Miertje, dat doet pijn.... Snap het wel, maak het van dichtbij mee met een vriendin. Ook al gun je het een ander, toch doet het pijn dat jullie (nog) niet de gelukkige zijn. Probeer wat afleiding te zoeken vanavond. Ga samen iets leuks doen. Misschien dat je dan je zinnen een beetje kan verzetten....Sterkte meid.
Patricia, nog geen duidelijkheid dus. Hopelijk weet je nu echt snel meer. Goed dat je het besproken hebt en dat ze je nu serieus nemen. Ik duim ook nog steeds voor je.
Vlinder, succes met de verhuizing.
Bo, hoe gaat het met jou?
Pink, zijn jullie een beetje gewend in jullie nieuwe huis? Hopelijk kunnen jullie ook snel uitkijken naar het mooi inrichten van 1 van de kamertjes. Heb je enig idee wanneer jullie eventueel met een behandeling zouden kunnen beginnen?
Vs, ben je al begonnen met de spuiten of nog niet?
Hier alles ok. Wel balen van het weer. Tenminste hier regent het. Heb je verlof, gaat het regenen....bleehhh. Eerste dag van verlof voelt als een normale vrije vrijdag. Denk dat het volgende week welkomt het besef dat ik voorlopig echt niet hoef te werken. Vind het maar raar...
Jullienog plannen voor het weekend? Ik ben vanaf morgen weer dikke week alleen. Mannetje moet voor z'n werk naar buitenland... helaas nog goed ver ook :-( Kan blij zijn als ie weer terug is hoor.
Liefs