WIEBELMEIDEN 6!

@Tara, in eerste instantie ga ik voor de 9-maandenbeurs. Maar als ik het daar allemaal gezien heb en nog puf heb, dan struin ik de huishoudbeurs ook nog wel over.

hey,

alleen negenmaandenbeurs wordt het bij ons.

ja we gaan zeker nog msnen hoor anoekheb je bij www.kleertjesvandekeizer.nl  besteld??

lijk me wel leuk om je te zien hoor twinkel

xxx

bij mij staat hello goodbye op,mannetje niet thuis maar hou helemaal niet van voetbal gelukkig!

xxx

Ja heb idd bij die site besteld; boxkleed van Snoozebaby! Zondag besteld en dinsdag in huis. Ellende was alleen, dat wij nooit thuis zijn als ze komen bezorgen. Had de postbode het een paar deuren verder afgegeven bij mensen waar we nou niet bepaald goede vrienden mee zijn.... ze mogen het bij iedereen afgeven, maar niet daar..... maar ja, moest het toch gaan halen. Heb maar braaf dank je wel gezegd, ha ha!!

Zo'n dag op een beurs is echt supervermoeiend hoor. Denk niet dat je daarna ook nog naar de huishoudbeurs wilt... en dan nog al die mensen... dat vond ik het ergste... heb het niet zo op mensenmassa's die lopen te dringen... want ja dat doen we, want je kan gratis dingen krijgen... hihihihi

Hier staat ook hellogoodbye op. Mannetje ook niet thuis, maar al was ie thuis dan nog geen voetbal. Heb 1 van de weinige mannen die helemaal niets met voetbal heeft!

Tara

goed zo,bij mij geld precies hetzelfde!!

oh leuk een boxkleed,welke had je besteld? ik bestel best vaak via internet maar doe altijd een briefje op de deur op welke nummers ze het mogen afgeven,dat mag iedereen zijn behalve de buren hahaha!

xxx

Dat is idd een leuke site Mier, bedankt voor de tip!

Welke kleur boxkleed heb jij nu Anoek?

Ik ben hier!

Meiden, sorry, ik heb echt schandalig lang nix van me laten horen. Maar het gaat allemaal goed hoor! Ben alleen wat moe 's avonds (ook nog niet extreem trouwens).

We hebben het gewoon erg druk. Mn mannetje volleybalt 2 keer per week, ik pufclub (ene week 1 keer, andere week 2 keer, zo zijn we met 37 weken klaar) en ga zo maar door. Weinig tijd dus om hier te posten. Heb trouwens wel meegelezen hoor, dus ik ben nog wel (een beetje ) op de hoogte.

Mier, ik hoop dat het wat beter met je gaat en dat je je miskraam een plekje kunt geven. Veel sterkte met werken morgen. En over het wiebelmama/wiebelmeiden-gevoel: ik snap je helemaal. Heb zelf een tijdje geleden getwijfeld over een wiebelmama-topic en het toen niet geopperd (wat trouwens niet wil zeggen dat ik het een slecht idee vind hoor). Voelt toch een beetje als afscheid nemen. En ik kan me zo voorstellen dat je als wiebelmeid toch ook het wiebelmama-topic gaat lezen: je wilt toch weten hoe alles gaat.

Anoek, hoe vind jij de pufclub? Ik wel aardig. Volg het bij een vriendin van me, die is Mensendieck-therapeute. Dus veel oefeningen zien op de spieren, spanning en ontspanning. Vind ik wel fijn, want dat is juist, denk ik, wat je tijdens een bevalling moet doen: bepaalde spieren op bepaalde momenten spannen en ontspannen (klinkt allemaal erg vaag, als ik het zo teruglees).
Wij hebben trouwens de kinderwagen al in huis hoor, we wachten alleen nog op het wiegje.

Ik weet niet meer wie het zei, dat 'ie de bak van de MURA log/groot vond. Vind ik ook, maar toch hebben we 'm uitgekozen. Hij is namelijk wel een stuk langer dan de Mutsy/Quinny en dus kan het kindje langer liggen. En da's natuurlijk goed. En ach, het zal wel wennen, zo'n grote wagen.

Alles verder goed met de meiden?

Ik ga mn bedje opzoeken: wekker gaat morgen weer om 6 uur. Pff.

Ik beloof dat ik binnenkort meer zal berichten en jullie meer op de hoogte houd. Ga dan zelfs - een hele uitdaging - proberen een buikfoto online te zetten.

Fijne avond,

liefs, Ukkie26

(ook hier staat voetbal aan...)

Terug
Bovenaan