Wiebelmeiden 7

Goedemorgen allemaal,

hier even een kort berichtje van een thuiswerkende ambtenaar (jaja, ook die zijn er).

Alles gaat nog steeds prima hier. Ik voel de kleine actief bewegen (veel met kontje tegen mijn ribben) en "het" heeft vaak de hik. Met mij alles goed, moet zo naar de verloskundige en dan krijgen we info over de bevalling: hoe kan het beginnen, wanneer bellen enzo. Spannend!

Patricia, laat je weten wat de gyn zei? Wel raar hoor, ben je vet overtijd en toch negatieve testen. Irritant. Hoop voor je dat de testen het fout hebben (wil je geen hoop geven, maar bij een vriendin van mij was dat wel zo).

En Mier, hebben de RD doorgezet? Dan is in ieder geval je cyclus netjes op orde, toch? Ook al had je liever geen RD gehad en was je zwanger natuurlijk...

Het woord thuiswerken zegt het al: werken. Dus ik ga nu ff aan de slag, moet om half 11 naar de verloskundige en ik laat wel ff een berichtje achter.

Alvast een fijn weekend!

Liefs, Ukkie26

Hey Meiden,

Sorry hoor dat ik gister niks heb laten horen, maar had het een beetje druk. Gisteravond was er op mijn dochtertje de school projectavond. Het was echt heel leuk en gezellig. Wel een beetje laat geworden, hihi. We waren pas om 9uur thuis en die kleine was mee gegaan naar school dus helemaal versleten. Ze lag dus pas over 9en ik de bedje en sliep vermorgen gelukkig tot kwart voor 9 uit.

Nou heb net de gyn gebeld en ik word eind van de ochtend terug gebeld. Ze moest het ff met de dokter overlegen, maar die was bezig met een punktie!! Hopelijk word ik snel terug gebeld en mag ik ff langskomen.
Zit vandaag op cyclus dag 46 en nog steeds geen RD's of het gevoel dat ze eraan zitten te komen. Heb dus nog wel een heel, maar dan ook een heel klein beetje hoop!!!

Vanmiddag gaat mijn dochtertje weer naar de peuterspeelzaal en ga ik ff met mijn schoonmoeder naar Zuidplein. Ga ff kijken voor een leuk truitje voor als ik ga stappen een zaterdag. Ben wel ff toe aan stappen en een leuk truitje. Moet gewoon me eigen ff verwennen, hihihi.

Liefs xxx

@Pink, Zo eindelijk weer internet. Hoe is het in je nieuwe huisje???Al gewend???
Hopelijk ben je met de intake idd niet ongi. Ze mogen dan wel wat gewend zijn, maar echt fijn voor jezelf is het niet. Heel veel succes!!!!!

@Anoek, Lekker hoor nog een paar daagjes en dan lekker gaan genieten van je verlof. Kijk je er naar uit??? Denk het wel he!!!!

@Mier, Hihihi, vond het van de week wle ff gezellie hoor op msn!!! Fijn dat er alweer regelmaat in je cyclus zit.

@Twinkel, Geweldig he hoe zorgzaam kinderen kunnen reageren. Echt super lief!!! Wel vervelend dat je zo'n last heb van je rug. Anders idd maar ff naar fysio.
Hoe reageerde je neefjes en nichtje????

@Vlinder, Fijn te lezen dat het er goed uitziet. Enne erg leuk hoor 2 grote foto's erbij.

@Ukkie, Lekker hoor thuiswerken, kan je lekker zelf je tijden ff invullen. Ik heb dat ook gehad toen met Lisa, toen waren mijn testen ook negatief en was ik ook zwanger. Vandaar dat ik een heel, maar ook maar een heel klein beetje hoop nog heb!!!

Liefs xxx

Zo de gyn heeft me net terug gebeld. Ze luisteren trouwens ook nooit he. Heb ik net zitten vertellen dat we deze mnd geen Clomid hebben geslikt omdat we het ff rustig aan wilde doen. Zegt ze gewoon net dat ik moet stoppen met de clomid!!! Maar goed. Aanstaande dinsdag moet ik dus ff bloed komen prikken en mijn mannetje moet dan ff zijn potje inleveren. Dat moeten we dus doen tussen 8 en 9 uur. Poehhhh lekker vroeg en dat in de vakantie!! Maar ja wat moet dat moet. Als we dat dus hebben gedaan moet ik gelijk ff een afspraak komen maken met de gyn, weet niet waarom, maar dat zie ik dan wel. Moet nu eerst maar mijn manetje zover krijgen dat hij zijn potje inleverd. Dat vind hij namelijk een beetje eng!!!

