WIEBELMEIDEN 6!

Hè vervelend Ukkie, die buikpijn en het overgeven.
Hopenlijk gaat het snel weer over en voel je je weer wat beter.

@Anoek, uitgaande van mijn laatste menstruatie ben ik morgen precies 7 weken zwanger. Het kan hooguit een paar dagen meer zijn, maar dat horen we morgen wel.

Wat was er trouwens mis met de limegroene kussenhoes van Prenatal?

Liefs,

Twinkel3

hey meiden,

ik heb er nu gelukkig geen last meer van! vanmiddag lekker nog 2 uur geslapen want ik was echt doodmoe! dus was maar even terug naar bed gegaan.

twinkel en vlinder ik ben wel een beetje jaloers dat jullie al wel de echo krijgen!! ik ben woensdag al 8 weken! spannend hoor,ik duim voor jullie dat het goed is,maar daar gaan we maar vanuit!

pink hoe is het? al bijna in het huis?

xxx

Ha,

zowaar zijn mijn soep en broodjes vooralsnog nog binnen, gelukkig maar. Het eten van gisteravond, hoe lekker ook, zal wel verkeerd zijn gevallen.

Twinkel, jij vroeg toch wat er mis is met de limegroene kussenhoes van Prenatal? Nou, volgens mij niets! Ik heb 'm namelijk zojuist om het waskussen gedaan en het op de commode gelegd: alles prima.

Mier, ik snap je wel hoor. Je wilt zooooo graag bevestigd zien dat alles goed is met je zwangerschap! Toch nog even geduld meid. Heb je het al aan iemand verteld? Of heb je je mond nog kunnen houden? Ik was wel erg blij hoor, dat het forum en de wiebelmeiden er al waren aan het begin van mn zwangerschap. Wij vertelden het pas met ruim 10 weken, na de echo en na onze vakantie aan onze familie en vrienden. Het forum is dan toch fijn: kun je je zorgen en blijdschap kwijt!

Ik had je volgens mij verkeerd begrepen Ukkie, de kleur van het kussen zelf was dus niet goed, maar de hoes dus wel.
Leuk hoor om de boel in te gaan richten!

@Mier, ik snap wel hoor dat je een beetje jaloers bent. Je wilt graag zo snel mogelijk zien dat het goed gaat met je kleintje. Ik hoop voor je dat de tijd lijkt te vliegen, dan ben jij ook zo aan je eerste echo.

Nu nog even TV kijken (Boer zoekt vrouw) en dan lekker naar bed.

Tot morgen meiden.

Liefs, Twinkel3

hey ukkie,

ik zal erg blij zijn als ik de echo krijg en bevestigd krijg dat alles goed is met de uk!!
ik vind zelf wel dat ik erg laat de echo krijg maar het is nu eenmaal zo! nog 4 weken geduld! ik heb het alleen nog maar mijn ene zus verteld en voor de rest nog niemand,dat willen we pas na de echo doen,als alles ok is!

moet je nog steeds overgeven?? aantal weken terug had ik ook buikgriep en was zo ziek als een hond!! ga je morgen toch werken?

xxx

Twinkel,

de kleur van het hele badsetje in limegroen vonden we niet goed. Kleur paste niet bij het groen wat we in het kamertje hebben, het was te flets. Dus alles maar creme gekocht (precies dezelfde kleur als onze meubeltjes). Inderdaad, de limekleur van de waskussenhoes is prima dus!

Heb net alle beddengoed, hydrofielluiers, monddoekjes en washandjes uitgepakt, opgevouwen enzo. Nu de luierpakjes, kleertjes en badspullen nog en dan wordt het al wat! Ik houd helemaal niet zo van opruimen en inrichten, maar de babykamer...is echt ge-wel-dig leuk! Ik zou er wel de hele dag kunnen zitten en alleen maar kijken en denken over wat erin moet enzo.

Overgeven is gelukkig bij 1 keer gebleven, dus als ik de nacht goed doorkom ga ik morgen wel werken. Woensdag kan ik 'uitslapen' (om kwart voor 8 op in plaats van - normaal - 6 uur) omdat ik om half 9 naar de verloskundige moet. En vrijdagochtend neem ik vrij... Dus ik kom de week wel door (denk ik zo).

Ik ga ook maar eens aftaaien: lekker in bed hangen en boer zoekt vrouw kijken (blijft leuk).

Liefs, Ukkie26

He meiden,

Ik kom morgen wat uitgebreider reageren hoor, maar ben nu moe, wil naar bed, heb ook last van mijn liezen en ben een beetje misselijk. Maar ik heb het er allemaal voor over hoor.

Ik wilde alleen vlinder en twinkel heel veel succes wensen morgen. Ik hoop dat jullie dezelfde mooie beelden te zien krijgen als ik afgelopen donderdag. Zo bijzonder!!

Tot snel,
liefs Pippie

Hoi hoi,

Ben ik ook nog even, na Boer zoekt vrouw! Blijkbaar een populair programma bij de wiebelmeiden!

Ukkie, dat badje was voor ons ook idd de verkeerde kleur. Inderdaadwat flets. Net niet, zeg maar. Wij hebben ook een creme badje-met-standaard. heb je ook een tummytub? Ik niet, zie het niet zo zitten...
Ik ben ook niet zo'n poets of opruimer, maar nu, heb in 3 dagen tijd de vloer in de babykamer al 2x gedweild, ha ha!! Alles wat we hebben, hebben we ingeruimd, dus alle kleertjes, hydrofiele luiers, washandjes, badcapes, mondoekjes.... noem het allemaal maar op. Ik vind het ook heerlijk om te doen en in het kamertje te zijn. Liefst zou ik er ook gewoon de hele dag zitten, ha ha!!
Ook onze slaapkamer is nu helemaal af! Sfeeris helemaal goed, dus ben nu klaar voor de bevalling! Maarre... kindje mag nog wel even lekker laten zitten!

Twinkel en Vlinder, succes morgen!

Weltrusten!

Liefs

Terug
Bovenaan