Wiebelmeiden 7

Hoi Allemaal.

Dit  is voorlopig even het laatste berichtje van mij omdat we gaan verhuizen aankomend weekend.

Succes en alvast een fijn weekend!

x-vlinder

Pink, graag gedaan natuurlijk. Was een kleine moeite en wie weet heb je er wat aan.

hey,

eindelijk zit mijn ongesteldheid erop dus kunnen zo weer aan de wiebel!
gelukkig geen ergere ongesteldheid gehad dus als normaal,soms lees je ook weleens anders.
morgen ga ik lekker shoppen met een vriendin in rotterdam,en ik heb er erg veel zin in.

anoek je heb verlof!!!!!!!!!! heerlijk!!!!!!! genieten!!!!!!!!!

ukkie voor jou nog 1 dagje! gek hoor over 4 weken ben je al uitgerekend!

groetjes mier

Hey Meiden,

Zo het is hier zeker stil zeg. Ik zelf ben er ook niet veel geweest, maar mijn internet ligt er steeds uit. Moet het dus veel zonder mijn internet doen.
Hier nog steeds geen RD's. Het potje van mijn vriend leveren we een dinsdag in. Vandaag ging helaas ook niet omdat hij al om half 8 moest gaan werken. Het was de bedoeling dat we pas een afspraak mochten maken als mijn vriend zijn potje heeft ingeleverd, maar daar ben ik het niet meeeens. Ik sta in behandeling op de afdeling IVF, maar ik loop ook nog steeds bij de gyn. Heb dus net ff de assistent van de gyn gebeld en alles uitgelegt. Ze vond het erg raar dat ze me hebben laten testen op clamidya en dat mijn vriend eerst een potje moet inleveren voor ik een afspraak kan maken. Nu kan ik in de loop van de dag langskomen om bloed te laten prikken en dan krijg ik gelijk een telefonische afspraak voor de uitslag. Nou maar hopen dat ik het red vandaag omlangs te gaan. Moet namelijk om half 12 met mijn dochter naar de kindertandarts en tussen 4 en 6 komt er iemand van KPN langs voor mijn internet.

Nou ik ga weer. Moet ff opruimen en douche en aankleden en gauw weg, anders komen we te laat. De tandarts zit namelijk erg ver weg, hihihi Doe er ongeveer 1,5 uur over om er te komen

Liefs xxx

Hallo meiden,

Weer even een berichtje van mij.
De afgelopen dagen ben ik erg druk geweest en dus weinig hier.
Ik zag dat het verder ook vrij rustig is geweest.

@Mier, succes met wiebelen meid en hopenlijk heb je snel weer goed nieuws!

@Patrica, mijn duimen draaien nog hoor!

@Pink en VS - succes met de ICSI-behandelingen. Ik denk aan jullie!

@Vlinder, succes met de verhuizing.

Verder groeten voor iedereen. Ik houd het kort, want verlang echt even naar een tukkie op de bank.

Liefs, Twinkel3

gadverdamme hoor net dat een maat van mijn vriend WEER vader wordt!!!!
ik kan niet blij zijn,het doet me zeer! heel mijn avond is gelijk verpest en voel me zwaar kut! shit zeg waarom wij nou niet

Miertje, dat doet pijn.... Snap het wel, maak het van dichtbij mee met een vriendin. Ook al gun je het een ander, toch doet het pijn dat jullie (nog) niet de gelukkige zijn. Probeer wat afleiding te zoeken vanavond. Ga samen iets leuks doen. Misschien dat je dan je zinnen een beetje kan verzetten....Sterkte meid.

Patricia, nog geen duidelijkheid dus. Hopelijk weet je nu echt snel meer. Goed dat je het besproken hebt en dat ze je nu serieus nemen. Ik duim ook nog steeds voor je.

Vlinder, succes met de verhuizing.

Bo, hoe gaat het met jou?

Pink, zijn jullie een beetje gewend in jullie nieuwe huis? Hopelijk kunnen jullie ook snel uitkijken naar het mooi inrichten van 1 van de kamertjes. Heb je enig idee wanneer jullie eventueel met een behandeling zouden kunnen beginnen?

Vs, ben je al begonnen met de spuiten of nog niet?

Hier alles ok. Wel balen van het weer. Tenminste hier regent het. Heb je verlof, gaat het regenen....bleehhh. Eerste dag van verlof voelt als een normale vrije vrijdag. Denk dat het volgende week welkomt het besef dat ik voorlopig echt niet hoef te werken. Vind het maar raar...

Jullienog plannen voor het weekend? Ik ben vanaf morgen weer dikke week alleen. Mannetje moet voor z'n werk naar buitenland... helaas nog goed ver ook :-( Kan blij zijn als ie weer terug is hoor.

Liefs

nee mannetje is weg vanavond en ik ga op tijd naar bed want moet morgen werken!
soms denk je dat het goed gaat maar er hoef maar iets te gebeuren en het is weer mis........

Terug
Bovenaan