Anoek,
doe je wel rustig aan? Ook als je morgen thuiswerkt? Te veel harde buiken is toch echt een teken dat je het te druk hebt. Ik moest laatst rennen voor de bus, doe ik ook niet meer. Gewoon alles op je dooie akkertje. Niet gek laten maken, je lichaam geeft (heeeeel duidelijk) aan wanneer het te veel is.
Goed van je dat je vandaag van je werk naar huis bent gegaan, je hebt je rust gewoon nodig. Je kunt overwegen (als het echt niet gaat) je 1 dag in de week ziek te melden (in overleg met bedrijfsarts). Enige is dat je dan verplicht 6 weken voor de uitgerekende datum met zwangerschapsverlof moet, maar dat was je toch al van plan, niet? Dan heb je wat meer rust en wat meer mogelijkheid om even bij te tanken.
Hier gaat het goed, alleen last van dikke voeten. En als ik dan mn schoenen uitdoe als ik thuiskom, gaan ze onwijs jeuken. Nu zit ik met de beentjes omhoog, zometeen een koude douche op mn voeten (helpt tegen jeuk!) en dan mn bed in (dekentje doet zijn werk alweer).
Waarschijnlijk begin ik volgende week met zwangerschapsgym. Doet een vriendin van me, die is Mensendieck-therapeute en geeft ook 'pufclub'. Ben benieuwd. Ben wel wat laat (30 wk), maar ze had niet eerder een groep vol en van de kraamzorgorganisatie waarbij ik me heb aangemeld, heb ik ook nog geen reactie (dus die probeer ik morgen af te bellen en dan start ik woensdag bij die vriendin van me). Ben benieuwd...
Ik ga mijn voetjes verzorgen.
Fijne avond, werk ze morgen (rustig aan, ook als je net zwanger bent trouwens, dan heb je je rust ook echt wel nodig) en tot snel!
Liefs, Ukkie26
PS: ook ik vind het jammer dat de niet-zwangeren weinig hier schrijven. Gewoon zeggen hoor, als hier teveen baby-talk is! Zou het jammer vinden als jullie hier niet meer komen...