Wiebelmeiden 7

Ja het zijn hier spannende tijden. Afgelopen maandag heb ik weer een migraine aanval gekregen en ik voel me nog steeds niet 100%. Ik heb de afgelopen 3 dagen 's middags een aantal uur plat gelegen, ik ben moe. Nou kan dat natuurlijk allerlei redenen hebben maar ik hoop dat het de leukste daarvan is en dat ik zwanger ben :). Het is lastig om te zeggen of ik me nu zwanger voel of niet want ik voel me door alles anders dan normaal. Ik heb vaker het idee dat ik zwanger ben dan dat ik het niet ben. Maar ja, we weten hoe het met mijn intuitie gesteld is, haha (2 jongetjes voorspellen en er komen 2 meisjes, hoeveel naast kan je er zitten).

Ukkie je schreef dat je mij zo nuchter vond. Ik weet niet of dat wel de juiste omschrijving is. Ik denk dat het meer een soort overlevingsmechanisme is waarbij ik me voor een gedeelte van alles afsluit en de buitenwereld maar wazig mee krijg. Ik hoop dat ik me binnenkort weer meer mezelf ga voelen. Tot die tijd wacht ik maar af en zorg ik voornamelijk goed voor mezelf, het zal toch weer voorbij gaan.

liefs
vs

VS wat ontzettend spannend!!! Wanneer weet je of je zwanger bent? Moet je bloedprikken of testen? Ik hoop zó voor je dat de tekenen die je voelt signalen van een zwangerschap zijn....

Liefs Pink

vs wat ontzettend spannend zeg! ik hoop dat het signalen van een zwangerschap zijn!

xxx mier

Vs, nog een paar dagen... Hopelijk komt de migraine idd van de zwangerschapshormonen, het is je zo gegund! Kun je de dagen een beetje doorkomen, of lijkt het nog een eeuwigheid te duren?

Mier, lekker hoor zo'n vakantie in het verschiet! Voor je het weet is het al mei. Ben je alweer een beetje over de teleurstelling heen? Hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn.

Pink, en Patricia hoe is ie met jullie?

liefs Tara

De dagen gaan heel langzaam voorbij en het lijkt allemaal een eeuwigheid te duren.
We moeten vrijdag langskomen om bloed te prikken en dan horen we het eind van de middag.

Morgen weet je meer Vs, ik duim nog heel hard voor jullie!!!
Ik vind het ook helemaal spannend hoor!

Wij hebben gisteren de 20-weken echo gehad.
Alle lichaamsfuncties die er te bekijken waren zijn bekeken en het zag er gelukkig allemaal goed uit. Inmiddels is de kleine zo'n 21 cm. lang en 294 gram.
Wat een verschil met 8 weken geleden (toen 5 cm. lang).
Alhoewel we er vrij ontspannen naartoe gingen zijn we erg gelukkig met zo'n mooie uitslag van de echo. Alweer over de helft van de zwangerschap. De tijd gaat echt snel.

Groetjes voor iedereen.

Liefs,

Twinkel3

Hallo, wat is dit zenuwslopend zeg! Ik zit de secondes bijna weg te kijken.....en ik moet nog ruim een dag....... Ik heb echt nergens zin in dus dat schiet al helemaal niet op. Hopelijk komt er straks nog een vriendin langs en heb ik wat afleiding.
Gister heb ik de hele middag wat last gehad van lichte krampen of zoiets en was ik heel bang dat ik ongie zou worden. Maar tot dus verre is er nog niks te zien.

Twinkel: wat fijn dat de echo goed was.

Terug
Bovenaan