WIEBELMEIDEN 6!

Hallo,

Hier nog een groot fan van Boer zoekt vrouw! Geweldig progamma.
vlinder en Twinkel,  ik wilde jullie ook nog even succes wensen morgen, enne.. geniet ervan! Het is heel bijzonder om je kindje de eerste keer te kunnen zien.

Mier, ik heb ook best medelijden met je, dat jij nog zolang moet wachten, terwijl de rest nu al mag. Maar jouw tijd komt nog wel hoor! Het is juist ook heel leuk om te zien dat alles er al op en aan zit.  

Tara

twinkel en vlinder vandaag is voor jullie de dag,ben benieuwd!

twinkel jij gaat toch ook zaterdags naar de 9 maandenbeurs??

xxx

Spannend hoor, al die echo's!! Ik duim voor jullie!!
En wat leuk om al die babykamertjes in te richten! Kan me wel voorstellen dat je daar het liefst iedere dag zou zitten...

Ik ben niet echt actief hier, lees jullie berichtjes wel wanneer ik niet aan het klussen ben in ons huis maar heb jullie eigenlijk niet zoveel te vertellen. Ik hoef niet te vertellen wanneer mijn slijm rekbaar is, niet wanneer mijn ei geweest is, niet dat mijn temp misschien wel omhoog is gegaan, niet wanneer mijn NOD is en ook niet dat mijn (.)(.) nu al weer ontzettend pijn doen, want ik wordt toch niet op de normale manier zwanger.
Ik vind het leuk om al die babyverhalen te lezen hoor, maar kan er even niet echt aan meedoen. We hebben nog geen bericht uit Groningen, dus dat is afwachten. Ben in ieder geval nog lang geen wiebelmama...

Ik wens jullie in ieder geval heel veel succes met jullie zwangerschappen en echo's en jullie zien mij hier vast wel weer eens verschijnen... Had zo gehoopt dat het anders zou zijn.....

Liefs Pink

hai hai,
mijn naam is lidia 22 en komt uit NH, ik probeer al maanden zwanger te worden, maar tevergeefs. Ik zal hier meelezen en meeberichten. Ik heb niet veel teruggelezen nog.
groetjes

pink je blijft hier toch wel,je bent echt mijn maatje hier hoor!!!
ga nu snel naar mijn werk!

liefs mier

Hallo meiden,

Nou vandaag hebben we dus de eerste echo gehad.
Maar eigenlijk zijn we nog onzekerder dan toen we er naar toe gingen.

Meteen toen de baarmoeder in beeld kwam zagen we het vruchtje wel zitten, maar het is minder groot als wat het zou moeten zijn met 7 weken zwangerschap.
De gyn. houdt het dus op 6 weken en 2 dagen tot 6 weken en 4 dagen.
De kleine is zo'n 5,5 mm groot. Of er wel of niet hartactie is is nog twijfelachtig, maar met een zwangerschapsduur van 6,5 week hoeft er ook nog geen hartactie te zijn.
We moeten volgende week maandag terug komen en als het goed is is de kleine dan wel gegroeid en zien we een hartje kloppen. Erg spannend dus allemaal.
Het kan ook zijn dat het gestopt is met groeien rond 6,5 week, maar de gyn zei dat hij wel enigzins wat hartactie had gezien. Ook mijn man beaamde dat, maar ik heb niets gezien. Ik voel me nu dus ontzettend onzeker en zou willen dat ik de tijd snel vooruit kon draaien, maar we zullen geduld moeten hebben.
Niet echt leuk dus.

Vlinder, ik hoop dat jij vandaag wat meer gerust bent gesteld.

Liefs, Twinkel3

Hey Twinkel,

Ik had gehoopt op een "ik schreeuw t van de daken"-berichtje van jou en Vlinder. Van Vlinder weet ik nog niks en van jou lees ik net je berichtje.

Ik hoop je met mijn verhaal een hart onder de riem te kunnen steken; toen ik mijn eerste echo liet maken was ik in de veronderstelling dat ik 9 weken en 3 dagen zwanger was. Uiteindelijk bleek ik 8 weken en 5 dagen zwanger, dus een verschil van 5 dagen. Ik was natuurlijk verder in de zwangerschap en hartactie was goed te zien.
Je echo was natuurlijk wel vroeg, dus het kan zijn dat je idd minder ver bent dan gedacht.
Ik snap dat je nu onzeker bent, want het kan ook iets anders betekenen. Een week nog meer spanning voor jou. Durf ook een beetje te vertrouwen op je gevoel meid.
Ik hoop dat volgende week het hartje in volle glorie en dapper aan het kloppen is.
Sterkte voor deze stressvolle week.

Dikke knuffel van mij

Terug
Bovenaan