WIEBELMEIDEN 6!

lekker op tijd twinkel!

mijn duimen draaien ook nog op volle toeren  voor alle niet zwangeren!

xxx

Hallo!

Genoeg geklets al hier :)
Ik blijf maar kort, want mn beste vriendinnetje komt langs en kan elk moment aankomen!

Vs, fijn om wat van je te horen. Ik begrijp dat je alles redelijk een plekje hebt kunnen geven. Goed dat jullie een beslissing hebben genomen. Kan me voorstellen dat het zeker niet makkelijk is geweest. En dat nu alles snel in gang wordt gezet is wel zo prettig, maar snap wel dat je tijd nodig hebt om alles op je in te laten werken en te verwerken. Ik hoop dat de behandelingen snel mogen beginnen en jullie je snel bij de zwangere wiebelmeiden kunnen aansluiten!

Pippie, ohhh had gedacht dat je al verder was. Ook ik heb altijd begrepen dat als er een kloppend hartje is,de kans dat het nog fout gaat echt een stuk kleiner is. Natuurlijk houden een gyn of vk een slag om de arm. Dat is ook wel logisch, want er bestaat nog altijd een kans. Maar laten we eerlijk zijn, dat geldt zelfs nog voor Ukkie en mij. Maar daar gaan we natuurlijk helemaal niet vanuit :) Alles is goed bij iedereen!

Mier, tja... somsloopt het niet helemaal zoals je gepland had, ha ha!! Superleuk om het te vertellen hé? Mijn vader heeft ook een traantje moeten laten. Het schijnt toch heel bijzonder te zijn als je kinderen zelf kinderen krijgen. Ik kan me nog niet echt voorstellen hoe het is om kinderen te krijgen, laat staan kleinkinderen hahaha! Ik vind het spul van LIEF ook heel leuk! Ik heb 2 rompertjes ervan.

Twinkel, en vond je mannetje het op de goede plek staan? Vast wel, vrouwen hebben er over het algemeen meer kijk op ;-) Wat kan je genieten van nieuwe meubeltjes he? Wij hadden nieuwe jaloezien en nachtkastje op onze slaapkamer en ik was helemaal in mn nopjes, hihi!
Ja nog 2 lange dagen voor jou. Hoop dat je een beetje rust kan vinden. Heb je nog leuke dingen op de agenda staan zodat je een beetje afleiding hebt?

Hier gaat het redelijk. Kreeg net alleen mn trouwring bijna niet af.... beginnen mn vingers nu al dik te worden.Ook vandaag nog last van mn buik, ook al heb ik niet veel gedaan. Heb thuis gewerkt dus heb voornamelijk stil gezeten... Stiekem begin ik me nu wel een beetje zorgen te maken. Vooral door die dikke vingers zojuist... als ik echt vocht ga vasthouden... ben ik zo bang dat het richting zwangerschapsvergiftiging ga...
Hoop dat na het weekend -lees veel rusten als het lukt- gewoon weer normaal gaat, anders ga ik de vk bellen dat ik controle van mn bloeddruk en zo wil. Morgen komen vrienden met hun 2 kids van 5 en 1,5 op bezoek... dus of het van echte rust komt? IK weet het niet... Ga mn best doen. Moet me maar geen zorgen maken. Beeb schopt alles bij elkaar vandaag. Echt heel gezellig! Doet gelukkig geen pijn! Gisteravond stond mn buik scheef, hahahah, denk dat het een kontje was wat overdwars zat. Zo grappig, maar niet zo fijn. Buik voelt strak en ik groei enorm... misschien is het gewoon wel een groeispurt!
Het lukt me wel aardig om rustig aan te doen. Loop echt als een slak, maar goed het is niet anders. Het is toch wel waar dat het het laatste trimester zwaarder wordt.
Ben nu 28 weken zwanger, dus ook mijn kindje is nu levensvatbaar! Fijn idee!

Misschien tot later op de avond.

Liefs

-  Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (09-01-08) 28w2d, 31 mrt uitgerekend, 16 jan. volgende controle VK, bloed prikken voor rhesusfactor en anti-D-spuit

- Anoek,  30 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 28w1d  (18-01-08), 10 april uitgerekend,  28 januari volgende controle VK anti-D spuit

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend, nu 13 weken(10-01-07) 4 feb volgende controle VK  

- Mier1980,27 jaar, in ronde 12 zwanger van 1e kindje,nu(09-01-08) 7weken, /- 27 augustus uitgerekend,11februari termijnecho,20februari afspraak verloskundige!

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje(s), 1 september uitgerekend

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 1-2 september uitgerekend. Kloppend hartje bij 6+3 dagen. 31 januari 2e echo

- vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje, waarschijnlijk 31 aug / 1 sept uitgerekend!

