WIEBELMEIDEN 6!

Hoi hoi,

Mier, fijn om je hier weer even te zien. Hoop dat je snel weer zwanger bent meid. ze zeggen wel dat je na een miskraam vruchtbaarder bent, maar... ik weet niet of dat ook echt zo is...

Twinkel, ja ik weet dat het wettelijk zo geregeld is met ouderschapsverlof, maar onze eigen CAO kent vele verschillende mogelijkheden. Die van mij is wel een aparte, maar zelfs enkele maanden geleden zo voorgesteld door onze HR-adviseur. ik moet het nog met mn leidinggevende bespreken, dus ik hoop wel dat de HR-adviseur de juiste info heeft gegegeven.

Wat betreft roken in de zwangerschap.... Ik heb het topic nog niet gezien, maar als ex-roker kan ik er helemaal furieus van worden. Ik was echt een stevige roker, maar ben zonder problemen én zonder een terugval gestopt met roken. Roken in de zwangerschap vind ik ongelooflijk egoistisch. Als je nu al niks voor je kindje over hebt, hoe gaat dat dan als je kindje straks geboren is. Probeer er maar niet teveel op te reageren meiden... deze mensen zoeken bevestiging die ze waarschijnlijk nergens zullen krijgen. Hoeminder aandacht hoe beter.

Hier nog steeds moe en wat last van mn bekken. Gelukkig is het reizen met het OV nu nagenoeg voorbij. Vanaf morgen kan ik meerijden met een collega.Ikmoet de komden 4 weken nog 3 keer met het ov, dus dat moet te doen zijn.

Zometeen lekker op de bank voor "Wie is de mol".

Liefs

Hoihoi,

daar was ik ook weer eens even. Het deze week ontzettend druk dus vandaar dat ik er al even niet ben geweest. Buiten dat het druk is gaat hier alles wel goed en heb ik niet echt iets te vertellen.

Mier, goed om je hier weer te zien. Ik hoop dat je je weer iets beter voelt en het een plekje kan geven. De wereld/leven is oneerlijk en sommige mensen krijgen niet wat ze verdienen.

Het is een heel geregel zeg dat verlof. Maar jullie mogen blij zijn dat er dat is. Hier is het werken totdat je bevalt en dan na 6 weken weer aan de slag. Ouderschapverlof is iets wat ze hier net kennen, je moet al knokken voor onbetaald verlof. NL is soms zo slecht nog niet :).

hopelijk ben ik er van het weekend weer wat meer

liefs
vs

He meiden,

Ben ik ook weer een keer... Twee begrafenissen later..., lekker weekje gehad dus..., maar goed, gister ook de echo gehad en het kindje is super gegroeid... 2,6 cm!!! Je zag al duidelijk een hoofdje en het begin van de handjes en de voetjes en het bewoog zelfs al. Op slag waren we helemaal verliefd! Gisteren dus ook het goede nieuws aan de familie verteld. Iedereen was erg blij dat het al zo snel weer raak was en goed is nu. Morgen nog de vrienden vertellen en dan mag de hele wereld het weten!!
o,ja weer twee mooie foto's en het hartje gehoord!

Mier, wat fijn je hier weer te zien. Vind het wel moeilijk om zo blij te zijn, terwijl jij zo verdrietig bent. Ik weet het, je gunt het andere mensen, maar de verhalen steken toch wel. Lieve mier, ik hoop ook echt dat het snel weer raak mag zijn!! Ik vond het zelf fijn dat het vloeien gestopt was en je weer na kon gaan denken over zwanger worden. Heb jij dit ook, of kun je hier nog niet echt mee bezig zijn? Ik duim in ieder geval voor je en ook voor de andere niet zwangere wiebelmeiden.

Twinkel, ik heb de afgelopen weken hetzelfde gehad hoor. Alles nog zo onwerkelijk. Je voelt je niet helemaal lekker, maar ondertussen kun je je niet voorstellen dat er echt wat zit daar in die buik. Gisteren was dan ook weer een super bevestiging en zo'n hartje laat je helemaal smelten. Weet jij vanaf wanneer ze dit met een doptone kunnen horen, dat weet ik eigenlijk niet.

