WIEBELMEIDEN 6!

Hallo,

Ook ik kom even op het forum kijken. Was benieuwd naar een bericht van Mier...ben echt hard aan het duimen.

Twinkel...fijn dat je wat afleiding hebt op je werk. Wanneer ga je terug voor een echo? Maandag meteen?

Ik was net even aan het surfen voor kraamzorg. De gyn zei dat ik me vast aan kon gaan melden i.v.m. de drukte en vakantieperiode eind augustus begin september. Hmmm voor mijn gevoel wel erg vroeg, maar ik las ook iets over de 36 weken echo. Even kijken of ik het kan vinden en plakken:

Wij bieden onze cliënten de mogelijkheid om dicht bij huis in een prettige omgeving een echo te laten maken bij ± 12 weken en ± 36 weken. Deze echo ´s worden uitgevoerd door twee verloskundigen die geschoold zijn in het verrichten van uitwendig echoscopisch onderzoek en het beoordelen van de afbeelding.

De 20 weken echo is appart.

Anoek en Ukkie wanneer krijgen jullie / hebben jullie echo's gehad?

x-vlinder

Hoi Vlinder,

Idd aanstaande maandag heb ik weer een echo.
Eerder had geen zin zei de gyn, dus we moeten gewoon geduld hebben.
Hoe moeilijk dat ook is.

Liefs, Twinkel3

Hoi Twinkel.

Ik zal voor je duimen maandag.

Kwam even kijken of Mier al terug is...maar helaas.

x-vlinder

(ps ik heb ook niet iedere dag 'last' van kwaaltjes hoor)

Ik kwam ook weer even spieken, maar nog geen Mier te zien.
Ik hoop dat dat wat goeds te betekenen heeft.

Lief dat je dat schreef van jouw kwaaltjes, of juist geen kwaaltjes  Vlinder. Ik ben nu idd overal op aan het letten. Heb jij last van je borsten trouwens?

Liefs, Twinkel3

nou hier ben ik dan hoor
zover ze kon zien zag alles er normaal en goed uit! hartje klopte!!jahoehhhhhh!
echt mooi om te zien zeg!was alleen wat korter dan verwacht maar het klopt idd over de mm dat er wat verschil tussen zit! dus effe afwachten,over 4 weken de 2e echo!

en wat zijn jullie toch schatten om te kijken of ik er al was!!!

xxx

JAAAAAAAAA, gelukkig zeg!!

Mooi he, zon krent met knipperlichtje? Hebben ze een inwendige echo gedaan?? En hoever ben je nu? Dadelijk zijn we allemaal op 1 september uitgerekend!!

hey pippie,

ze dacht rond een week of 7,kreeg eerst uitwendig en toen zag ze zelf ook een hartharctie,maar voor ons te onduidelijk dus toch inwendig ook nog gekregen en hij ging goed op en neer,heel duidelijk! ben zo opgelucht en gerustgesteld!

xxx

Oh geweldig zeg Mier!!! Ik ben ook helemaal opgelucht voor jullie.

Hoe groot was jullie kleintje nu?

Liefs, Twinkel3

Terug
Bovenaan