Nou fijn weekend alvast en misschien tot later
Liefs xxx

Hoi hoi,

Patricia, dus nog steeds spannend voor jou? HOe zijn jullie er bij je dochter er uiteindelijk achter gekomen dat je zwanger was dan? Nog 5 hele lange dagen wachten voor je naar de gyn kan dus. Begrijp alleen niet waarom je man een potje moet inleveren als ze er achter willen komen of jij zwanger bent  Of gaan jullie verder met behandelen?

Ukkie, lekker he thuiswerken? Heb net ook nog klein uurtje gewerkt, want er moest echt iets af.... ben er eigenlijk fel tegen, maar ja, anders zit ik volgende week te stressen en dat wil ik helemaal zien te voorkomen. NU dus lekker genieten van mn vrije dag! Heb alleen keelpijn.... hopelijk zet het niet door, want ziek worden is er nu even niet bij in de laatste week....Dat zou echt ellendig zijn zeg.

Liefs

Patricia, dus nog 5 daagjes aftellen! Toch wel spannend hoor, hoop voor je dat de RD wegblijven en je lekker zwanger bent. En dat zonder Clomid, zou helemaal geweldig zijn toch?

Ben net terug van de verloskundige. Alles weer prima. Buik is goed op grootte voor bijna 35 weken en kleine doet het goed. Ze verwacht dat ik geen groot kindje krijg: jeej! Aan de andere kant: het hoofdje van een klein kindje is natuurlijk niet veeeeeel kleiner dan dat van een groot kindje, dus of het in de bevalling zal schelen... Ben toch wel blij dat het geen kindje van 8 pond gaat worden (schat ze nu in).

Ga snel weer aan 't werk (mijn zelfdiscipline is niet zo goed, dus thuiswerken is voor mij eigenlijk een lastige opgave omdat ik de neiging heb er een vrije dag van te maken...)

Meiden, tot snel.

Liefs, Ukkie26

Hallo meiden,

Ook weekend voor mij.
Ik volg "Wie is de mol" ook hoor, alleen neem ik het altijd op en ga ik het dus vanmiddag even kijken. Ook kijk ik iedere avond even naar de verloskundigenpraktijk.
Dat is iedere werkdag rond half 9/ 9 uur 's ochtends op SBS6. Dat neem ik dus even op.
Het zijn wel oude afleveringen hoor, maar daar vind ik het niet minder leuk om.

@Ukkie, ik las dat alles er goed uitzag bij de VK. Fijn hoor.
Ik kan me wel voorstellen dat je wat opgelucht bent dat het geen 8-ponder lijkt te gaan worden. Alhoewel, mijn collega is afgelopen week bevallen van een zoon van 4200 gram en zei dat ze het zo weer zou doen.

@Anoek, nog één weekje werken meid!

@Patrica, goed dat je de stap naar de gyn hebt gezet. Wel vreemd dat ze het zaad van je man willen. Wat gaan ze daar dan nu mee doen?

@Mier, mijn neefjes en nichtje vonden het ook erg leuk hoor. Ik vroeg mijn nichtje of ze me wou komen helpen met de baby als die geboren is, maar ze zei dat ze dat niet zo goed durfde. Samen durfde ze wel. Ach, die meid voelt zich al zo verantwoordelijk, ze dacht vast en zeker dat we haar vanaf dag 1 zouden gaan inzetten als nanny.
Mijn schoonzusje had wat kadootjes gekocht, waaronder een knuffeltje. Toen we weg wilden gaan snapte mijn neefje van 2 niet dat wij het knuffeltje meenamen.
Ik denk dat het besef meer gaat komen wanneer mijn buik ook begint te bollen.
Is jouw ongi goed doorgezet?

Fijn weekend allemaal!

Liefs, Twinkel3

Zo meiden, daar ben ik ook weer es  (beetje druk gehad, maar wel meegelezen)

Vandaag had ik eindelijk weer eens een vrije dag, niet uitgeslapen... moest om 09.30 al bij de kapper zijn! Maar ben wel weer helemaal blij met mn nieuwe kleurtje en mn nieuwe coupe.

@ Patricia, wat balen dat je nogsteeds niets zeker weet! Nog een paar dagen geduld meid.

@ Pink, leuk dat je dr weer bent. Wens jullie heel veel geluk in je nieuwe huis! Nog even dan gaat  het hele circus voor jullie ook beginnen... spannend hoor!   Dat je zo nu en dan emo bent, lijkt me heel logisch hoor! Vs, schrijft precies hetzelfde.... het is ook niet niets  wat jullie te wachten staat! Maar hopelijk levert het wel iets heel moois op.  

Voor de rest wil ik iedereen alvast een goed weekend wensen!
liefs tara

Terug
Bovenaan