WIEBELMEIDEN 6!

Hallo Allemaal.

Mier wat goed! Gaaf is dat he? Wat zei je mannetje? Die van mij was apetrots!

Anoek ik ben het helemaal met je eens!

VS, Pink, Patricia ik ben ook erg benieuwd hoe het met jullie gaat. Ik weet hoe vervelend het kan zijn als er steeds over zwanger zijn gepraat wordt. Ik denk dat jullie het gewoon eerlijk moeten zeggen tegen ons als jullie vinden dat we er teveel over schrijven  hier bij de wiebelmeiden. Dan kunnen we er ook rekening mee houden. We kennen elkaar toch al een hele tijd...en sommige kennen elkaar nog langer vanaf het begin van de wiebelmeiden.

Ik denk in ieder geval vaak aan jullie en...net weer een kaarsje aangemaakt voor iedereen die graag zwanger wil worden...je weet maar nooit!

x-vlinder

hey vlinder,

ja mijn vriend was ook trots hoor! hij vond het hartje ook wel heel mooi!!

alles goed voor de rest?

xxx

Ja hoor heel goed! Zit ondertussen alweer met mijn broek half open omdat hij 's avonds echt strak zit  Kan dit nu al?    

Ben zo blij dat alles goed is bij jullie. Heb nog vaak aan je gedacht vandaag!

Bruine slijm is bij mij nu weg gelukkig. Heeft wel een paar dagen geduurd hoor, maar hoop nu echt d at het weg blijft....ik heb het daar ook niet zoveel vertrouwen in.  

x-vlinder

het zou kunnen,ik heb het vaker gelezen dat vrouwen dat hebben!
bij mij nog niet hoor!

het is nu ook wat minder maar weet natuurlijk niet hoe  het morgen weer is.

xxx

Lijkt me ook nog veel te vroeg maar goed...het is echt zo en ik heb volgens mij helemaal niet veel gesnoept ofzo...gewoon gezond eten!

Hoihoi,

dat je buik dikker wordt kan wel hoor, je darmen schijnen al best snel door te hebben dat er iets staat te gebeuren en dan zetten ze uit (dacht ik). Het is dus niet je baarmoeder al, die groeit nog niet zo hard. Mijn buikje begon pas bij een week of 14 (toen zag ik het althans, als ik naakt voor de spiegel stond), mensen om me heen zagen het pas bij 20 weken ofzo...

Ik ga mn mandje in (als het goed is heeft mijn elektrische dekentje zijn werk gedaan...hmm).

Slaap lekker en werk ze morgen.

Liefs, Ukkie26

Terug
Bovenaan