WIEBELMEIDEN 6!

spannend patricia!!

hier ben ik dan anoek! ik heb het nu weer wat drukker nou ik weer  aan het werk ben.
maandag was ik eigenlijk vrij maar heb wel een ochtendje gewerkt (ik had eigenlijk agelopen maandag de termijnecho) gisteren heel de dag gewerkt!
vandaag lekker vrij,morgen nog een dag werken en vrijdag bhv-curcus  en zaterdag gaan we naar de 9 maandenbeurs,ik heb er wel zin in hoor,maar denk dat het wel een beetje dubbel zal zijn.

wanneer mijn cyclus is weet ik echt niet! maar afwachten,het is in ieder geval bijna 3 weken geleden dat het vruchtje is afgekomen....
ik ben er nu wel wat minder mee bezig,want weet in ieder geval dat het wel kan dus heeft me ook wel wat rust gegeven,en we zijn jong en gezond en zijn geen redenen waarom het niet zal  lukken dus het komt wel goed.

hoe is het met de rest van de meiden??

xxx mier

Hé Mier,

Goed om jou weer hier te zien.

Ook ik ben weer druk aan het werk sinds deze week.
Vanavond moet ik ook nog naar school voor een vergadering - bleh!!!

Vandaag ben ik voor het eerst bij de VK geweest.
De bloeddruk is opgenomen, er is bloed afgenomen, ik moest op de weegschaal en ze heeft nog even gevoeld of mijn baarmoeder al boven het schaambotje is gekomen.
Dat was nog niet zo, dus er was ook nog niets te luisteren met de doptone.

Nog een weekje geduld, dan hebben we de volgende echo weer.

@Mier, jij ook zaterdag naar de 9-maandenbeurs hè. Ik denk dat het ontzettend druk zal worden. Wie weet zien we elkaar nog wel. Wel grappig dat we dan op hetzelfde moment op dezelfde plek zijn.

Liefs, Twinkel3

Mier en Twinkel, hebben jullie dan niks afgesproken om elkaar te ontmoeten dan? Zou me wel raar lijken om elkaar in levende lijve te zien, ha ha!!

Patricia, als je (.)(.) zo'n pijn doen, hoe lukt dat joggen dan in hemelsnaam???
Je houdt het hier wel spannend hoor. Vind het wel knap dat je je zo kan bedwingen. Fijn dat je het een beetje los kan laten.

Mier, fijn je hier weer te zien! Dus weer druk aan het werk. Dan heb je minder tijd he... ik heb het ook druk op mn werk, maar door de lift die ik krijg ben ik 1,5 uur eerder thuis dan normaal en zijn mn avonden langer. Dat is echt fijn. Na mn bevalling misschien toch maar eens uitkijken naar een baan in de buurt.

Pink, is je pc inmiddels al geinstalleerd?

Bo, hoe is het met jou?

Liefs Anoek

nee we hebben eigenlijk niks afgesproken! lijk me wel heel leuk om je in het echt te zien twinkel

fijn dat alles ok was bij de verloskundige twinkel! spannend voor volgende week weer! leuk hoor!

anoek wel rustig aan doen he  begin al echt op te schieten voor jou!

xxx mier

Sinds die blaasontsteking doe ik ook echt rustiger aan hoor! Heb me toen zo'n zorgen gemaakt, dat wil ik niet nog een keer. Ja schiet idd op. Ben echt aan het afronden nu op mn werk. Mijn vervanger stuurt inmiddels mijn team aan en ik moet nog een personeelsplan opleveren en beoordelingsgesprekken voeren. Morgen nog 2 weken en dan begint mn verlof!! Ik kijk er echt naar uit, want gaat wel steeds meer energie kosten.

Twinkel, was jou helemaal vergeten, maar had gedacht dat je op wiebelmama's nog wel een reactie geplaatst zou hebben, maar nee... dus vanaf hier, fijn dat alles goed was bij de vk!

Liefs

goed dat je wat russtiger doet,echt naar je eigen lichaam luisteren hoor!

xxx

Hey Meiden,

Zo ben ik ook nog ff. Ben vanavond weer lekker wezen joggen en heb gelijk bij mijn vriendin thuis een filmpje erna gekeken. Dat joggen gaat wel goed hoor Anoek met mijn zere (.)(.). We lopen maar een rondje dus is goed te doen. Eerlijk gezegt heb je door al het hijgen enzo niet eens meer in de gaten dat ze zeer doen, ja daarna weer als je rustig zit, haha.

@Twinkel, Wat leuk voor de eerste keer naar de VK. Heb je een beetje een lieve? Spannend hoor voor volgende week!!!
@Anoek, Zo das wel lekker ja 1,5 uur eerder thuis!!! Idd wel rustig aan doen hoor. Lekker nog maar 2 weekjes, het gaat echt opschieten

Ik heb vanmiddag toch maar ff een testje gehaald voor morgen ochtend als ik het durf dan tenminste. Voor de zekerheid heb ik er 2 gekocht, mog hij dan negatief zijn en mijn ongi blijft alsnog weg dan kan ik volgende week weer een test doen. Zodra ik morgen meer weet horen jullie het van me!!!!!SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs xxx

He meiden,

daar was ik ook even. Vanochtend de info ochtend gehad en dat was wel goed. Was alleen wel kei zenuwachtig en heb vannacht slecht geslapen. Waarom??? Geen idee, maar het belooft nog wat :(.
Alles is nu klaar voor de start. Zodra ik ongi wordt moet ik bellen en dan gaan ze een specifiek schema opstellen en alle medicatie bestellen. Verder heb ik de pil al in huis en die moet ik vanaf dag 3 gaan slikken voor 3 a 4 weken. Het komt nu allemaal wel heel dicht bij en hoe ik me voel gaat de hele tijd op en neer. Het is toch behoorlijk stressvol.
Sorry als ik daardoor niet zoveel hier ben en op jullie berichtjes reageer. Ik lees ze wel en denk aan jullie. En Patricia ik hoop op 2 duidelijke strepen morgen :)

liefs
vs

Terug
Bovenaan