag.

Liefs,

Twinkel3

Thanks voor jullie positieve reacties! Niet dat het uitmaakt of anderen het mooi vinden, maar het is natuurlijk wel veel leuker!

Twinkel, Mier en Pippie... zal ik jullie waarschijnlijk even uit jullie droom helpen???
Mijn echte zwangerschapskwaaltjes kwamen pas bij 7 weken, hahahaha! Nee grapje, ook toen viel het bij mij wel mee. Ik ben eigenlijk niet echt moe geweest, beetje weeig, maar niet echt misselijk... maar wel érge bandenpijn.... zo is elke zwangerschap weer anders, maar ik gun jullie net zulke eerste 3 maanden als ik heb gehad!

Ledikantje is in elkaar gezet. Nu wordt de kinderstoel onder handen genomen om te kijken of het allemaal past en compleet is, daarna kunnen we hem opbergen want dat hebben we voorlopig nog niet nodig. Zometeen weer naar boven voor de commode en de kast! Ik heb alleen last van mn buik -harde buiken-... toch teveel gedaan vandaag, maar ja.... bijna hele huis schoongemaakt is misschien niet helemaal rustig aan doen... vanavond dus verder niks, zitten en kijken hoe manlief al het werk doet :)

PS nog een tip voor de zwangeren dames; laat je man/ vriend het boek "Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" lezen. Viel hier erg in de smaak en mijn houdt niet van lezen en al helemaal niet van zwangerschapsboeken, maar dit is gewoon pure humor maar wel met veel info!

X

Bedankt voor je geruststellende woorden Anoek.
Dat heb je soms echt even nodig om te horen. Lief van je dat je ons weer even wat
gerust hebt gesteld.

Het boek van Kluun hebben wij ook gekregen van onze beste vrienden.
Mijn man heeft het in één ruk uitgelezen. Ik ook hoor, erg leuk hoe hij de boel beschrijft.
Ik verslind ook heel wat leesvoer hoor.
Vanmiddag de Kinderen meegenomen bij de AH en die is ook al weer uit.
Heerlijk al die verhalen, ik krijg er niet genoeg van.

Geniet nog even van jullie kinderkamertje, maar laat je mannetje nu maar zwoegen hoor.
Jij lekker kijken en ervan genieten. Die harde buiken geven je blijkbaar toch te kennen dat je wel druk bent geweest vandaag.

Liefs, Twinkel3

hey,

de verloskundige vertelde dat de meeste zwangerschapskwaaltjes met 6 weken beginnen,dus daar ben je al voorbij zei ze dus lekker zo doorgaan!
twinkel en vlinder voor jullie al bijna de echo!!! spannend! ik ben blij als ik het ook heb gehad!! maar ik moet nog 4 en een halve week wachten

xxx

Hoi Meiden,

Ja ik kan het toch niet laten hoor!!! Lees toch wel bijna elke dag ff hier op het forum. Het is ook zo'n gewoonte.

Hier gaat alles wel goed. Lekker drukke week gehad en bem blij dat het weekend is, hihi. Ff lekker relaxen. Vanaf volgende week ga ik beginnen met aqau robic en heb er erg veel zin in. Het lijkt me echt heel erg leuk. Met het bakkeren gaat het ook redelijk goed. Het de laatste 2 dagen erg trek in zoetigeheid en heb dus net ff lekker een paar M&M's.

@Mier, Ik ben het niet helemaal eens hoor met je VK. IK had juist de 1ste 6wk van mijn zwangerschap erg last van misselijkheid en diarree. Ik heb echt 6wk lang alleen maar lopen spugen enzo. Na de 1ste 6 wk werd het minder. Nog 4,5 week en dan heb je de 1ste echo, wat spannend!!!! Hopelijk zijn die weken zo om!!!

@Anoek, Wat een leuk kamertje hebben jullie zeg, echt heel mooi!!! Kan me voorstellen dat je er zin in hebt om het in te gaan richten. Geeft een lekker gevoel he!!!! Je moet het wel een beetje rustig aan gaan doen hoor, ook al is dat wat moeilijk!! Die harde buiken zijn er om je te laten weten dat je toch iets te druk bent geweest. Trouwens ik versta zelf onder een rustig dagje niet mijn huis soppen en schoonmaken, maar gewoon lekker lui op de bank met een goed boek!!!

@Twinkel, Jammer he dat het tijdschrift kinderen maar 1x per maand uitkomt. Ik had/heb ze ook altijd zo uit. Ik lees trouwens ook altijd ouders van nu en viva baby. Het is pas deze maand eigenlijk dat ik ze voor het eerst niet heb genomen sinds mijn dochter is geboren. Ik lees ze dus al heel lang en vind het nog steeds erg leuk.

Nou dames ik ga weer!! Fijn weekend allemaal!!

Liefs xxx

hey meiden,

vandaag lekker naar amsterdam geweest samen met mijn zus,was erg gezellig,alleen ben er stik mee klaar en straks nog op visite bij een oud -collega van mijn vriend! vind het wel gezellig alleen beetje moe dus!

xxx

Thanks Vlinder en Patricia!!

Lekker rustig hier vandaag. Wij zijn eigenlijk de hele dag op pad geweest en druk met "klussen". Vanochtend eerst de wekelijkse boodschappen, daarna na het altijd gezellige maar o zo drukke Ikea. We hebben 2 nachtkastjes gekocht... ja ondertussen ook bezig onze eigen kamer wat ,meer orde te geven en wat meer sfeer. Heel stom maar vind dat nu ineens belangrijk. Ben nu helemaal tevreden, het is heel knus en sfeervol, dus klaar voor de bevalling!
Maar ja die kastjes moesten nog in elkaar (heb die van mij zelf gedaan- jeehaa!!) en we moesten de kast voor de kinderkamer nog in elkaar zetten. Nu staan alle meubeltjes. Morgen schoonmaken en schuiven zodat alles staat zoals we willen.... hoe weten we nog niet, hihihi, en dan inruimen maar! Dus hopelijk morgen een heel eind klaar met de kamer voor de beeb!

Jullie nog spannende dingen gedaan? En wat zijn de plannen voor morgen?

X

Terug
Bovenaan