WIEBELMEIDEN 6!

Hé Mier, wat lees ik nou...

Wat ongelofelijk klote zeg en verschrikkelijk oneerlijk!
Ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen meid, ik vind het supererg voor jullie.
Heel veel sterkte gewenst meid en laat je maar zien/ horen wanneer je er behoefte aan hebt op de mail of op het forum.
Ik had zo gehoopt dat we allemaal gelukkig door mochten gaan naar augustus/ september en nu dit... Pfff, meid ik denk aan je!

Heel veel liefs, Twinkel3

En Anoek, niet eerder naar je werk gaan dan wanneer de klachten over zijn hoor.
Rustig aan doen en let goed op jezelf!

Liefs, Twinkel3

Mier, ik wil jou en je mannetje heel veel sterkte wensen. Wat ontzettend vervelend en moeilijk. Als je je verhaal kwijt wilt, kun je het hier altijd kwijt, of kun je mailen natuurlijk. Ik wil graag een 'luisterend oor' zijn als je daar behoefte aan hebt. Sterkte.

Liefs, Ukkie26

Anoek, ook balen zeg! Denk je dat het weer gaat...en dan toch niet. Hoop voor je dat je klachten snel overgaan.

Misschien dat je je anders 1 of 2 dagen in de week ziek kunt melden op je werk. Kun je rustig aan richting je zw.verlof werken, kun je nog wat dingen afmaken en ook genoeg rust nemen...

Sterkte ook voor jou. En maak je niet te druk!

Liefs, Ukkie26

Twinkel,

fijn van het kloppende hartje. Kan me voorstellen dat je helemaal tranen van blijdschap had! Geniet ervan (en doe rustig aan).

Ukkie26

Hey Ukkie,

Hoe is het met jou? Trek jij het nog een beetje op je werk en met dat gereis? Ik vind vooral het reizen erg zwaarworden.

Mijn vervanger begint volgende week al, dus kan dan al wel dingen gaan overdragen.
Ben wel van plan om met mn baas te gaan praten of we het niet anders kunnen organiseren. Nog 6 weken tot mn  verlof. Zou toch te doen moeten zijn???

Morgen kan ik om 11 uur bellen naar de huisarts en weet ik zeker of ik een blaasontsteking heb.

Liefs

Kom ik even snel kijken, in de hoop allemaal goed nieuws te lezen.... zie ik opeens dat het helemaal foute boel is bij jou mier. Weet niet zo goed wat ik moet schrijven. Was je vorige week nog zo opgelucht en nu dit! Het is niet eerlijk! Hoop dat jij en vriendje veel steun aan elkaar hebben. Sterkte meis...

Anoek, doe je wel een beetje rustig? Hopelijk is het idd een blaasontsteking   en is die met de medicijnen zo weer over. Al die stress is niet gooed voor jou en kindje. Hoop dat je met je baas tot een goede oplossing kunt komen.

Twinkel, ik ben wel heel erg blij en opgelucht voor jullie! Kan me  voorstellen dat je tranen van geluk had.  
Wel heel dubbel dat jij nu zo blij bent, en mier zo verdrietig...  

Tara

Ha Anoek,

hier alles prima. Reizen valt me nog mee (gelukkig), tenzij ik niet kan zitten in de trein, dan is het zwaar. Ga morgen een paar eersteklas kaartjes kopen, als het dan druk is, stempel ik die snel af en ga ik daar zitten. Staan is niet zo'n goed idee, vind ik.

Vandaag was wel een zware dag: hele dag vergadering in Utrecht, voor mij ruim 2 uur enkele reis. Dat is wel vermoeiend hoor. Maar ging goed.

Doe je wel rustig aan? Jij kunt er niets aan doen dat je lichaam je een 'halt' toeroept, hoe vervelend ook. Dan maar ziek zijn of misschien halve dagen werken (van 11 tot 3, kun je relatief lang slapen en ben je vroeg weer thuis), jullie ukkie is toch het belangrijkst op dit moment?

Nog 6 weekjes inderdaad, ben wel echt ontzettend aan het aftellen hoor...

Ga nu mijn bedje opzoeken (morgen is het weer vroeg dag, 6 uur...).

Fijne avond, morgen lekker met de beentjes omhoog, en tot snel.

Liefs, Ukkie26

Terug
Bovenaan