- Bo 25 jaar, 9e ronde, nod  30 december, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje

-Patricia, 26 jaar, ronde 13, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD  tussen  3  jan  en 15  jan (cyclus  29 - 40 dagen)

- vs77, 30 jaar, 16e ronde, nod rond  22 jan, cyclus 25-30 dagen, 1e kindje, MM

- Pink, 27 jaar, 1e kindje, MM, misschien nog een kans om zwanger te worden via ICSI

pink gaat volgens mij in 1 deze dagen al verhuizen!!! echt leuk zeg!
druk druk druk met de verhuizing al??

anoek dus je krijgt al een mooie flinke toeter? ze zeggen ook dat je de laatste weken echt helemaal gaat groeien,mooi hoor!!

xxx

quote: Anoek77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-01-2008 19:03:52'));

-  Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (09-01-08) 28w2d, 31 mrt uitgerekend, 16 jan. volgende controle VK, bloed prikken voor rhesusfactor en anti-D-spuit

- Anoek,  30 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 28w1d  (18-01-08), 10 april uitgerekend,  28 januari volgende controle VK anti-D spuit

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend, nu 13 weken(10-01-07) 4 feb volgende controle VK  

- Mier1980,27 jaar, in ronde 12 zwanger van 1e kindje,nu(18-01-08) ongeveer 8weken, +/- 27 augustus uitgerekend,11februari termijnecho,20februari afspraak verloskundige!

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje(s), 1 september uitgerekend

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 1-2 september uitgerekend. Kloppend hartje bij 6+3 dagen. 31 januari 2e echo

- vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje, waarschijnlijk 31 aug / 1 sept uitgerekend!

-Patricia, 26 jaar, ronde 13, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD  tussen  3  jan  en 15  jan (cyclus  29 - 40 dagen)

- Pink, 27 jaar, 1e kindje, MM, misschien nog een kans om zwanger te worden via ICSI

Goedenavond meiden,

VS, fijn je hier weer te zien. Was benieuwd hoe het met je ging, lijkt me toch erg moeilijk allemaal. Ik vind het knap dat je er zo nuchter in staat en dat jullie gekozen hebben om in de VS de behandelingen te "ondergaan" (of hoe zeg je dat). Jullie kunnen wel snel terecht daar zeg!
Ik duim echt voor jullie en hoop dat jullie snel een positieve test in handen mogen hebben.

Hier alles prima, weer een weekje gewerkt, nog 6 te gaan. Ben zojuist even wezen winkelen, tip voor Anoek:

bij Etos zijn de pampers in de aanbieding (3 halen 2 betalen) en de Zwitsal ook, bij Kruidvat is de Natusan in de aanbieding (2 halen 1 betalen). Scheelt toch weer! Weet niet tot wanneer de aanbiedingen gelden dus...snel zijn?!

En Anoek, een vraagje: heb jij je maxi cosi al? Wij hadden 'm woensdag besteld en vandaag al in huis. Wat ik weten wil: wij hebben een zitverkleiner en een voetenzak. Maar kun je, als je babytje net geboren is, zowel de zitverkleiner als de voetenzak erin doen? Ik heb wat zitten puzzelen, mij is het niet gelukt. Welke van de 2 moet dan bovenop?! Als de voetenzak bovenop zit, past 'ie niet, als de zitverkleiner bovenop zit past er (volgens mij) geen babytje meer bij...

Trouwens erg handig: de maxi cosi past, zonder enige moeite, op ons (ook maxi cosi) kinderwagenonderstel! Echt ideaal. Anoek, jullie hebben toch een Quinny gekocht? Daar schijnt dat ook bij te kunnen. Nu al een pluspunt wat mij betreft!

Meiden, ik ga richting bed (morgen drukke dag...). Fijne avond, slaap lekker en tot snel.

Liefs, Ukkie26

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));-  Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (18-01-08) 29w4d, 31 mrt uitgerekend, 8 feb jan. volgende controle VK, nog 6 weekjes werken!!!

- Mier1980,27 jaar, in ronde 12 zwanger van 1e kindje,nu(18-01-08) ongeveer 8weken, /- 27 augustus uitgerekend,11februari termijnecho,20februari afspraak verloskundige!

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 1-2 september uitgerekend. Kloppend hartje bij 6 3 dagen. 31 januari 2e echo

Ben ik nog even! Het was erg gezellig vanavond! Zometeen lekker mn bedje opzoeken.

Ukkie, ik heb eerlijk gezegd geen idee met de maxi-cosi. Wij hebben hem vorige maand besteld (half dec) en hij is pas eind januari leverbaar. We hebben geen zitverkleiner. Geen idee dat dat bestond  De voetenzak hebben we er nog niet bijsteld. We hebben nu zo'n zak (lees bunker) van Lodger en wil dat eerst eens proberen. Anders gewoon een dekentje, want het is hopelijk mooi weer! Tegen de tijd dat het koud wordt, zijn we aan een nieuw zitje toe. maar we zullen zien als we de maxi-cosi gaan halen.
Ja bij Quinny kan de maxi-cosi er ook op. Was wel een voorwaarde hoor, maar kan bij bijna elke kinderwagen wel dacht ik. Alleen bij de Quinny's en de Maxi-cosi wagens hoef je niet een aparte adapter te kopen. Ik zal wel eens vragen over die zitverkleiner als we er zijn, want misschien hebben we die nog nodig... of zit die er bij?? Misschien hele domme vraag, hahaha!
Zag vanavond idd dat Etos van alles in de aanbieding heeft. Hadden al wel wat luiers gekocht met een kortingsbon. Vind het nu nog een raar idee om een hele lading pampers in te slaan... Heb jij dat wel gedaan?

Nou meiden, weltrusten en tot morgen maar weer!

Terug
Bovenaan