WIEBELMEIDEN 6!

hij doet het weer....hoop ik :)

Ukkie: je bent echt wel lief voor je mannetje!! Is hij net zo lief voor jou of moet jij je eigen bammetjes smeren?
Nog maar 6 weken werken voor jou. Het schiet echt al op zeg. Heb je nog leuke plannen voor die tijd?

Anoek: heb je dit weekend een beetje rustig aan kunnen doen en voel je je nu iets beter? Je moet wel goed voor jezelf zorgen, ook al begrijp ik dat je zo graag meer zou willen doen. Zwangerschapsvergiftiging is voor de beeb en jou niet goed, en dan kan je helemaal nix meer doen.
Het lijkt me wel heel bijzonder om je uk te kunnen voelen. Ook al is het misschien vreemd om je buik alle kanten op te zien gaan :)

Pippie: hoe is het bij jou? Krijg je er steeds meer vertrouwen in dat het goed gaat?

Vlinder: zolang je moeheid alleen van leuke dingen komt (zwanger zijn en nieuw huis) dan kan je er alleen maar blij om zijn. Alhoewel je natuurlijk bakken vol energie zou willen hebben nu :)

Hey meiden,

Ik ben even snel hier voor een kort berichtje.

Twinkel, héél véél succes morgen. Fijn dat je al vroeg kan, dan hoef je je niet de hele dag ook nog eens op te vreten. Dat heb je de afgelopen week al meer dan genoeg gedaan. Hoop dat je een beetje kan slapen.

Hier gaat het wel wat beter. Dat van de zwangerschapsvergiftiging is nu niet meer. Maak me niet zo druk meer. Dat komt omdat ik me nu ook wel wat beter voel. Heb rustig aan gedaan. Net wel last van maagzuur... :-(     Fijn die kwaaltjes op het einde...

Tara, je bent er idd op tijd bij ;-) Maar wat maakt het uit? Heb je de meubeltjes ook al besteld?

Ben er weer vandoor. Zo meteen lekker onder de wol. En dan maar eens kijken of het morgen wat beter gaat op mn werk.

Weltrusten.

X

Pink: heel veel succes met het verhuizen en dergelijke. Stuur je als het klaar is foto's van hoe het is geworden want ik ben wel heel erg benieuwd.
Prettig dat jullie nu ook de vragenlijst hebben ingevuld en dus de eerste echte stappen zijn gezet. Hopelijk komen jullie in goede handen terecht en kan de behandeling sneller plaatsvinden dan je nu denkt.
Ik vind het heel erg voor je dat het zo lang duurt in NL en dat het hier allemaal zo snel kan gaan, het is zo krom.....

Patricia: het is begrijpelijk dat je wat afstand neemt van het forum, maar ik vind het wel heel jammer om je te missen.

liefs
vs

Hier gaat alles verder goed. Ik heb een hele goeie week gehad en zie alles weer een stuk positiever in. Dat heeft waarschijnlijk met een heel aantal zaken te maken, waarvan een groot gedeelte toch (indirect) met werk te maken hebben. Ik heb een grote deadline gehaald (vraag me niet hoe ik dat heb gedaan), dus dat is al een hele opluchting. Mijn directe baas reageerde heel goed toen ik vertelde dat we icsi moeten doen ed. Hij zei direct dat ik de tijd ervoor moest nemen die nodig was enzo. Dus heel positief en dat geeft mij het gevoel dat ik niet over werk moet inzitten gedurende een behandeling.
Een aantal dagen later (ook in verband met het werk van de deadline) kreeg ik te horen dat ze me een promotie gaan geven!!! Dus een goeie steun in de rug dat men vertrouwen in mijn kunnen heeft. Financieel ga ik er zeker op vooruit en dat is gezien de kosten voor icsi heel erg bruikbaar. Maar alles bij elkaar geeft het me zeker het gevoel dat we een goede keuze hebben gemaakt om voorlopig hier te blijven en niet direct naar NL terug te keren.

En met al jullie verhalen over klussen, aankopen ed, ben ik hier ook maar eens aan de gang gegaan :). Misschien volgend weekend een muurtje schilderen......

liefs
vs

Wauw, wat goed vs..promotie!
Goed te horen(lezen) dat je weer wat beter in je vel zit.
Wordt de icsi daar niet vergoed door de verzekering? Of zijn het de bijkomende kosten?

Tara

dank je. Nee er wordt hier niks vergoed door de verzekering :(. Dat is ook een reden waarom we erover hebben gedacht om terug naar NL te komen, omdat het daar vergoed wordt en sowieso een stuk goedkoper is.

Pfff... Dan was die promotie dus ook wel heel welkom! Moet wel een lastige beslissing zijn geweest om daar te blijven. Hebben jullie binnenkort al dat intake geprek? Wel raar dat sommige dingen daar zo anders zijn. Bij ons is het zo vanzelfsprekend dat je verzekering alles betaald. Nou ja, heel veel succes in ieder geval.

Tara

Terug
Bovenaan