Hoi dames,
Ik was er ook weer even.
Diezelfde vragen heb ik ook hoor Mier.
Volgens mijn berekeningen moet ik nu al wel 7 wkn en 3 dagen zwanger zijn, maar volgens de echo zou ik nu 6 wkn en 5 dagen zijn. Onze uk was ook nog maar 5,5 mm groot wat past bij een zwangerschapsduur van ongeveer 6 weken. Volgens mij had hij/ zij dus ook al rond 1 cm groot moeten zijn.
Toen jij vertelde dat jij ook dacht dat je ei op 5 december is geweest stelde mij dat wel gerust. Jij hebt tenminste een flink kloppend hartje gezien. Is het wiebeltechnisch wel mogelijk dan dat jij een week korter zwanger bent, of heb je rond die dagen niet gewiebeld.
Hetgeen waar ik mij nog een beetje aan vast houd is dat de gyn toch wel enigzins wat hartactie heeft gezien, ook al was het nog twijfelachtig en dat mijn temperatuurlijst ook idd aangaf dat ik mijn ei later heb gehad. Dan klopten de ovulatietesten dus niet.
Heb jij ook ovulatietesten gebruikt de laatste keer?
We tellen de dagen af. Het ene moment ben ik er vrijwel zeker van dat het niet goed zit en het andere moment heb ik zoiets van het kan alle kanten nog uit.
Alleen als ik iets voel lopen ren ik direct naar de WC, maar tot nu toe alleen nog maar witte afscheiding gelukkig.
Enne, ik zou het ook fijn vinden als de niet-zwangere wiebelmeiden hier mee blijven kletsen, maar kan het me ook voorstellen als de zwangerverhalen jullie wat teveel worden. Geef het rustig aan hoor meiden, want ook voor jullie draaien mijn duimen nog superhard!!!
Liefs, Twinkel3