Wiebelmeiden 7

Hoi hoi,

Ook ik kom even kijken of er nieuws is van Vs.... Helaas nog niet. Vs, ik denk aan je aan!!

Ukkie, ik was wel in de kleren, maar niet de hele dag aan het rondlopen hoor! Lig gewoon lekker veel op bed en ben met Benthe bezig want nu papa aan het werk is, mag ik alles doen! Wel heerlijk hoor. Ik merk ook wel dat mn lichaam een topprestatie heeft geleverd en totaal niet in concitie is. Ik slaap s middags ook nog eenuurtje-anderhalf uur en dat wil ik volgende week ook nog doen! Dus rust genoeg, hihihi, laat me lekker verwennen door de kraamhulp. Die houdt me overigens erg in de gaten, ha ha!!

Patricia, geeft niks meid. Wisten toch dat je laptop kapot was? Welcome back girl!

Hoop dat er vanavond meer nieuws is....

Liefs Anoek

VS, heb vandaag veel aan je gedacht............En nu nog steeds trouwens!! Ik hoop zó dat jullie eerste poging meteen raak is! Het klonk tot nu toe allemaal heel erg positief!!!

Patricia, leuk dat je er weer bent!!!! Computers?!?!$%#@

Verder weinig nieuws hier, was erg blij met de mooie foto van Anoek. Lekker weekend nu en dan maandag nog twee weekjes dan is het eindelijk 5 mei en krijgen wij ook meer te horen. Maakt wel dat het langzaam weer wat spannender gaat worden merk ik aan mezelf.

Pink

Meiden,

we zijn daarstraks gebeld en de test is positief: ik ben zwanger!!!!!!

het is allemaal nog erg onwerkelijk en ik denk dat we het maar heel langzaamaan beseffen.

Bedankt voor al het duimen enzo.

liefs
vs

PS we gaan even een stukje lopen om het nieuws door te laten dringen. Dus tot later

Yoehoee!!!!!
Wauw, zwanger!!!!!!!

Vs, echt onwijs gefeliciteerd, ik zit nu gewoon met natte oogjes te typen, ben zo blij voor je! Dit was al de zoveelste keer dat ik even geen kijken of er al nieuws was, en wat voor en nieuws !
Geniet ervan. Hopelijk kunnen jullie snel voor de eerste echo, dan kun je het ook met eigen ogen zien.  

liefs tara

joehoeeeeeeeeeeeeeeeeee vs zwanger!!! supergefeliciteerd!!!
lekker van het goede nieuws gaan genieten meid!

xxx mier

vlinder je vroeg hoe het met me ging,ja wat zal ik zeggen,het gaat kl@te! maar lief dat je het vraagt maar kan niet anders zeggen,voel me verdrietig,teleurgesteld,boos,gestresst enz.enz.

xxx mier

O wauw Vs, helemaal geweldig zeg!!!

GEFELICITEERD!!!

Ook hier rollen de traantjes over mijn wangen.
Wat ben ik blij voor jullie meid!
Ik kan me voorstellen dat jullie even een wandelingetje nodig hebben om dit nieuws tot jullie door te laten dringen. Je zult de komende dagen en weken nog wel vaker momenten hebben waarop je dit nieuws op je door moet laten dringen.
Geweldig zeg, geniet van het mooie nieuws en het wondertje/ wondertjes dat/ die in je groeit/ groeien!

Heel veel geluk gewenst.

Liefs, Twinkel3

Terug
Bovenaan