Wiebelmeiden 7

Hallo Mier,

Ik kan me indenken dat jij je momenteel niet zo happy voelt.
Vooral na je miskraam is iedere keer dat je ongi wordt weer een flinke domper.
Ik hoop zo voor jou (en Pink en Patrica) dat jullie snel zwanger mogen zijn.

Mijn duimen draaien hard voor jullie!

Dikke knuffel,

Twinkel3

Jaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vs gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een geweldig nieuws! Kan me voorstellen dat je even tijd nodig hebt om het te laten bezinken. Waarschijnlijk heb je wel meer tijd nodig dan 1 wandelingetje ;-) Hahaha... dat was bij mij tenminste al, laat staan na al die spannende weken voor jullie.

Meid, geniet van dit goede nieuws en het mooie leven dat in je groeit!

Liefs Anoek

Pink, voor jullie komt meer nieuws gelukkig ook wat dichterbij. Ik hoop dat het dan wat concreter zal worden voor jullie! Hoop ook dat het nieuws van vs voor jou een hart onder de riem is! Onze duimen draaien straks net zo hard voor jou!

Miertje, wil je even een dikke knuffel geven!! Kom op meid. Ook voor jou duimen we nog steeds heel hard.

Liefs Anoek

hey twinkel,

vind het erg moelijk om jullie verhalen te lezen hoe ver jullie al zijn en zo,dat steekt mij heel erg en doet me erg veel verdriet,ik gun het jullie super erg hoor daar lig het ook niet aan maar dat het mij zo n pijn zou doen had ik niet verwacht.

xxx mier

Hey Mier,

Is ook logisch hoor dat dat voor jou moeilijk is.
Goed dat je dit ook gewoon zegt. Ik kan het me heel goed voorstellen.
Het had bij jou eigenlijk ook gewoon zo moeten zijn.
Vooral omdat we allemaal rond dezelfde tijd uitgeteld waren kan ik me voostellen dat je je je blijft spiegelen aan onze verhalen.
Ik besef me ook heel goed hoe blij ik mag zijn met mijn zwangerschap en dat het zeker geen vanzelfsprekendheid is om zwanger te worden. Ik gun het jou ook zo!
Helaas kunnen we niets meer dan duimen voor je en hopenlijk is het snel weer zover bij jullie.

Dat onze verhalen steken bij jou kan ik me ook wel voorstellen hoor.
Ik denk dat het daarom ook goed is dat er ook een aparte plek is voor alle "blije" zwangerverhalen, dan kun je het lezen wanneer je het zelf wel wilt.
Ik vond het vorig jaar ook moeilijk toen het zwanger worden bij ons niet lukte en mijn beste vriendin zwanger was. Ik gunde het haar enorm hoor, maar voelde me soms een soort van buitengesloten. En dat terwijl ik zelf niets anders wilde dan...
Heel oneerlijk. Nog steeds heb ik moeite met verhalen van meiden die vertellen dat ze direct zwanger waren. Heel fijn voor ze hoor, maar zo gruwelijk oneerlijk in vergelijking met vrouwen die ook zo graag willen en zulke fijne moeders zouden zijn en waarbij het nog niet wil lukken.
De aanloop naar mijn zwangerschap heeft wel degelijk een bepaald spoor bij mij achtergelaten en dat terwijl we eigenlijk nog helemaal niet mogen klagen met zo'n korte behandeling in de MMM.

Ik wens je alle geluk meid en hoop dat jij ook snel weer positief mag testen.

Liefs, Twinkel3

Wow VS!!!!!! Wat een geweldig nieuws...... Ook hier traantjes, omdat ik heeeel erg blij ben voor jullie........ Heel erg gefeliciteerd........!!!!

Mier, ik weet precies hoe je je  voelt. Met mij gaat het de afgelopen twee weken best wel goed, maar sinds gisteravond voel ik toch weer veel spanning. De belangrijke datum komt dichterbij en dat merk ik heel goed. Ook ik heb hetzelfde: het is soms heel erg moeilijk om al die zwangerschapsverhalen te lezen, het lijkt voor ons nog zo ver weg...

VS, je hebt me wel weer hoop gegeven!! Nou weet ik niet meer precies hoe jullie situatie was mbt de zaadkwaliteit, misschien wil je mij dat nog eens vertellen??? Eerst maar genieten van dit moment, want zover als nu ben je nog nooit geweest!!!!

Liefs Pink

Mooi berichtje Twinkel en Anoek. Fijn dat jullie ons begrijpen. Goed dat er een wiebelmama topic is, alhoewel ik daar ook altijd even lees hoor. Vind het té interessant en ik ben veel te nieuwsgierig hoe het met jullie zwangerschap gaat. Maar soms lijkt het wel of alle zwangeren niet meer weten hoe het was voordat ze zwanger waren. Gelukkig dat jullie (alle wiebelmama's) wél zo met ons meeleven. Bij een aantal van jullie is het idd ook niet vanzelfsprekend gegaan.
Soms voel ik me wel eens een zeur, maar aan de andere kant weten jullie nu hóe bijzonder het is om zwanger te zijn/mama te zijn, dus jullie weten nu ook wat wij missen en dat wij daar verdrietig om zijn.
Thanx......

Liefs Pink

Hey Pink,

Nooit meer denken dat je zit te zeuren hoor!
Gewoon eruit gooien hoe je je echt voelt hier, daar hebben we echt alle begrip voor!

Fijn dat jij je weer wat beter voelt, maar ik kan me voorstellen dat je ook wel in spanning zit betreffende de tijd die komen gaat.

Ook voor jou alle goeds gewenst!

Liefs, Twinkel3

Terug
Bovenaan