WIEBELMEIDEN 6!

Lieve Mier,
Veel succes morgen bij de echo. Ik zal aan je denken en ik hoop dat je hier snel mooi nieuws kan posten.

Voor de andere dames, weltrusten alvast. Ik ga er weer op tijd in vandaag. Vanochtend was het 6:00... en moest er weer 2x uit vannacht... ik houd overdag ook vocht vast in mn benen. Schijnt normaal te zijn, maar dat vocht wordt dus 's nachts weer opgenomen en daardoor schijn je weer te moeten plassen.... zucht... het is dat het voor het goede doel is. Ik had gehoopt dat ik pas op het laatst last zou krijgen met slechter slapen, zo rond mn verlof, maar helaas....vreet wel energie, omdat het werk gewoon doorgaat... Nog 28 dagen werken en dan kan ik ook overdag even uurtje bijtanken op de bank of zo ;-)

Liefs

mijn schoonmoeder werkt bij de apotheek dus dat is ook geen optie
kijk wel wat er voor meerdere opties zijn! eerst maar eens morgen afwachten de echo!
ik laat het jullie morgen nog wel weten,bedankt voor het succes wensen en duimen!

xxx

sorry dat ik er zo ineens vandoor was. Mn mannetje moest op stel en sprong achter de laptop.
Heb vervolgens heerlijk een tijdschriftje in bad gelezen. hmmmm. Voel me nu helemaal relaxed, en kruip zo lekker mn bedje in.

Mier, heel erg veel succes morgen!
Twinkel, sterkte en er lekker over  praten en als die huilbui weer komt....laat maar komen. Dat lucht alleen maar op. Hopelijk volgende week ook goed nieuws voor jou!

Weltruste, tara

Oja mier, heb weleens gehoord of gelezen dat MvM die flessen gewoon in een onopvallende auto ophalen. Dus....

Tara

Mier, heel veel succes bij de verloskundige vandaag. Ik hoop echt voor je dat alles goed is! Zal aan jou en je mannetje denken.

Twinkel, ook sterkte in de onzekerheid. Hoop dat je werk je wat afleiding geeft en dat je bij de volgende echo gerustgesteld wordt.

En Tara, 14 weken alweer! Gaat hard he. En dat buikje: dat komt wel (maak je niet druk). Precies wat Anoek zegt...

Ik begin overdag ook wat vocht vast te houden, vooral in mijn voeten. Schoenen met hakken zijn niet zo prettig meer. En ik heb echt onwijs veel last van jeuk. Dan krijg ik rode plekken, wordt het warm op die plekken en gaat het jeuken. En een kwartier later is het weer weg. En een kwartier later weer op een andere plek. Echt om gek van te worden. Het schijnt dat jeuk in het laatste trimester vaker voorkomt, ga de vk toch zo maar even vragen (moet er toch heen).

En ik hoorde van een collega van mij (die is 4,5 week verder dan ik) dat er vanaf januari een derde echo in het pakket zit, die wordt vergoed door de verzekering. Krijg je rond 36 weken, heet de 'lekker-liggen-echo'. Kijken ze of het goed ligt en of het nog past van binnen. Ga ik ook zometeen even naar vragen of dat klopt.

Ga nu gauw even een ontbijtje nuttigen, dan naar de vk. Nogmaals: Mier en Twinkel, sterkte!

Liefs, Ukkie26

Halllo,

Mier,  I have my fingers crossed!!

Twinkel, mijn uk was bij de echo 5,8 mm, ik moet er echter wel bij zeggen dat ze er meteen bij zij dat ze op dit moment nog niet nauwkeurig kunnen meten. De kruisjes die ze zetten om het lijntje te  trekken, kunnen zo maar een paar mm verschillen. En straks (over een paar weken) is dit niet zo erg meer, maar omdat je nu nog echt over mm praat kan dit zo een paar dagen schelen. Ik moest dan ook een marge van 4 dagen meer of 4 dagen minder houden.
Hoe is het nu met je? Gaan de dagen een beetje vooruit of moet je je er echt doorheen slepen?

Nou, ik kom zo weer even terug om te kijken of Mier al langs is geweest!

Liefs Pippie

Goh Ukkie, dat is voor het eerst van dat ik van die lekker liggen echo hoor! Laat je even weten of dit daadwerkelijk zo is?? Is wel leuk en fijn om 4 weken voor de bevalling nog even naar je kindje te kijken!! en zeker te weten dat de goed kant voor de uitgang ligt!

Hé hallo,

Ik kwam ook even kijken of Mier al was geweest.
Ik duim nog hard voor je meid!!!

@Pippie, het is idd millimeterwerk. En als je mag rekenen met een marge van 4 dagen, zou het technisch gezien wat logischer zijn bij mij.
Het is wel een verschrikkelijk onzekere week. Vannacht heb ik iets beter geslapen.
Vanmorgen nog even zonder BH rondgesprongen (haha- je had me moeten zien), maar gewoon 2 zachte borsten die geen pijn doen. Dat maakt me wel meer onzeker.
Toen ik de vaatwasser vanmorgen opentrok kwam ik wel aan het kokhalzen.
Alhoewel dat natuurlijk niets zegt, omdat een volle vaatwasser nooit lekker ruikt, was ik hier wel blij mee. Ach, het blijft gissen.
Op het werk gaat de tijd wel snel voorbij, maar thuis kruipt het.
De verhalen op internet zijn over het algemeen niet al te positief, maar daar moet ik eigenlijk ook niet teveel naar kijken. Mensen waarbij het goed gaat plaatsen meestal niks op het internet en waarbij het fout is gegaan vaak wel.
Ik tel de dagen af, er zit niks anders op.
Lief dan je aan me denkt.

@Ukkie, gaaf zeg zo'n echo. Waar heb je dat gehoord/ gelezen?

Liefs, Twinkel3

Terug
Bovenaan