Hey Meiden,
Ja ik kan me eigen nog aardig bedwingen hoor. Als ik eerlijk ben ren ik nu nog naar de avondapotheek, maar wil het echt volhouden om nog niet te testen. Omdat mijn ongi 3a4 mnd terug ook wel op dag 40 kwam wil ik echt ff wachten tot ruim na die tijd.
Wel ben ik sinds vandaag erg moe en heb ik dus ook de hele middag op mijn bed gelegen. Gelukkig was mijn vriend thuis voor die kleine. Vanavond had ik erg honger en was blij dat het 6uur was en dat we gingen eten, nou dat was al snel voorbij. Ik werd me toch misselijk van de lucht van de spagetti en heb dus niet gegeten. Ja net een paar koekjes bij de thee. Ook heb ik erg last van mijn borsten en het liefst ook geen bh aan, ben echt blij als dat ding uitkan. Maarja daar heb je ook weleens last van als je ongi eraan komt, ik in ieder geval wel. Heb afgesproken dat ik van het weekend of na het weekend ff een test ga doen en als hij dan negatief is (waar ik dus bang voor ben) en mijn ongi is er ook niet dan bel ik ff naar het ziekenhuis voor een echo ofzo!!!
Verder gaat het erg lekker met me. Gisteravond zijn we begonnen met joggen en het was heerlijk. Tot mijn stomme verbazing kon ik het goed volhouden en heb ik zelfs met mijn vriendin en haar pa een extra ronde gelopen. Wel ging ik tussendoor zo af en toe ff lopen, maar ja het was de 1ste keer. Vanaaf nog ff een paar been en buikspieroefeningen en morgen weer lekker ff joggen.
@Wat is het hier trouwens rustig de laatste dagen?
@Anoek, Haha Dat klopt niet hoor dat je het steeds drukker krijg, je moet het juist rustiger aan doen he. Wel ff de goede prioriteiten stellen he.
@Twinkel, Bedankt voor de mail over Lisa de site. Ik zal proberen om hem goed bij te houden met foto's en verhalen.
Ik ga weer. Ga ff gezellie met mijn vriend tv kijken. Enne morgen ben ik er ook niet. Moet morgen werken en s'avonds natuurlijk joggen!!!
Liefs xxx