WIEBELMEIDEN 6!

SHIT

had een heel verhaal getypt, druk ik op "sluiten" in plaats van op "plaats bericht". Hoe DOM kun je zijn...

Nog een keer dan maar.

Ben vroeg op vandaag: mannetje heeft volleybaltoernooi en omdat 'ie ongetwijfeld iets zou vergeten als ik niet ff op zou staan: heb ik 'm maar ff geholpen. Met zijn broodjes, drinken, dextro en ga zo maar door. Ga ook niet terug mn bed in: kan niet meer slapen. Ga zo lekker douchen, ontbijtje maken, boodschappen doen en naar de stad (stof voor gordijnen en hemeltje kijken, mn moeder gaat ze maken: handig!).

De zitverkleiner zit volgens mij standaard bij de maxi cosi hoor, Anoek. En die voetenzak hebben we er toch maar bij gekocht omdat we, als babytje 9 maanden is, al in december zitten en dan kan het al best koud zijn...Daarnaast was het een aanbieding: beide voor 120 Euro (model 2007, dus goedkoper). We hebben de kleur oceanic reflection, ik ben er erg blij mee.

Over de luiers: ik heb 3 pakken pampers newborn (27 luiers per pak), is voor babytje van 2-5 kg. Dat lijkt me voorlopig wel voldoende. Weet ook niet of we altijd pampers zullen gebruiken, heb ook goede verhalen gehoord over de kruidvat-luiers. Maar zo voor het begin wil ik zeker weten goede hebben. Tegen de tijd dat ze opraken is er vast wel weer een aanbieding...

Ik heb bewust trouwens geen zwitsal gekocht voor ons ukkie. Ik heb namelijk als baby onwijs last gehad van eczeem, en de meeste zwitsal-dingen zijn geparfumeerd en daar kunnen ze, als ze eczeem hebben of een gevoelige huid, jeuk van krijgen. En dat vind ik zoooo zielig (jeuk is niet leuk!). Dus heb ik natusan, ongeparfumeerd, en dat was dus toevallig bij Kruidvat in de aanbieding. Was echt leuk shoppen gisteren!

Heb trouwens ook 1 fles met 2 spenen gekocht, en 2 fopspenen (1 voor premature babies vn -2 tot +2 maanden, 1 voor babies van 0 tot 6 maanden). Wil eigenlijk geen fopspeen geven, maar als ukkie anders niet kan slapen omdat 'ie een sterke zuigbehoefte heeft, wil ik niet de hele nacht wakker liggen, dus dan 'moet' het maar...

Nou meiden, fijne dat (ik hoop dat ik nu op het GOEDE knopje druk) en tot snel.

Liefs, Ukkie26

(PS: heb even snel de tekst gekopieerd...gebeurt me geen tweede keer dat ik het kwijt ben)

Hé Ukkie,

Jij ook al vroeg uit de veren?
Ik ook. Mijn mannetje heeft tentamen vandaag en we hebben even samen ontbeten.
Zodadelijk douchen en naar de markt, maar ik hoop wel dat het dan wat droger is buiten.
Het regent echt dat het giet hier!

Vanavond hebben we een kraamfeestje van vrienden. Begin deze week twijfelden we of we wel zouden gaan, maar aangezien ik me op het moment vrij rustig voel denk ik het wel aan te kunnen. We willen eigenlijk nog niet vertellen wat onze situatie op dit moment is en de vrienden weten ook nog niet dat we zwanger zijn. Ze weten wel dat we aan het dokteren zijn en daar wordt ook regelmatig naar gevraagd. Lief hoor, maar nu wel een gedraai wat betreft het verhaal wat we gaan vertellen.
Mocht het misgaan dan zullen we het t.z.t. wel vertellen, maar ik vind het ook jammer om nu te vertellen dat we zwanger zijn, maar...
Liever vertel ik over een aantal weken op een vrolijke manier dat we zwanger zijn.

Idd nog 2 dagen afwachten en dan de echo.
De tijd kruipt hoor, maar het wordt vanzelf maandag inderdaad.

Jij hebt dus al flink Pampers ingeslagen Ukkie (hahaha)!
Heb je goed hoor, die dingen zijn duur genoeg.

@Anoek, houd jezelf goed in de gaten hoor. Als je bang bent voor zwangerschapsvergiftiging trek dan op tijd aan de bel. Probeer het rustig aan te doen dit weekend en goed naar je lichaam luisteren hoor!

Liefs, Twinkel3

Hallo, weer even een berichtje van mij.
Ben inmiddels flink ongesteld, maar ja, dat wist ik van tevoren..... Wij hebben inmiddels de  vragenlijst binnen vanuit Groningen. Die moeten we beide invullen. Als zij hem terug hebben, dan worden we gebeld voor een afspraak. Spannend hoor......

