WIEBELMEIDEN 6!

Hoi meiden,

Het is rustig hier dit weekend.
Allemaal druk bezig met het klussen aan het nieuwe huis of aan de babykamers?
En Bo lekker op vakantie geweest. Heerlijk zeg!

De laatste wachtdag is hier aangebroken.
Eerlijk gezegd weet ik niet zo goed waar ik vanuit moet gaan.
De ene keer ben ik er vrij zeker van dat het niet goed zit, het andere moment heb ik wel wat meer hoop. Het was een heel vervelende week vol onzekerheid, maar nu kunnen  we de uren aftellen.
Morgenvroeg om kwart voor 9 hebben we de afspraak.
Ik zal jullie laten horen hoe het is gegaan.

We hopen op het beste.

Liefs, Twinkel3

Hallo allemaal,

Hier werd idd druk geklust aan de kinderkamer. We hebben vandaag de muren in de latex gezet. Pfff, wel een rotwerk, maar het is wel heel mooi geworden!
Ja ik weet dat we wel erg vroeg zijn, maar ja ik heb zo'n man thuis die dus niet zo goed stil kan zitten.

Bo, wat leuk dat je dr weer bent, Hopelijk ben je helemaal uitgerust en kun je dr weer lekker tegenaan. En wie weet, heeft de vakantie nog wat moois opgeleverd! Wanneer is je nod?

Twinkel. nog even geduld, dan weet je eindelijk hoe het zit. Hoop heel erg op goed nieuws voor jullie!

Tara

he meiden,

het is rustig hier zeg!
Bo welkom "thuis". ik ben wel jaloers hoor!! 3 weken naar de zon toe en heerlijk niks doen. Nu weer vol nieuwe energie voor dit jaar? Goed trouwens dat jullie naar de gyn willen gaan. Hopelijk komt daar iets makkelijk te verhelpen uit.

Twinkel: ik kan me voorstellen dat de afgelopen week vreselijk is geweest. Nu nog maar een aantal uur en dan weet je het. Volgens mij heb ik in een van de zwanger worden boeken gelezen dat een vruchtje gerust een aantal dagen kan doen voor de innesteling en dat in de tussentijd geen celdeling plaatsvindt. In dat geval zou je een aantal dagen "achterlopen". Ik duim voor je meis! Trouwens, misschien heb ik het gemist maar konden ze zeggen of het er 1 of 2 waren?

ik ga even voor de kortere stukjes daar ons internet gammel is en ik niet alles wil verliezen......

Tara, je bent er inderdaad wel heel vroeg bij :) Maar ja beter te vroeg dan te laat en het gaat allemaal ook ontzettend snel.

Mier, is niet normaal meer kunnen schrijven ook een zwangerschapsteken?!?!?!? Ik weet dat  men dingen niet meer kan onthouden, maar schrijven.....
Hoe reageerde je schoonouders? Die zijn zeker ook helemaal blij met jullie nieuws. Wat goed trouwens dat je man er gister gewoon nee tegen kon zeggen. Dan moeten ze vandaag wel heel verbaast zijn :).

Hé VS,

Waar jij het over had, daar heb ik ook van gehoord. Ze noemen dat een diapauze.
Dat zou natuurlijk zo kunnen zijn, maar ook een meetfoutje kan zo gemaakt zijn wanneer het vruchtje nog zo klein is.
Het is vooral de hartactie waar ik me het meest druk over maak.
Er was wel wat te zien volgens de gyn, maar het was nog wat twijfelachtig.
Ik heb in ieder geval niets kunnen zien.
Hij noteerde een +/- op zijn formulier.
Vervelend vind ik het wel dat ik nu helemaal geen last meer heb van mijn borsten, terwijl deze de eerste 2 weken van de zwangerschap overduidelijk te voelen waren.
Dat maakt me helemaal aan het twijfelen. Verder heb ik ook geen last van kwalen.
De geschatte leeftijd van het vruchtje komt namelijk overeen met het moment waarop ik geen last meer heb van mijn borsten.
Daar mag ik natuurlijk niet gelijk conclusies uit trekken, maar het maakt me wel wat bang.
Er was trouwens niet te zien of het er één of twee zijn. Dat kon volgens de gyn ook nog alle kanten op. Een heel spannende echo dus morgen.

Lief dat jullie aan me denken en voor me duimen meiden!

@Tara, dat is idd al lekker op tijd om te beginnen aan het kamertje. Maar wat klaar is, is alvat klaar. Leuk hoor om een start te maken.

Liefs, Twinkel3

Hallo...ben ik ook weer.

Eventjes wat tijd gevonden om een berichtje te plaatsten.

Twinkel ik wens je ook veel succes voor morgen (ik heb je nog een mailtje gestuurd!)
O'ja ik hoorde van een kennis dat hun hetzelfde als jullie gehad hebben en ook nog niet echt een hartje zagen. Een week later moesten  ze terug komen. Bij hun was toen alles gewoon goed! Dus....Toi Toi Toi.

Sorry dat ik de laatste tijd er niet zo vaak ben. Ben heeeel moe en druk bezig met ons nieuwe huis vandaar.

Hoe is het met jullie verder allemaal?

Tot de volgende keer.

x-vlinder

Terug
Bovenaan