WIEBELMEIDEN 6!

hoi pippie,

vind het fijn dat het vloeien weer voorbij is hoor,nu kunnen wij ook weer verder! want de wens blijft er natuurlijk,alleen we moeten weer opnieuw beginnen en dat is natuurlijk niet zo leuk,maar ja daar weet jij natuurlijk ook alles van maar alleen bij jou was het sneller raak als bij ons.
het steekt idd wel eens met de vrolijke verhalen over de beebs maar denk ook niet dat jullie dat gek vinden!  bij mij had het ook zo moeten zijn,maar daar kan ik lang of kort over praten maar dat is nu eenmaal niet zo en we gaan maar weer met volle moed verder want wat moet je anders.....

@anoek;ik ga ook de lama s kijken hoor! en lekker dat je mee kan rijden,toch beter voor jou en de beeb dus!

xxx mier

Hoi meiden,

Gisteren ben ik niet in de gelegenheid geweest om op het forum te komen.
Druk met het vieren van Carnaval, klas opruimen, op bezoek bij een vriendin en op tijd naar bed. Wel vreemd hoor om hier een dag niet te komen. Meestal ben ik er iedere dag wel even.

Wat fijn om te lezen dat je een goede echo hebt gehad Pippie.
Super zeg dat je al echt wat kon onderscheiden op de echo.
Bij mijn eerste echo zagen we een friemeltje zitten en op de tweede echo was het al wat meer een boon. Ik hoop dat ik snel voor een volgende echo kan gaan (hopenlijk rond de 12 weken). Het is idd nog wat onwerkelijk en soms twijfel ik nog wel eens of het wel goed zit. Maar die gedachten schuif ik dan maar snel aan de kant om plaats te maken voor wat de gyn heeft gezegd - het ziet er goed uit en de kans op een miskraam is nog wel aanwezig, maar wel nihil. Daar moeten we dus maar vanuit gaan.

@Anoek, gelukkig voor je dat je met een collega mee kunt rijden. Drie keer met het OV is idd nog wel te doen en je laatste werkdag komt ook al in zicht.
Lekker hoor meid!

@Mier, helemaal niet raar hoor dat blije verhalen je soms steken. Het is ook ongelofelijk oneerlijk en ik hoop dat je snel weer zwanger bent meid!

@Bo, succes bij de gyn maandag!

@Vs, die verlofregelingen in de Vs zijn idd belabberd als ik het zo lees.
Ik hoop dat je snel zwanger bent meid en kom je dan weer naar Nederland om van de verlofregelingen gebruik te maken?

Hier gaan we zo boodschappen doen en even flink aan het werk in de tuin.
Niet echt mijn hobby, maar dat moet soms ook even gebeuren.

Liefs, Twinkel3

Ha lieve wiebelmeiden.

Hier nog snel een berichtje uit het carnavallige brabant!

Het feest gaat hier zo losbartsen bij mij in het dorp. Ik zal er de komende dagen waarschijnlijk ook niet veel zijn. Ik ga wel lekker rustig aan doen. Vandaag (lees over een uurtje) begint hier de optocht. We gaan met een heel stel kijken en daarna de kroeg in. Ik zie wel hoelang ik het leuk blijf vinden.

Verder alles goed hier. Ik kan echt niet meer  wachten tot het donderdag is. Hoop zo dat we dan ook goed nieuws te horen en zien krijgen.

Nou voor de carnavallers ALAAF!

Alle andere meiden ook een heel fijn weekend toegewenst!

x-vlinder

Pippie, super nieuws voor jullie zeg! Geniet ervan!

Anoek, dat wordt aftellen en fijn dat het nu wat beter gaat!

Mier, Ik denk aan je en heel veel geluk voor jullie samen.

x-vlinder

goh, ik moest zowaar naar de 2e pagina om bij de wiebelmeiden uit te komen! Iedereen druk bezig met carnaval vieren? Het is wel heel rustig zo.

Inderdaad erg rustig hier. Zit dan wel in Brabant, maar niks niet carnavallen hier, ha ha! Zie je me al gaan met die dikke buik!

Gisteren hebben we éindelijk een lamp voor de babykamer gevonden! Ben er helemaal gelukkig mee! Verder vandaag nog een boxkleed via internet besteld van Snoozebaby! Helemaal geweldig dus!

Zometeen Boer zoekt vrouw kijken en daarna Peter R de Vries. Toch maar eens zien of al die ophef nog ergens goed voor is.

Tot slot, ik heb 2 foto's geupload op Hyves.... maar duurt wel wat lang. Dus hopelijk staan ze er snel op. In elk geval een nieuwe buikfoto... van 22 weken... ja weet het, nog steeds een oude dus, ben inmiddels ruim 30 weken. Ook de eerste echofoto van onze wurm staat erop.

Fijne avond en hopelijk is het morgen weer wat drukker hier.

Liefs

Hier gaat alles zo zijn gangetje en ik heb een heerlijk rustig weekend. Ik heb net heerlijk lang in bed liggen lezen en er uiteindelijk maar eens uitgekomen omdat ik toch echt wat moest gaan eten.

We hebben over 1.5 week een info ochtend waarin we (denk ik) alle stappen doornemen en leren hoe we injecties moeten geven. En daarna nog een gesprekje met de financieel persoon. Dan is het wachten op het begin van mijn volgende cyclus, wat waarschijnlijk een paar dagen daarna is. Ik ga dan eerst een maand aan de pil om mijn eigen cyclus te onderdrukken. Aan het eind van die cyclus krijg ik bloedtesten, echo ed en als dan alles goed is mogen we met de echte behanding beginnen. Ofwel dat zal over zo'n 6 weken zijn. Hopelijk gaat alles goed en reageer ik op de hormonen en rijpen er voldoende eitjes.
Het is wel een spannend proces en ik kijk er in het algemeen wel hoopvol tegenaan. Alhoewel me soms ook wel een "help waar gaan we aan beginnen" gevoel besluipt. De komende weken dus aan de slag om alles om me heen zo goed/rustig mogelijk te krijgen dat ik daar in ieder geval niet over hoef te stressen op het moment zelf.

Momenteel kijken we ook niet al te ver vooruit in de toekomst. Mocht ik zwanger raken dan is dat vroeg genoeg om uit te zoeken hoe we alles willen gaan doen en wat de mogelijkheden hier zijn. En ook al zijn de dingen hier officieel slechter geregeld, er is heel veel mogelijk.

liefs
vs

Terug
Bovenaan