Wiebelmeiden 7

Hallo,

Hier even een berichtje van mij!

Het is hier alweer lekker druk. Gezellig hoor! IK ben er maar even want ik moet zo weg. Beetje rustig van mijn kant uit en dat wordt alleen nog maar erger met de verhuizing in zicht.

Alles zag er goed uit vandaag. Maandag krijgen we de kansberekening telefonisch te horen. Op de echo waren geen aanwijzingen te zien wat duidde op een verhoogde kans op afwijkingen. Mijn bloeduitslagen hebben we besproken en mijn bloeddruk is opgemeten. Dit was ook allemaal goed.

We hebben 2 foto's op ware groote meegekregen.

Tot snel.

x-vlinder

hey vlinder,

fijn om te horen! weer 2 foto s voor het plakboek erbij,leuk!

xxx

Pfffff, weekend...... nog maar 4 dagen... Ik ben helemaal op,omdat ik zo slecht slaap. Hormnen gieren ook weer door mn lijf... dus Twinkel, ja ik kijk erg uit naar mijn verlof!!

Pink, fijn dat je weer internet hebt. Voor jullie gaat het dan ook bijna beginnen.Hoe kijken jullie er tegen aan? VInd je het eng? Hoop dat jullie snel kunnen beginnen.
Hoe is het huis? Bevalt het? Beetje gewend aan de nieuwe omgeving?

Vlinder, fijn dat alles er zo op eerste gezicht goed uit zag!

Twinkel, wat lief die reacties van je kleuters. Kinderen kunnen zo heerlijk oprecht zijn.
Hoe reageerde je neefje en nichtje?

Mier, ondanks dat je hoopte dat het miss weer raak zou zijn, toch fijn dat je nu al vlot ongi bent en je cyclus stabiel is. Nu weet je ook wanneer je volgende ei is. Nieuwe kansen. Hopelijk geeft het idee dat je weet dat je zwanger kan worden en er niks uit de test kwam jullie ook meer rust.
Ben trouwens vorige week nog bij dat "hotel" geweest, maar heb haar denk ik niet gezien...

Patricia, goed dat je even afleiding hebt gezocht. Heb je nog iets leuks gekocht?
Ja zeker balen van die test, kan me voorstellen dat je je kl#te voelt. Nu nog steeds geen ongi begrijp ik. Heb je de gyn vandaag gebeld?

Zo meteen eerst maar even eten en vanavond lekker Wie is de Mol kijken. Kijk iemand dat ook?

Liefs

hahaha heb je goed gekeken?? misschien was ze vrij!
nog een paar daagjes voor je,ohhhhhhh en dan heerlijk verlof!

xxx

Denk niet dat ik héél goed heb gekeken. Is ook zo stom he?!!

geef niet!  staat ook zo raar als je zo staat te staren naar iemand he!

xxx

humm nu gaat het wel goed. Helaas moet ik er vandoor.
De komende dagen ben ik er niet want we gaan een weekendje weg.

vs

Terug
Bovenaan