Miiieeerrrr!!!!!!!!!!! Joehoooeeeee!!! Wat een geweldig nieuws! Wat zal je opgelucht zijn! Tranen van geluk of niet?
Twinkel, natuurlijk duimen we nog steeds voor jou.
Weet niet wie het vroeg, maar ik heb nu 4 echo's gehad: 1 met 8wk3dg (bloedverlies), 1 met 10wk5dg (termijnecho), 20wk (medische echo) en 23wk+2dg (pretecho). Die pretecho was natuurlijk het leukste met 3-en 4 D beelden, maar moesten we natuurlijk uit eigen zak betalen. De echo met 8 weken was ook nog niet zo heel duidelijk. Zoals Ukkie al schrijft met 10-12 weken kan je je kindje al wat beter zien met armpjes en beentjes! Dat is eigenlijk veel leuker, maar na bloedverlies kan je geen mooiere echo krijgen dan die Mier vandaag heeft gehad.
Ukkie, jij ook al van die dikke enkels s avonds? Gelukkig is het s ochtends wel weg, anders krijg ik mn laarzen niet meer aan denk ik, ha ha!
Ik had nog niet van de "lekker liggen echo" gehoord... Zal bij mijn vk ook eens navragen. Waar controleren ze je bloed nu precies op? Of je anti-stoffen tegen bloed van je kindje aan maakt?? Ik moet de 28e voor de spuit.
Fijn dat het kindje met hoofdje naar beneden ligt. Je kindje kan nog wel draaien toch of niet meer. Onze uk lag laatst ook met hoofdje naar beneden en ik dacht dat ook al dat de voetjes op mn blaas aan het springen waren, bleken dus ook handjes of miss zelfs wel het hoofdje te zijn, ha ha ha. Gek dat het zo moeilijk te onderscheiden is. Zat vandaag in de trein en zag mn buik gewoon bewegen, hihihi. Ben benieuwd wanneer je ecth kan zien of het een voetje, kontje of hoofdje is. Ik probeer zelf wel te voelen, maar vind het echt moeilijk te zeggen hoor. Kan nu wel duidelijk voelen aan welke kant het kindje ligt en merk het oook omdat 1 zij gewoon niet lekker ligt.
Kan jij al onderscheid maken?
Oja Twinkel, ik had wel heel erg pijnlijke borsten, maar ben eigenlijk niet echt misselijk geweest, beetje weeig, maar niet overgeven of kokhalzen of zo. Bij mij ook van 7 tot 11 weken zoiets. Dus het is echt bij iedereen anders, dus niet gaan vergelijken. Schiet je helemaal niks mee op en geeft je ook echt geen uitsluitsel of het wel of niet goed gaat.
Tara, met jou alles goed?
Pippie, ben jij inmiddels al uit de gevarenzone?
Er moet me verder nog even iets van t hart. Ik merk dat de niet zwangeren wiebelmeiden hier nog maar erg weinig zijn.... Heel begrijpelijk, maar vind het wel jammer, want ook hen gun ik een plek om hun verhaal te doen. We zijn nu wel met een zwangere meerderheid, zodat het voornamelijk over zwanger zijn gaan....
Ik weet eigenlijk niet wat ik nu precies wil zeggen, maar ik voel heel erg mee met de wiebelmeiden die nog wachten op zo'n mooi wondertje...
Meiden, ik denk aan jullie en duim nog steeds dat jullie snel zwanger mogen zijn.
Liefs