Ik heb nog niet alle verhalen gelezen, maar wel dat jouw echo goed lijkt, Mier!!! Super!!
Twinkel, wanneer heb jij nou precies je echo? Positief blijven denken hoor.... Ik hoop dat alles goed zit!!

Anoek en Ukkie, voor jullie schiet het al op he? Geweldig om alles in te slaan, alles is ook zo mooi en lief!!

VS, wat kunnen jullie al snel beginnen met de behandeling!
Wij verhuizen zaterdag, dus nog één hele drukke week en dan komt er hoop ik wat meer rust in de tent. We hebben dan tijdelijk geen internet, dus zal ik jullie berichtjes ook even niet kunnen lezen.

Tot binnenkort,

Liefs Pink

hey pink,

fijn dat je de vragenlijst binnen heb,moet je de brief terugsturen en krijg je dan bericht wanneer jullie mogen komen? ik hoop dat het allemaal een beetje in een rap tempo gaat!
het zou toch ongeveer 6 weken duren voordat je daar mocht komen? ze zijn daar toch best wel goed gespecialiceerd?
balen dat die klote rd s er weer zijn,erg vervelend...

wel lekker zeg dat je al bijna gaat verhuizen,nog een weekje! heerlijk!
dan lekker in het mooie huisje! is het vlabij waar jullie nou nog wonen?
vind je het geen gek idee dat je gewoon de laatste week daar nog maar woont?
ik vind het echt een heel mooi huis!

je echo was idd goed,ben wel erg blij natuurlijk alleen zit nog steeds in de gevarenzone! dus nog effe een weekje of 3/4 afwachten.

liefs mier

hey meiden,

bij de kv was idd de natusan in de reclame 1+1 gratis  en ook de zwitsal hoor! 2e voor de halve prijs! eigen merk luiers worden heel goed verkocht,heel veel mensen vinden ze echt het beste! alleen mijn ene zus vond ze verschrikkelijkdie had liever altijd de pampers.maar mijn neefje en nichtje zijn nu allebei zindelijk,dus dat is makkelijk.
mijn nichtje is nu sinds 2 weken zindelijk!
heel vaak zijn bij ons de kv lotiondoekjes en de knoeidoeidoekjes in de reclame!

maar nu genoeg over de aanbiedingen gepraat

nog steeds wat bruinverlies,maar ben er niet zo onzeker meer over hoor.
morgen gaan we het mijn schoonouders en mijn schoonzusjes vertellen! ik heb al een mok ingepakt met de echofoto in de mok met daarop de tekst voor de allerliefste oma! dus ben benieuwd hoe ze gaan reageren!
mijn schoonmoeder was vandaag al mijn vriend aan het uithoren omdat wij haar tegen kwamen toen we van de verloskundige afkwamen,ze vroeg ofdat we in het zieknhuis waren geweest! mijn vriend zo,we hoeven toch niet meer naar het ziekenhuis,nee zegt ze maar misschien dat er al wat veranderd was! mijn vriend zo nee!
dus ben benieuwd voor morgen!

xxx

oh pink lees idd nu dat ze jullie bellen voor een afspraak! spannende en ook moelijke momenten zullen het zijn/worden,ik hoop op heel veel goeds voor jullie want het is jullie dubbel en dwars verdiend.

xxx

lees net mijn geplaatste berichten terug,ben een beetje suf geloof ik!!!

je moet ja zijn (pink) ja de echo was idd goed!

want is jullie dubbel en dwars verdiend moet natuurlijk gegund zijn!!!

sorry
ga nu zo lekker naar bed want kan gewoon niet meer normaal schrijven!

xxx

Hoi meiden,

Mijn vakantie zit er op, ik ben weer terug in het koude Nederland.
Maar we hebbben het heerlijk gehad, was erg warm zo'n 30 gr elke dag. We vaak op het strand gelegen en we hadden een auto gehuurt dus het eiland wat verkent.
Tijd te kort om alles te zien en te doen.
We hebben ons niet veel met zwanger worden bezig gehouden, niet tempen geen ovu testen en ook gewoon een drankje gedronken.
Wel hebben we besloten om ons te laten doorverwijzen naar de gyn..

Hier is heel wat afgekletst tijdens mijn afwezigheid, ik heb vluchtig het een en ander gelezen, maar lang niet alles hoor

Pink wat een rot nieuws heb jij gehad, heel veel sterkte voor jou en je mannetje.

Twinkel jij heel veel succes morgen.

O wat erg maar weet het verder echt niet meer.

Liefs Bo

Terug
Bovenaan