WIEBELMEIDEN 6!

Hallo Allemaal,.

Jeetje, Twinkel wat ontzettend vervelend dat jullie nog even af moeten wachten...ik weet hoe lang het wachten kan duren. Maar ik ben het wel eens. Je moet vertrouwen erin houden de komende week.

Bij ons was alles goed!

Wauw... wat is dat bijzonder zeg om het hartje te zien kloppen.

Nu mogen we over 3,5 week terug komen voor een 2e echo en als dan alles goed is gaan we door naar de verloskundige!

Nou ik ben er vandoor.

Met jullie ook alles goed allemaal?

x-(een hele blije, opgeluchte) vlinder

Vlinder, fijn dat alles goed is met jullie mini-mensje. Bijzonder is het inderdaad.
Fijn dat je straks ook door mag naar de vk. Maakt het toch allemaal wat minder medisch of niet?

Geniet lekker van je roze (-of blauwe natuurlijk) wolk!

Waar is iedereen? Het is hier zo rustig....
Hier alles ok, wel moe. Merk dat werken steeds meer energie kost. Of dat nu komt doordat ik minder energie heb of dat ik reikhalzend uitkijk naar mn verlof???? Waarheid zal wel ergens in het midden liggen, ha ha ha!!

Ik ga zo lekker ANTM kijken? Mier jij ook?

Liefs

Hoi Anouk,

Ik ben hier nog wel hoor.
Het is idd rustig.

Jij bleek dus ook 5 dagen korter dan gedacht.
Was dat ook echt zo, of was het vruchtje gewoon wat kleiner dan het zou moeten zijn?
Ik maak me wel zorgen hoor, ook al probeer ik rustig af te wachten.
Vooral omdat we nog niet echt duidelijk hebben of er nu wel of niet hartactie was ben ik wat onzeker. Pfff, dit is echt niets.

Liefs, Twinkel3

Hey meis,

Begrijpelijk dat je je zo voelt hoor. Ik was gewoon echt 5 dagen korter zwanger. Daarna heb ik nog 3 echo's gehad (termijnecho, 20 weken echo en de pretecho) en bij alle 3 kwam het zelfde uit als de eerste echo. Wel was mn cyclus niet superregelmatig, dus weet niet precies wanneer mn ei is geweest. Verder heb ik ook ergens gelezen dat het bevruchte eitje soms er wat langer over doet om in te nestelen en daarna gaat het pas echt groeien. Wat daar van waar is, weet ik natuurlijk ook niet... Het is nu een kwestie van wachten meid.
De gyn gaf wel aan lichte hartactie te zien? Hoe zit dat dan?

Liefs

twinkel wat balen zeg! nog een week geduld dus!

vlinder fijn dat alles ok is!

anoek geen antm voor mij want ben net pas thuis van mijn werkviel dus flink tegen en morgen weer om 6:45 beginnen!

hier wat bruinverlies en wordt er super onzeker van!
ben niet vrolijk dus ik stop maar weer!

xxx

Miertje, wat kl#te. Bel de vk als je het niet vertrouwd he? Ik kon vrij snel een echo krijgen. Je hebt dan in elk geval zekerheid en weet je of je je echt zorgen moet maken of niet.
1 tip; vooral niet googlen en internetten over dit onderwerp. Daar wordt je helemaal onzeker van. Ik heb dat toen gedaan bij mijn bloedverlies en heb echt 3 dagen lopen janken.
Je kan niks doen en dat is het meest frustrerende. Kan alleen maar zeggen; bel de vk en vraag om een echo.

Sterkte en dikke knuffel.

Ik weet hoe je je voelt. Het is gewoon ook klote omdat je geen idee hebt hoe het gaat lopen. Ik was er echt van overtuigd dat het mis was, althans dat had ik mezelf helemaal wijs gemaakt. Dat denk jij nu ook hé? Het is het ergste gevoel wat je kan hebben...
Hoop dat je mn raad opvolgt en morgenvroeg de vk en dat ze bij jou net zo meelevend zijn als bij mij en snel een echo voor je regelen, zodat je weet waarje aan toe bent.
Verlies je veel of een klein beetje? Niet dat dat wat zegt... sommige vrouwen hebben in de periode dat ze normaal ongi moeten worden, wat verlies...

Terug
Bovenaan