WIEBELMEIDEN 6!

Hey meiden,

Patricia, hoe staat het er voor?

En meiden, waar zijn jullie allemaal? Het is hier zo rustig....

Verkoudheid hier is al aardig weg.. af en toe nog wat snotteren en hoesten, maar ik lijk er zonder verdere "kleerscheuren" vanaf te komen. Wel druk met mn werk. Lijkt wel of steeds meer op het to-do lijstje komt ipv er af gaat.... doe ergens iets niet goed. Maar heb het al aangegeven aan mn leidinggevende.

Liefs

Hoi,

Ik kom ook even lezen en schrijven natuurlijk.

Patricia...ik dacht misschien is er nieuws maar jij kan je goed inhouden zeg! Knap!
Anoek...steeds meer op je lijstje is niet de bedoeling hoor. Kijk goed wat echt nodig is en wat prioriteit heeft zou ik zeggen.
Twinkel...hoe is het verder met je? Voel je je goed?

Hoe is het met de rest?

x-vlinder

Het gaat goed met mij hoor Vlinder. Nog steeds geen last van akelige kwaaltjes ofzo.
Dat lijkt mij dus bespaart te blijven.
Morgen heb ik de eerste afspraak met de VK en volgende week woensdag de 12-weken echo. Toch nog wel spannend hoor. Als dan ook alles er goed uitziet vertellen we het ook aan de mensen die het nu nog niet weten.

Hoe voel jij je nu dan Vlinder?

Liefs, Twinkel3

Hey Meiden,

Ja ik kan me eigen nog aardig bedwingen hoor. Als ik eerlijk ben ren ik nu nog naar de avondapotheek, maar wil het echt volhouden om nog niet te testen. Omdat mijn ongi 3a4 mnd terug ook wel op dag 40 kwam wil ik echt ff wachten tot ruim na die tijd.
Wel ben ik sinds vandaag erg moe en heb ik dus ook de hele middag op mijn bed gelegen. Gelukkig was mijn vriend thuis voor die kleine. Vanavond had ik erg honger en was blij dat het 6uur was en dat we gingen eten, nou dat was al snel voorbij. Ik werd me toch misselijk van de lucht van de spagetti en heb dus niet gegeten. Ja net een paar koekjes bij de thee. Ook heb ik erg last van mijn borsten en het liefst ook geen bh aan, ben echt blij als dat ding uitkan. Maarja daar heb je ook weleens last van als je ongi eraan komt, ik in ieder geval wel. Heb afgesproken dat ik van het weekend of na het weekend ff een test ga doen en als hij dan negatief is (waar ik dus bang voor ben) en mijn ongi is er ook niet dan bel ik ff naar het ziekenhuis voor een echo ofzo!!!

Verder gaat het erg lekker met me. Gisteravond zijn we begonnen met joggen en het was heerlijk. Tot mijn stomme verbazing kon ik het goed volhouden en heb ik zelfs met mijn vriendin en haar pa een extra ronde gelopen. Wel ging ik tussendoor zo af en toe ff lopen, maar ja het was de 1ste keer. Vanaaf nog ff een paar been en buikspieroefeningen en morgen weer lekker ff joggen.

@Wat is het hier trouwens rustig de laatste dagen?
@Anoek, Haha Dat klopt niet hoor dat je het steeds drukker krijg, je moet het juist rustiger aan doen he. Wel ff de goede prioriteiten stellen he.
@Twinkel, Bedankt voor de mail over Lisa de site. Ik zal proberen om hem goed bij te houden met foto's en verhalen.

Ik ga weer. Ga ff gezellie met mijn vriend tv kijken. Enne morgen ben ik er ook niet. Moet morgen werken en s'avonds natuurlijk joggen!!!

Liefs xxx

Hey Patricia,

Ik kan me voorstellen dat je bang bent om weer negatief te testen, maar het zal me echt heel erg verbazen als je niet positief test! Maar zolang het je nog lukt, dan zou ik zeggen woon lekker wachten. (Ik zou dat echt niet kunnen, maar dat zegt meer over mij, dat over jou hihi) Ik duim nog wel ff voor je hoor.

Sportief hoor, dat joggen. Ga je dat meerdere avonden per week doen?

Tara

Patricia, je houdt ons en jezelf wel in spanning hoor. IK had ook allang een test gedaan. Toch begrijp ik je terughoudendheid ook wel. Je wilt niet teleurgesteld worden. We weten allemaal dta je lichaam je ook goed voor de gek kan houden. Toch heb je wel een aantal symptomen die op een zw zouden kunnen wijzen, maar zoals je zelf ook zegt ook op je ongi. Op welke dag van je cyclus zit je nu dan?

Miertje, waar ben je? Gaat het goed met je? Hoop van wel.

Trusten dames!

Liefs

Hey Meiden,

Ik zit vandaag op dag 36 of 37 van mijn cyclus  zo uit mijn hoofd. Wil dus nog ff wachten tot dat 40 is geweest en als ik dan nog niet ongi ben ga ik testen. Wel ben ik echt super zenuwachtig, maar probeer er ook niet de hele dag aan te denken hoor. Moet zeggen dat dat wel lukt dit keer, normaal lukte het ook niet hoor. Maar mijn borsten hebben echt nog nooit zo'n zeer gedaan. Ze doen al pijn als er alleen maar naar gewezen word zal maar zeggen.

Het was echt lekker hoor dat joggen, had ik niet gedacht, haha. Het is de bedoeling dat we elke maandag, woensdag, vrijdag en als we zin hebben op zondag gaan lopen. Morgen na het werk mogen we dus weer gaan joggen. Zal mij benieuwen hoelang we het volhouden, haha

Liefs xxx

Terug
Bovenaan