A
Anoniem
Guest
Ja het zijn hier spannende tijden. Afgelopen maandag heb ik weer een migraine aanval gekregen en ik voel me nog steeds niet 100%. Ik heb de afgelopen 3 dagen 's middags een aantal uur plat gelegen, ik ben moe. Nou kan dat natuurlijk allerlei redenen hebben maar ik hoop dat het de leukste daarvan is en dat ik zwanger ben
. Het is lastig om te zeggen of ik me nu zwanger voel of niet want ik voel me door alles anders dan normaal. Ik heb vaker het idee dat ik zwanger ben dan dat ik het niet ben. Maar ja, we weten hoe het met mijn intuitie gesteld is, haha (2 jongetjes voorspellen en er komen 2 meisjes, hoeveel naast kan je er zitten).
Ukkie je schreef dat je mij zo nuchter vond. Ik weet niet of dat wel de juiste omschrijving is. Ik denk dat het meer een soort overlevingsmechanisme is waarbij ik me voor een gedeelte van alles afsluit en de buitenwereld maar wazig mee krijg. Ik hoop dat ik me binnenkort weer meer mezelf ga voelen. Tot die tijd wacht ik maar af en zorg ik voornamelijk goed voor mezelf, het zal toch weer voorbij gaan.
liefs
vs
Ukkie je schreef dat je mij zo nuchter vond. Ik weet niet of dat wel de juiste omschrijving is. Ik denk dat het meer een soort overlevingsmechanisme is waarbij ik me voor een gedeelte van alles afsluit en de buitenwereld maar wazig mee krijg. Ik hoop dat ik me binnenkort weer meer mezelf ga voelen. Tot die tijd wacht ik maar af en zorg ik voornamelijk goed voor mezelf, het zal toch weer voorbij gaan.
liefs
vs