Wiebelmeiden 7

Hoi meiden,

Hier even een voorlopig laatste berichtje van mij, ben helaas ongi geworden. We  hebben ook rot nieuws gehad (wil daar verder liever niets over kwijt, niet mbt zwanger worden ofzo) en dat moeten we eerst even een plekje geven. Wil dus  ook even geen ondezoeken meer.
Hoop me wel weer bij jullie te voegen over een tijdje, maar nu hebben we even andere dingen aan ons hoofd.

Hoop dat jullie allemaal snel zwanger mogen worden met of zonder hulp!!!
Voor de zwangere een voorspoedige zwangerschap en voor ukkie en anoek succes met de laatste lootjes!

Liefs bo

Hey Meiden,

Nou gelukkig voor mij is het erg rustig geweest hier van het weekend. Mijn   internet heeft er het hele weekend uitgelegen, echt vervelend!!!

Nou ik heb echt weer een super weekend gehad!!! Zaterdag lekker weer wezen stappen en uiteraard zonder alcohol. Neem geen risico hoor, want ik ben nog steeds niet ongi. We waren dit keer vroeger thuis dan normaal, al om 5uur waren we weer thuis. Zondag kwamen we (mijn vriendin en ik) om half 11 uit bed en zijn we na het douche en aankleden lekker naar de Mac Donalds gegaan. Voor de rest gewoon lui geweest. Gisteravond kreeg ik erg pijn in mijn buik, geen ongi krampen. Ook was ik erg moe. Ben gewoon op de bank om half 9 in slaap gevallen. Heb tot half2 op de bank geslapen en daarna naar bed en geslapen tot vanmorgen 10 uur. Nog steeds erg last van mijn buik, weet niet wat het is. Het lijkt wel de hele tijd of ik moet poepen ofzo. Word er echt gek van.

Mijn klachten zijn wel wat minder aan het worden. Nou ja mijn   misselijkheid dan. Want mijn borsten doen nog steeds zeer hoor, gelukkig niet meer de hele dag, maar ik voel het nog wel.

Ga ff wandelen met mijn dochter zo, misschien tot later
Liefs xxx

Lieve Bo,

Ik kan begrijpen dat je liever niet alles hier op het forum zet en dat ook sommige dingen té prive zijn om hier met ons te delen.
Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd en je weet ons te vinden als je er behoefte aan hebt.

Dikke knuffel,
Anoek

Balen Bo, dat het allemaal zo tegen zit.
Ik hoop voor jullie dat er snel betere tijden mogen komen.
Wanneer je even wat meer behoefte hebt aan meer afstand dan moet je die ook nemen meid. Weet dat je welkom bent wanneer je maar weer wilt.

Liefs, Twinkel3

Hallo,

Bo, wat een vervelend bericht. Logisch dat je even wat afstand neemt maar zoals de andere ook al zeggen...je kan hier altijd terecht!

Ik wens je heel veel sterkte en hopelijk schijnt er hier of daar voor jullie toch een klein lichtpuntje en komen er snel weer betere tijden voor jullie aan.

x-vlinder

Hey Mier,

Het doet me goed dat ik je weer vaker zie hier op het forum. Is je ongie alweer voorbij? Hoop dat jullie snel weer aan de wiebel kunnen en dat het snel raak mag zijn!

x-vlinder

Hey Meiden,

Het was vanmorgen de bedoeling dat mijn vriend zijn potje zou vullen. Nou het is niet gelukt hoor, hahaha. Ons dochtertje was overgelopen naar onze slaapkamer en liet papa geen minuut alleen. Het leek wel of ze aan voelde. Dus nu probeert hij het een donderdag weer. Hopelijk laat ze papa dan wel een beetje met rust, hahaha.

Verder geen nieuws hier. Heb nog wel erg krampen in mijn buik en moet dus veel naar de wc. Oja gister trok ik een broek aan die ik al een week niet had aangehad enne hij ging niet dicht en dat terwijl ik niet ben aangekomen zegt mijn weegschaal. Erg vreemd dus. Mijn vriend vind wel dat mijn buik dikker is geworden, dus dat geeft wel weer hoop. Aan de andere kant het kan natuurlijk ook zijn omdat ik alweer 19 dagen overtijd ben. Hopen maar dat ik gewoon zwanger ben en dat ik daarom een beetje dikker begin te worden. Van de week ga ik nog wel ff een test doen, want eer dat we nu een afspraak hebben in het ziekenhuis duurt me te lang hoor. Wil niet zolang meer wachten. Duimen jullie nog ff voor mij door, hahaha.

Liefs xxx

Terug
Bovenaan