Wiebelmeiden 7

Jaaaaaaaaaa, wij hebben weer internet!!! Ik wilde op mijn werk niet op de site, want ze kunnen dat zo nagaan, ook ivm de leerlingen willen ze weten welke sites er bezocht worden, dus dat moest maar niet....

Ik heb nog niet alles terug gelezen, maar wel een paar dingen.

Mier, bedankt voor je berichtje op hyves. Je bent dus dichtbij geweest! Wat knap van je dat je toch nog op de negenmaandenbeurs bent geweest.....

Twinkel, wat fijn, een mooie echo!! Gek idd dat er zich van alles in je lichaam afspeelt in het geheim! Maar wel lekker genieten natuurlijk!

VS, spannend hoor, begonnen met ICSI. Een hele onzekere tijd ook. Vandaar die tranen. Die heb ik ook dagelijks in   mijn ogen......

Patricia, je had zo'n goede hoop!! Wat een ellende als je het zo graag wilt he?

De andere dames zitten volgens mij al op de wiebelmama's. Ga ik zo ook even kijken.

Wij zijn dus verhuisd en zijn heel erg blij met ons nieuwe plekje! Verder is er wel veel verdriet. Vooral die onzekerheid is heel moeilijk. Maar over anderhalve week hebben we ons intakegesprek in het UMCG, dus hopelijk weten we dan meer!!

Liefs Pink

volgens mij gaat mijn ongesteldheid al beginnen! wel netjes al na 27 dagen!

xxx

zo, da's netjes!! Dat zou idd wel heel mooi zijn!!!!
Heb geen idee wanneer die van mij begint. Als je er niet meer zo bewust mee bezig bent, mis je toch wel signalen van je lichaam. Ik hoop niet dat ik ongesteld ben wanneer we de intake hebben, want tijdens de intake mag ik meteen weer in de beugels en er stond al op het papier dat het niks uitmaakt als je ongesteld bent, maar liever toch niet!!
De dag erna (4 maart) gaan we naar een informatieavond van het UMCG over IVF/ICSI, dus ben benieuwd wat we daar allemaal te horen krijgen!!

Pink

hey pink,

dat begin voor jullie ook op te schieten dan,nog anderhalve week!
het is niet zo n fijn idee als je dan ongesteld ben he als je daar zo moet gaan liggen,ja je weet wel voor hun maak het niks uit want ze zijn al wel wat meer gewend maar voor jezelf is het niet zo fijn he!
dag later infoavond,er zal wel heel veel informatie op jullie afkomen,heftig maar aan de andere kant heb je misschien wel een gevoel van eindelijk verder of niet?
op welke dag van je cyclus zit je dan ongeveer dan als je 3maart naar het ziekenhuis moet? is er dan kans om ongesteld te zijn?

ik was niet eens teleurgesteld dat ik nu weer bruin verlies,had liever natuurlijk gelijk weer zwanger geweest maar had er natuurlijk ook totaal niet vanuit gegaan dat het nu opeens wel raak zou zijn,en ik heb wel zoiets van als het toch moet komen dan maar liever vroeg dus na 27 dagen dan na 6 weken want dan krijg je toch misschien weer andere gedachten.

xxx mier

Hallo meiden,

Pink, wat fijn om weer wat van je te horen. Begin je je al een beetje thuis te voelen in je nieuwe huis? En is het geworden wat je er van verwacht had?
Geniet na al het harde werken nu maar van jullie mooie huis!
De info-avond over IVF/ICSI is dus al snel kon ik lezen. Wanneer denk je hiermee te kunnen starten? En kijk je er naar uit, of vooral tegenop? Ik wens jullie veel succes met alles wat er op jullie af gaat komen.

@ Patrica, logisch hoor dat je je zwaar kl*te voelde na de negatieve test van gisteren.
Heb je inmiddels al een afspraak bij de gyn gemaakt? En de RD's, nog steeds weg?

@Mier, komt je ongi nu weer? Dat lijkt erop dat de regelmaat alweer terug is.
Dat betekent dat je ei waarschijnlijk over 2 weken weer komt. Succes meid en ik duim voor jullie dat het snel weer raak is.

@Anoek, fijn zeg dat alles er goed uitzag volgens de VK. 5 Dagen werken nog maar, heb je het gevoel dat je aan je verlof toe bent of komt het toch wel snel op je af?

Wij hebben inmiddels vrienden, familie, werk (en dus ook de kleuters bij mij uit de klas) op de hoogte gesteld van de zwangerschap.
Ik vond het vooral geweldig hoe de kinderen reageerden. Zo lief en zorgzaam.
Ik kreeg van een aantal kinderen een zoen op m'n buik en één kleuter maakte zich zorgen om de baby toen er een kind bij mij op schoot kwam zitten.
Lief hoor, hoe ze met je meeleven. Ik was er zelf ook echt door ontroerd.

Ik merk nu alleen wel dat ik last van mijn rug krijg. Begin deze week viel het nog wel mee, maar het wordt steeds erger. Gisteravond flink met tijgerbalsem gesmeerd, maar dat helpt maar even. Als het na het weekend niet beter is denk ik dat ik toch maar eens contact opneem met de fysiotherapeut.

Maar goed, die rugpijn heb ik graag voor lief als ik zie wat voor wonder zich aan het voltrekken is in mijn lijf.

Liefs, Twinkel3

erg mooi hoe kinderen kunnen reageren he! kan ook niet wachten dat ik weer zwanger ben en het nieuws aan mijn neefjes en nichtjes kan vertellen!

ja snel he! gelukkig hoor kunnen we weer een beetje gericht wiebelen!

xxx

Terug
Bovenaan