Wiebelmeiden 7

Ohhh Vs wat ontzettend spannend voor jou zeg! Mijn duimen draaien echt op volle toeren. Kan me voorstellen dat je enorm zenuwactig er van wordt. Krampjes hoeft niet te betekenen dat je ongi gaat worden. Sterker nog, ik hoop zo hard dat het betekent dat het het vruchtje aan het innestelen is.

Sterkte met de laatste uurtjes. Zoek inderdaad maar veel afleiding.

Met mij gaat het goed. Ben vandaag weer aangekleed en langzaamaan begint het vocht weg te trekken. Heb toch wel wat last van krampen (krimpen baarmoeder)/ lichte naweeën en enorm last van stuwing. Dat is echt vreselijk.... maar ja, voor de rest mag ik niet klagen, ha ha! Met Benthe gaat het ook heel goed. Ze drinkt echt heel goed en begint wat meer ritme te krijgen.

Ik denk dat ik volgende week weer wat meer hier te vinden zal zijn, maar kom wel elke dag even kijken hoor, zeker nu vs zo in spanning zit.

Dikke knuffel van mij

Hey Meiden,

Zo hehe mijn Lappie is eindelijk gemaakt. Kan dus weer lekker met jullie kletsen. Wat een ramp zeg als je computer stuk is. Heb jullie echt super gemist allemaal. Vind het ook erg jammer dat ik Ukkie en Anoek dan ook nu pas kan feliciteren. Had dat graag eerder willen doen. Hier dus alsnog van harte gefeliciteerd meiden met jullie mooie dochters. Ben blij te lezen dat alles goed is gegaan en dat de meiden het goed doen. Heerlijk nog op een roze wolk aan het rondzweven of al met beide benen op de grond???

Heb geprobeerd om alles bij te lezen, maar het is eigenlijk teveel om te blijven hangen.
Ik las wel dat het erg spannende tijden voor Vs zijn . Ook mijn duimen gaan overuren voor je draaien!!!

Nou ik ben dus ook weer ongi geworden en dit keer zelfs optijd. Ik werd het met 36dagen. Ben wel super ongi zeg is lang geleden dat het zo erg was. Ik loop gewoon leeg om het zo maar te zeggen. Ben wel blij dat ik dit keer optijd werd want ik zat er best wel mee. Volgende week ga ik namelijk naar de sauna en dat is al gereserveerd. Wij gaan hier dus op naar de volgende ronde. Ben er alleen niet meer zo heel veel meebezig. Zag ook per toeval dat ik ongi moest worden in mijn agenda.

Nou meiden ik ga weer. Ben echt blij dat ik weer lekker kan komen kletsen hier en dat ik weer op de hoogte ben van alles.

Liefs xxx

- Bo 25 jaar, 11e ronde, nod  rond 24 februari, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje, 4-2 gyn

-Patricia, 26 jaar, ronde 16, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Ben ff gestopt met de clomid en de gyn controle. NOD  20 mei  (cyclus  36 dagen)

- vs77, 30 jaar,  1e kindje, MM via ICSI

- Pink, 27 jaar, 1e kindje, MM, misschien nog een kans om zwanger te worden via ICSI  

- Mier, 27 jaar, 1e kindje, ronde 12 zwanger,miskraam  3e ronde na miskraam nod tussen 11 april en 14 april

Hallo,

Als eerste een berichtje voor vs. Ik hoop zo op mooi bericht morgen voor jullie! Jullie zullen inderdaad wel vol spanning zitten. Ik duim duim duim!

Twinkel, fijn zeg dat alles goed is!

Patricia leuk dat je er weer bent!

Mier, hoe is het met jou ondertussen?

Mail maar even kort want ik ben supermoe. Heb ook een druk weekend voor de boeg dus zal er niet zoveel zijn de komende dagen.

x-vlinder

Ohoh, wat is het spannend! VS, ik hoop echt zo dat het bij jullie raak is! Zou echt geweldig nieuws zijn. Ik ga vandaag echt elk uur kijken of er al nieuws is...

En Anoek, doe je het wel rustig aan? Ik was na 5 dagen pas weer in de kleren, en ik moet zeggen dat ik daar nu wel blij om ben. Nu voel ik me goed en red ik het alleen, als ik eerder in de kleren was, was de kans groot dat ik nu nog uitgeteld was...
Oftewel: neem je rust hoor meid, ook al was je bevalling niet lang, zwaar is het alsnog en je lichaam krijg echt een klap te verduren.
Merk ik trouwens voornamelijk omdat de spieren aan 'mijn onderkant ´ echt zeer doen. Vooral als ik te lang op ben en te veel doe. Pff, pijnlijk.

Hier gaat verder alles prima. lise doet het nog steeds goed. Komt 's nachts om de 4 uur, overdag iets minder ritme (maar ach, da's overdag dus dat geeft niet zo erg). borstvoeding loopt goed.

We moeten maandag de 28e naar de kinderarts met Lise voor een echo van haar nieren en blaas vanwege het 2-navelstreng-vaten-verhaal. Ze plast goed, dus we gaan ervan uit dat alles goed is. Maar het zal toch ff spannend zijn...

Meiden, fijne dag, VS: sterkte vandaag.

Liefs, Ukkie26

Goedemorgen allemaal,

Vandaag dus dé dag voor jou Vs, ben wel heel nieuwsgierig hoor! Hoop dat je de zenuwen nog een beetje de baas bent.Sterkte met wachten...

Vandaag ben ik lekker een dagje vrij, heerlijk! Alleen had mn vriend vanmorgen om 09.00 al een afspraak gemaakt op het gemeentehuis, waar we samen naartoe moesten. Nouja, heb ik in ieder geval nog een hele dag :) vanmorgen heben we bij het gemeentehuis geregeld dat het kindje de achternaam van zn papa krijgt, we zijn nl niet getrouwd. Voor de rest hoef je dan weinig te regelen hoor, het was in 10 min. gepiept. We hebben nog een formulier, met wat kopieen mee voor na de geboorte dan moet het ouderlijkgezag nog geregeld worden, maar dat stelt ook weinig voor. Erfrechteljk hadden we eerder alles al notarieel vast laten leggen.

Straks nog maar even wasopvouwen en strijken :(  

Tot later...
liefs tara

Ik ben ook superbenieuwd Vs. Spannend hoor!
Ik denk aan je en duim voor je meid!

Hopenlijk zien we je hier snel met goed nieuws.

Liefs, Twinkel3

Jammer, nog geen nieuws. Maar ja, we zitten natuurlijk ook met dat tijdsverschil.
Ik heb trouwens geen idee hoe laat het nu bij Vs is ...

liefs tara

Terug
Bovenaan