Anouk, fijn dat je voorlopig met een collega mee kunt rijden. Ik hoop dat je het zo de laatste weekjes vol kunt houden. Sterkte ermee.

VS, wat fijn om te horen dat het weer wat beter met je gaat. Ik weet nog dat je de formulieren thuis had gekregen, maar heb je ook al een datum staan? Voor jou en voor Pink zal het zeker ook niet makkelijk zijn om hier al die blije verhalen te lezen. Laat je het weten als dit soms even te veel voor jullie is?

Liefs Pippie

-  Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (18-01-08) 29w4d, 31 mrt uitgerekend, 8 feb volgende controle VK, nog 6 weekjes werken!!!

- Anoek,  30 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 29w4d  (28-01-08), 10 april uitgerekend,  20 feb volgende controle vk, groei-echo zkh ?, 28 feb laatste werkdag!!

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend, nu 13 weken(10-01-07) 4 feb volgende controle VK  

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje, 6 september uitgerekend.
Kloppend hartje gezien/ gehoord bij 7 weken, 2 dagen.
Eerste afspraak VK: woensdag 13 februari

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 1 september uitgerekend. Nu 9 weken + 4 dagen (1-2-2008). 7 februari naar VK eerste afspraak.

- vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje, waarschijnlijk 31 aug / 1 sept uitgerekend!

- Bo 25 jaar, 11e ronde, nod  rond 24 februari, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje, 4-2 gyn

-Patricia, 26 jaar, ronde 13, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD  tussen  3  jan  en 15  jan (cyclus  29 - 40 dagen)

- vs77, 30 jaar,  1e kindje, MM via ICSI

- Pink, 27 jaar, 1e kindje, MM, misschien nog een kans om zwanger te worden via ICSI  

Mier, 27 jaar, 1E kindje, ronde 12 zwanger,miskraam

Bo,

Ik zag dat je maandag voor het eerste naar de gyn toe gaat! Heel erg veel sterkte en succes! Laat je ons weten hoe het was?

Liefs Pippie

Bo,
Hoe was het bij de gyn vandaag?

En met de andere meiden alles goed?

Hier een goede dag! Doordat ik zowel op de heenweg als de terugweg met een collega kon meerijden, heb ik nu eigenlijk geen klachten... geen pijnlijke buiken, benen of bekken. Blijkbaar zit het dus toch in het reizen.
Vandaag de contracten van het KDV binnen! Wel een opluchting hoor!

Vanavond lekker op de bank met mn mannetje, uiteraard voor De Lama's!

Liefs

quote: Pippie81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-02-2008 15:59:29'));

-  Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (18-01-08) 29w4d, 31 mrt uitgerekend, 8 feb volgende controle VK, nog 6 weekjes werken!!!

- Anoek,  30 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 30w1d  (01-02-08), 10 april uitgerekend,  7 feb groei-echo zkh, 20 feb volgende controle vk,  28 feb laatste werkdag!!

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend, nu 13 weken(10-01-07) 4 feb volgende controle VK  

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje, 6 september uitgerekend.
Kloppend hartje gezien/ gehoord bij 7 weken, 2 dagen.
Eerste afspraak VK: woensdag 13 februari

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 1 september uitgerekend. Nu 9 weken + 4 dagen (1-2-2008). 7 februari naar VK eerste afspraak.

- vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje, waarschijnlijk 31 aug / 1 sept uitgerekend!

- Bo 25 jaar, 11e ronde, nod  rond 24 februari, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje, 4-2 gyn

-Patricia, 26 jaar, ronde 13, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD  tussen  3  jan  en 15  jan (cyclus  29 - 40 dagen)

- vs77, 30 jaar,  1e kindje, MM via ICSI

- Pink, 27 jaar, 1e kindje, MM, misschien nog een kans om zwanger te worden via ICSI  

Mier, 27 jaar, 1E kindje, ronde 12 zwanger,miskraam

quote: Anoek77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-02-2008 20:30:47'));

Bo,
Hoe was het bij de gyn vandaag?

Geloof dat Pippie en ik een beetje in de war zijn,. hahaha! Dan nu alvast succes gewenst voor maandag meid!

Terug
Bovenaan