Wiebelmeiden 7

Hoi Meiden,

Ben vanmiddag alvast de spullen wezen halen voor mijn mannetje en gelijk maar ff bloed wezen prikken. Ben ik daar alvast vanaf.  Snap er trouwens zelf ook helemaal niets meer van hoor. Ik dacht eigenlik dat ik moest prikken om te kijken of er een verhoogde HCG in mijn bloed zat, nou nee dus ik moest prikken op clamidya  Waarom ze nu ineens het potje van mijn vriend willen begrijp ik ook niet helemaal. Ik wilde alleen maar weten waarom mijn ongi uitblijft en de testen negatief zijn. Weet nu dus nog steeds niets. Oja een tijdje terug had ik ook al bloed laten prikken voor die clamidya en nu zeiden ze dus van niet. Maar weet zeker dat ik het toen zag staan op mijn prikformulier.
Het was idd de bedoeling om ff een paar mnd te stoppen met het ziekenhuis, maar ja het ziet er naar uit dat dat dus ff niet gaat op het moment. Daar baal ik ook wel van hoor. Ga van de week gewoon weer een testje doen, je weet maar nooit.

Hoe ik erachter kwam bij mijn dochter. Nou ik was heel erg ziek, diarree, spugen. Natuurlijk regelmatig testen gedaan, maar die bleven negatief en ook mijn ongi bleef weg. Toen ik na een paar weken (ongeveer 6wk) weer beter was ben ik lekker gaan shoppen. Toen mijn schrik had ik een kleding maat groter. Natuurlijk heel raar omdat ik zo ziek was geweest en heel weinig maar kon eten. Toch toen weer een testje gedaan en ja hoor positief. Dus volgens mijn VK maak ik gewoon in het begin weinig HSG aan en daarom tets ik dus later in de zwangerschap!!!

Mijn klachten zijn er trouwens nog wel hoor. Ben gelukkig wel minder misselijk maar nog steeds aan de diaree. Ben vanmidag kleren wezen kopen en toen stond ik dus ook ff zonder BH in het pashokje. Mijn borsten vielen mij toen erg op. Ze zijn wat groter enne op mijn tepelhof zaten allemaal witte spikels zal maar zeggen. Vond dat erg raar en ook niet fijn eruit zien. Normaal heb ik dat helemaal niet!!! Weet iemand wat dat is????

Nou ga ff mijn benen scheren enzo morgen weer STAPPEN!! dus moet er goed uitzien, hahahaha. Misschien tot straks

Liefs xxx

hey

@patricia; gek dat ze daar nu pas allemaal naar gaan kijken,ik vind het een beetje slordig eerlijk gezegd! hoop dat de rd s wegblijven en binnenkort toch positief test want de klachten zijn wel veelbelovend!

@twinkel; wat leuk zeg,hihi,schattig dat ze zo reageerden. straks als je buikje begint te groeien dan zal je neefje het misschien ook door hebben,leuk hoor!

de ongesteldheid is inderdaad doorgezet,het is tot nu toe ook niet meer als voorheen hoor,want je hoort weleens van die verhalen maar dat is gelukkig bij mij niet het geval.
ook geen last van buikpijn of zo,nu maar afwachten hoeveel dagen het zal zijn en dan weer volop er tegenaanweet nu wel weer mijn vruchtbare dagen dus dan wordt het wiebelen toch weer wat makkelijker!

xxx

ukkie 35 weken alweer zeg! goh het kan elk moment al komen! (1 neefje van mij was 6 weken te vroeg dus...) spannend!

anoek voor jou ook al bijna, 33 weken!! moet je nog 1 dagje werken?

xxx

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));
-  Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (18-02-08) 34w, 31 mrt uitgerekend, 22 feb volgende controle VK, nog 9 daagjes werken!!!

- Anoek,  30 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 30w1d  (01-02-08), 10 april uitgerekend,  7 feb groei-echo zkh, 20 feb volgende controle vk,  28 feb laatste werkdag!!

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend, nu 17 weken(06-02-07)  7 mrt 20 weken echo  

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje, 6 september uitgerekend.
Kloppend hartje gezien/ gehoord bij 7 weken, 2 dagen.
Eerste afspraak VK: woensdag 13 februari
12-weken echo: woensdag 20 februari

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 1 september uitgerekend. Nu 9 weken 4 dagen (1-2-2008). 7 februari naar VK eerste afspraak.

- vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje, waarschijnlijk 31 aug / 1 sept uitgerekend!

- Bo 25 jaar, 11e ronde, nod  rond 24 februari, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje, 4-2 gyn

-Patricia, 26 jaar, ronde 14, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Ben ff gestopt met de clomid en de gyn controle. Cyclus de laatste mnd vrij regelmatig, NOD  7 februari  (cyclus  30 dagen)

- vs77, 30 jaar,  1e kindje, MM via ICSI

- Pink, 27 jaar, 1e kindje, MM, misschien nog een kans om zwanger te worden via ICSI  

- Mier, 27 jaar, 1E kindje, ronde 12 zwanger,miskraam  1e ronde na miskraam nod tussen 16 en 19 maart.

wat is het hier rustig zeg!

pippie waar ben je? volgens mij heb ik je al meer als 2 weken niet meer gezien op het forum!

xxx mier

- Bo 25 jaar, 11e ronde, nod  rond 24 februari, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje, 4-2 gyn

-Patricia, 26 jaar, ronde 14, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Ben ff gestopt met de clomid en de gyn controle. Cyclus de laatste mnd vrij regelmatig, NOD  7 februari  (cyclus  30 dagen)

- vs77, 30 jaar,  1e kindje, MM via ICSI

- Pink, 27 jaar, 1e kindje, MM, misschien nog een kans om zwanger te worden via ICSI  

- Mier, 27 jaar, 1e kindje, ronde 12 zwanger,miskraam  1e ronde na miskraam nod tussen 16 en 19 maart.

Hallo!

Mier, ik heb Pippie ook al een hele tijd niet gezien.... Ook niet bij de wiebelmama's. Hoop maar dat alles goed is.
Jouw ongi heeft dus doorgezet. Fijn dat het als normaal voelt en dat je niet meer pijn hebt. Nu kan je wel gerichter wiebelen en weet je ook weer wanneer je nod is. Dat afwachten zonder het ongeveer te weten is irritant.

Patricia, veel stapplezier vanavond?

Hier weinig te melden. Stappen zit er zeker niet in, ha ha ha! Wederom een lekker knus avondje op de bank met mn lieve mannetje. Morgen hebben we een verjaardag. Zien we de hele familie weer. Sommigen hebben me nog niet zwanger gezien, dus zal wel scrikken worden, hihihihi.

Liefs

hey anoek,

wij hebben morgen ook een verjaardag,mijn neefje was gisteren 3 jaar geworden! dus dat vier mijn zus morgen.
dat is wel lachen dat sommige jou nog helemaal niet gezien hebben,die zullen idd wel even opkijken naar je mooie dikke buik!

geen nieuws is goed nieuws zullen we maar hopen! (pippie)

fijn weekend

liefs mier

Terug
Bovenaan