WIEBELMEIDEN 6!

hey twinkel,

jij had ook op die topic gereageerd zag ik!
snap jij dat nou?? en bij zulke gaat het nog gewoon goed ook he! en bij mij gaat het gewoon mis!!!
het gaat op moment weer wel een beetje met me hoor,het vloeien is bijna gestopt!

xxx mier

Ja, ik heb me eerlijk gezegd nog een beetje ingehouden daar hoor Mier.
Het is idd helemaal wrang wanneer iemand zoals jij gezond leeft en bewust rekening houdt met de gezondheid van het kindje en dan toch een miskraam krijgt.
Ik snap die vrouwen niet hoor.

Er zit er ook zo eentje bij ons in de vriendengroep. Ze is in verwachting van een tweeling en roken...!!! Tot mijn stomme verbazing zag ik haar op een bruiloft ook rustig alcohol drinken. Misschien klinkt het wel heel bot wat ik zeg en mag ik me helemaal niet zo uitdrukken, maar ik denk dan echt: alle miskramen die er gebeuren, laat die eerst naar dit soort vrouwen gebeuren en spaar de vrouwen die de gezondheid van hun kindje wel serieus nemen. Ik vind het echt superoneerlijk verdeeld allemaal!

Ik moet wel zeggen dat ik tegen haar m'n mond wel houd. Ze weet zelf wat ze haar kinderen aandoet en ik negeer haar zoveel als mogelijk.

Fijn om te lezen dat je je alweer iets beter voelt, al zal dat ook wel met z'n pieken en dalen zijn. Gaan jullie er weer meteen voor Mier?
En hoelang willen jullie het nu proberen zonder gyn.?
Tuurlijk weet je nu dat jullie gewoon zelf zwanger kunnen worden, maar ik denk dat jij er ook niet aan denken moet dat je hier weer 12 rondes op moet wachten.
Ik hoop dat voor jullie ook opgaat dat jullie na de miskraam extra vruchtbaar zijn en snel weer in verwachting! Ik gun het jullie zo!

Liefs, Twinkel3

dat vind ik nou ook ja,als het moet gebeuren dan eerst bij zulke ja!!!

wij gaan er gelijk weer voor,mocht van de verloskundige dus...
ik hoop idd dat het niet lang duurt,iig geen 12 rondes!!! het is voor het geestelijke wel zwaar iig!

xxx mier

Hé Mier.

Wat goed dat je er weer bent! Ik heb je wel gemist!

Knap van jullie dat jullie er meteen weer voor willen gaan. Ik hoop dat het  snel raak mag zijn en ga onwijs voor je duimen net als voor de andere wiebelmeiden!

x-vlinder

ps ben wel nieuwsgierig op welk topic julliue gereageerd hebben

ik had een vraag is het nu echt zo slecht roken tijdens je zwangerschap
een aantal sigaretten perdag mag toch wel
ik snap ook geen heel pakje per dag
wie heeft hier ervaring mee

op deze topic!!!!!!!!!!!!!!!

hey vlinder,

ja we beginnen maar weer op nieuw he!

xxx mier

Terug
Bovenaan