WIEBELMEIDEN 6!

He Mier,

Ik kan me voorstellen dat je enorm opgelucht bent. Ik hoop dat je weer een beetje kunt genieten van de zwangerschap!

Pippie

hey pippie en twinkel,

ze dacht 1,2cm maar kon ook iets korter zijn,was een beetje twijfelachtig omdat het over mm gaat,vanaf de 10/12 weken kunnen ze het wel precies zeggen!

ben echt zo opgelucht ook al weet ik dat het nog fout kan gaan maar het hartje ging zo mooi op en neer!

xxx

Vijf foto's van de kleine uk! Toe maar!!

Ze schijnen naar verloop van tijd te vervagen, dus het schijnt handig te zijn om ze te kopieren en de gekopieerde dan te lamineren. Zo blijven de foto's voor altijd goed. Moet je niet het printje lamineren hoor. Dat had de zus van mijn vriendin gedaan en die had dus alleen maar gesmolten foto's over!

ga ze morgen gelijk kopieeren! 3 zijn er echt onduidelijk hoor,de andere 2 zijn wel een beetje duidelijk,maar het is nog zo piepklein!

xxx

Ja, het is echt ongelooflijk dat zoiets kleins je   hele wereld op zijn kop kan zetten! Ik geloof dat de zorgen over ons kindje een paar weken geleden begonnen  zijn en dit nooit meer weg zal gaan!! Bijzonder hoor..

Jeetje ik lees net mijn laatste geposte berichtje en denk: hoezo zwanger, wat een emotioneel gedoe zeg!!

mooi he! nog een paar weekjes en dan zijn we gelukkig met zijn allen de gevarenzone uit! wel leuk dat we met zijn 4en zo dicht op elkaar zitten! gewoon allemaal eind augustus begin september!

xxx

Terug
Bovenaan