Ik ben hier!
Meiden, sorry, ik heb echt schandalig lang nix van me laten horen. Maar het gaat allemaal goed hoor! Ben alleen wat moe 's avonds (ook nog niet extreem trouwens).
We hebben het gewoon erg druk. Mn mannetje volleybalt 2 keer per week, ik pufclub (ene week 1 keer, andere week 2 keer, zo zijn we met 37 weken klaar) en ga zo maar door. Weinig tijd dus om hier te posten. Heb trouwens wel meegelezen hoor, dus ik ben nog wel (een beetje ) op de hoogte.
Mier, ik hoop dat het wat beter met je gaat en dat je je miskraam een plekje kunt geven. Veel sterkte met werken morgen. En over het wiebelmama/wiebelmeiden-gevoel: ik snap je helemaal. Heb zelf een tijdje geleden getwijfeld over een wiebelmama-topic en het toen niet geopperd (wat trouwens niet wil zeggen dat ik het een slecht idee vind hoor). Voelt toch een beetje als afscheid nemen. En ik kan me zo voorstellen dat je als wiebelmeid toch ook het wiebelmama-topic gaat lezen: je wilt toch weten hoe alles gaat.
Anoek, hoe vind jij de pufclub? Ik wel aardig. Volg het bij een vriendin van me, die is Mensendieck-therapeute. Dus veel oefeningen zien op de spieren, spanning en ontspanning. Vind ik wel fijn, want dat is juist, denk ik, wat je tijdens een bevalling moet doen: bepaalde spieren op bepaalde momenten spannen en ontspannen (klinkt allemaal erg vaag, als ik het zo teruglees).
Wij hebben trouwens de kinderwagen al in huis hoor, we wachten alleen nog op het wiegje.
Ik weet niet meer wie het zei, dat 'ie de bak van de MURA log/groot vond. Vind ik ook, maar toch hebben we 'm uitgekozen. Hij is namelijk wel een stuk langer dan de Mutsy/Quinny en dus kan het kindje langer liggen. En da's natuurlijk goed. En ach, het zal wel wennen, zo'n grote wagen.
Alles verder goed met de meiden?
Ik ga mn bedje opzoeken: wekker gaat morgen weer om 6 uur. Pff.
Ik beloof dat ik binnenkort meer zal berichten en jullie meer op de hoogte houd. Ga dan zelfs - een hele uitdaging - proberen een buikfoto online te zetten.
Fijne avond,
liefs, Ukkie26
(ook hier staat voetbal aan...)