WIEBELMEIDEN 6!

He meiden,

iedereen nog heel erg veel goeds gewenst voor 2008!!!

Wauw wat  gaat het allemaal snel bij de  zwangere meiden. Ukkie en Anoek hoeven nog maar korte tijd voordat ze bevallen en de rest komt al snel dichterbij de eerste echo. Iedereen  is al druk bezig met shoppen en inrichten (goed voor de economie ).

Pink veel sterkte voor morgen. Ik hoop dat je een goede uitslag krijgt waar je wat mee kan. Ik denk aan je.

liefs

pink ben benieuwd hoe de uitslag is,ik hoop goed,ik denk iig aan je!

vandaag mijn laatste bloeduitslag ook gehad! was goed!! had ook niet anders verwacht hoor! ik heb het iig nooit gehad!!

xxx

Hallo meiden,

Mijn nichtje is weer naar huis, ze was gezellig blijven logeren.
Wel een vreemd idee dat er vanaf september voor altijd een kleintje bij ons is.
Superleuk hoor, maar ik kan me er nog niet zo goed een voorstelling bij maken.

Ik denk trouwens dat ik nog wel naar een ander autootje op zoek mag gaan.
Mijn man heeft de Ford focus altijd mee naar het werk en ik rijd meestal met de Opel corsa (driedeurs), niet erg handig dus. Het geld zal dus inderdaad gaan rollen!

@Pink, ik ben ook benieuwd naar de uitslagen. Ik hoop dat je goed nieuws zult krijgen.
Ik zal voor je duimen meid!

Morgen ga ik nog een dagje shoppen met mijn moeder en dan is de kerstvakantie weer voorbij.

Liefs,

Twinkel3

twinkel ik heb een peugeot 106 hahahaha!!!!!!!! ach ja,ik heb al heel vaak mijn nichtjes en neefjes vervoerd,en ging goed hoor!
hoe gaat het verder met je?

xxx

Het gaat prima met mij hoor Mier.
Bij tijd en wijle heb ik nog wat last van mijn (.)(.) - zonder BH moet ik ze echt vasthouden anders doet het zeer, maar verder eigenlijk geen klachten.
Ik ben nu voor het eerst 's middags moe en lig maar wat te hangen op de bank, maar dat kan natuurlijk ook heel goed komen doordat ik druk in de weer ben geweest met mijn logeetje.
Verder ben ik minder onzeker dan vorige week, maar ik zie wel erg uit naar de eerste echo.

Hoe is het met jou Mier? Last van misselijkheid e.d. of gaat het je ook nog voor de wind?

Liefs,

Twinkel3

ja met mij gaat het ook prima en ook idd minder onzeker!
mijn (.)(.) zijn soms ook wat gevoelig,vooral als ik mijn beha uit heb en beweeg!
vanmorgen werd ik even op het werk misselijk maar dat was ook zo weer over.
kan niet wachten dat ik ook eecn echo krijg,jij krijgt hem al bijna toch?14e?

xxx

Ja, de 14e inderdaad.
Voor mij lijkt het nog best wel lang hoor, maar dat heb je altijd als je naar een bepaalde datum uitkijkt.

Volgende week zal de week wel wat sneller voorbij lijken te gaan, want dan ben ik weer druk aan het werk.

Moet je trouwens bij je huisarts melden dat je zwanger bent, of geeft de verloskundige dit t.z.t. door?

Liefs, Twinkel3

ik las net dat je bij de 6 weken de huisarts in moest lichten (heb ik nog niet gedaan)
bel volgende week wel een x!
spannend zeg!! begint al op te schieten hoor! vooral als je weer druk aan het werk ben is de week zo voorbij!
ik moet nog even wachten! woensdag voor intakegesprek bij de verloskundige!

xxx

Terug
Bovenaan