WIEBELMEIDEN 6!

Wat leuk zeg Mier dat je het aan je moeder hebt verteld. Bijzonder hè!

Mijn ouders hebben gisteren de echo ook even bekeken, m'n vader vond de kleine uk al best groot (hahaha, nog maar 5,5 mm) - maar idd het is duidelijk te zien.

De werkweek zit er hier weer op, dus het weekend nog afwachten en dan hebben we weer een echo.
In het begin van de week was ik ervan overtuigd dat het niet goed zou zitten, maar ik ben inmiddels wel wat rustiger gelukkig. Soms nog even een huilbuitje, maar dat lijkt me ook niet raar in deze situatie. Een week is echt heel erg lang onder deze omstandigheden.
Ongelukkigerwijs voel ik m'n borsten al zo'n 1,5 week niet meer en  dat valt net samen met een periode van 6,5 week zwanger. Het zegt idd niets, maar het maakt me wel extra onzeker. Gelukkig (en dit klinkt een beetje raar) ben ik deze week al wel twee keer aan het kokhalzen gekomen van de lucht van de volle vaatwasser. Gek hè dat je hier blij mee kunt zijn.
Het doet me goed dat jij er zoveel vertrouwen in hebt Mier.
Zelf schat ik mijn kansen in op 70/30. 70% Dat het niet goed zit en 30% dat het wel goed zit, maar we kunnen niet meer dan afwachten.
Hopenlijk hebben we gewoon een eigenwijze uk die zijn hartje pas laat zien wanneer het hem/ haar uitkomt.

Hebben jullie trouwens een voorgevoel over wat het gaat worden (qua geslacht)?
Ikzelf heb vanaf het begin van de zwangerschap het idee dat ik zwanger ben van een jongetje. Gewoon gevoelskwestie hoor.

Over een uurtje wordt er nieuw meubilair gebracht, dus kunnen we weer gaan herinrichten. Ik ben benieuwd hoe het gaat lijken.

@Anoek, hoe ik het met je harde buiken? Hopenlijk heb je er geen last meer van en doe je het lekker rustig aan.

@Ukkie, heb je nog dikke jeukende voeten? Een beetje mentholgel wil soms ook wel verlichten.

Liefs, Twinkel3

hey twinkel,

ik heb al een heel leuk pakje van mijn moeder gekregen van lief!
een oranje truitje met lief erop en een wit bijpassend broekje erbij,erg schattig! die trotse oma hahahaha!!

na het weekend krijg je alweer de echo! wij maandag over 3 weken de 2e echo.nog steeds wat bruinverlies maar wordt wel minder volgens mij!

ik heb mijn moeder ook de echo laten zien,wel erg leuk!
zondag vertellen wij het mijn schoonouders!

xxx

Leuk hoor Mier.

Ik heb ook al wat kadootjes in huis.
Een rompertje gekregen van een vriendin, een muziekmobile van mijn zusje en zwager en een wikkeldeken van mijn ouders.

Op dit moment staat bij mij het gevoel rondom zwanger zijn een beetje stil, omdat ik niet zo goed durf te hopen. Ik hoop maar dat ik hier volgende week weer vrolijke verhalen rond kom strooien.

Wat in jouw ogen alweer na het weekend lijkt (de 2e echo), voelt voor mij als pas na het weekend. Ik denk dat afgelopen week de maandag en dinsdag ook voorbij kropen voor jou en dat de tijd nu wel weer voorbij vliegt.

Veel plezier met het vertellen aan je schoonouders.

Liefs, Twinkel3

Ja, super!

De andere kadootjes (meubels) zijn nu ook net binnen.

Even kijken hoe ik het ga neerzetten en dan inpakken maar!

Liefs, Twinkel3

oh wat leuk zeg!
dus dat wordt van het weekend lekker opnieuw het huis inrichten!

xxx

He meiden,

Mier, wat leuk dat je moeder zo reageerde. En dat pakje van lief!, ooohhh, ik heb het al vaker verteld maar die winkel is zooooooo leuk!! Ben blij dat je je weer helemaal zeker en goed voelt.

Twinkel, nog 2 lange dagen voor jou en dan weer een echo. Wat moet dat ongelooflijk spannend zijn. Ik hoop dat je de tijd wat kunt doden met het inrichten van je nieuwe meubeltjes! Wat heb je allemaal nieuw gekocht?

Anouk, doe je wel rustig aan. Ik geloof best dat het moeilijk te accepteren is als je lijf niet zoveel meer wil. Fijn dat de kleine in ieder geval goed van zich laat horen!

Hier alles goed! Heb sinds twee dagen wat krampen zo nu en dan in mijn baarmoeder die me erg onzeker en bang maken. Toch overheerst het gevoel dat het dit keer wel goed zal gaan. Het moet gewoon. Ook ik heb al kadootjes in huis. Een wikkeldeken, een superschattig rompertje en een bibberknuffeltje!

Liefs Pippie.

Enne meiden, ik ook vind dat de nog niet zwangere meiden het aan moeten geven als het voor hen even teveel wordt. Ik kan me voorstellen dat dit gebabbel absoluut niet fijn is als je nog niet zwanger bent en misschien net weer overvallen bent door de RD. Echt meiden, laat het weten!!

O,ja Anouk, ik geloof dat jij het vroeg: Nee, ik ben zeker nog niet uit de gevarenzone. Ik ben nu 7 weken en 4 dagen. Op 31 januari krijg ik mijn 2e echo. Als het kindje dan goed gegroeid is mocht ik me van de verloskundige op een paar procenten na uit de gevaren zone wagen. De kans dat het dan nog fout gaat is klein, maar bestaat nog steeds! Vanaf dat moment, er vanuit gaande dat ook dan alles goed is gaan wij vertellen aan wie het maar wil horen. Ik kan nu al niet meer wachten!
Fijne bijkomstigheid is dat dit net voor de carnaval is. Hoef ik me dan niet in allerlei bochten te wringen om het niet te laten opvallen.

Terug
Bovenaan