Wiebelmeiden 7

pink dat gevoel heb ik ook hoor maar kan beter zeggen hoe ik me eronder voel dan dat ik me opeens niet meer hier laat zien of zo.

het lijkt nu allemaal zo ver weg...

xxx

Wow Vs, GEFELICITEERD meid. Vind het echt super voor jullie!!!
Kan me voorstellen dat het nog een beetje onwerkelijk is, maar dringt het al een beetje tot je door dat jullie papa en mama gaan worden over 9mnd???
Nou ga er lekker van proberen te genieten en nogmaals ik vind het super voor je!!!!

Liefs xxx

Hey Mier,

Ik weet zo ongeveer wel hoe je je voelt meid. We hebben net al ff op msn zitten kletsen. Ik voel me eigen ook wel een beetje klote hoor. Het lijkt idd allemaal zover weg. Hoop echt dat we snel mogen volgen naar de wiebelmama's. Enne wil nog ff zeggen dat we niet zeuren hoor meid. Het is toch belangrijk om eerlijk te zijn over je gevoelens!!!!

Liefsxxx

Oooh lieve Mier, Pink en ook Patries,
Ik wou dat jullie ook al zwanger waren. Het is helemaal niet raar hoor om je op zn tijd flink klote te voelen.  
Natuurlijk zijn julie allemaal helemaal blij voor vs, maar het drukt jezelf ook weer op de feiten: Weer 1  zwanger, weer met 1 minder....
Het is vooral zo  lastig omdat je  niet weet, of het nog gaat lukken, en wanneer dan. Natuurlijk hopen we allemaal dat jullie snel zwanger zijn, maar de onzekerheid is soms erg frusterend.
Toen wij een jaar bezig waren, voelde dat als heel erg lang. Voor mijn gevoel was iedereen in no time zwanger. Inmiddels weet ik wel beter, en hebben wij het geluk mogen  kennen om op natuurlijke wijze binnen afzienbare tijd zwanger te worden. Het wordt me steeds weer duidelijk dat het  voor heel veel mensen nog veel meer tijd en vooral ook veel verdriet kost voordat ze zwanger  zijn.
Ik hoop dat jullie,ook in moeilijke tijden wat steun kunnen vinden  in dit forum.

Heel veel liefs Tara

Yoehoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoe!

Yesyesyesyesyesyesyesyes!

Jippieieieieieieieieieieieieieieieie!

Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

VS helemaal geweldig!
Ik schrijf morgen wat uitgebreider ook voor de andere lieve wiebelmeiden. Komt net kijken en dacht toch even snel reageren.

Tot morgen.

x-vlinder

VVVVVVVVVVSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wauw !!!!!!!!!!!!!!!
Echt super gefeliciteerd! Ik vind het zo geweldig voor jullie!!   Volgens mij weet je even niet waar je met jezelf moet blijven als je zo'n geweldig telefoontje krijgt.
Echt fantastisch!!!!!!!!!!!!!!!!
Genieten!!

Pink, Mier en Patricia, ik begrijp dat het voor jullie allemaal heel erg heftig is en zwaar om blije verhalen te lezen, al gun je het mensen nog zo. Ik hoop echt dat het verhaal van VS jullie weer kracht geeft!! Sterkte meiden.

Liefs Pippie

Heb 'n beetje weinig tijd, dus maar even snel zo:

VS, echt onwijs gefeliciteerd! Wat zullen jij en je mannetje blij zijn! Echt helemaal geweldig!

Voor de andere meiden kan ik me voorstellen dat het nieuws van VS moeilijk, maar misschien ook hoopgevend is. Veel sterkte.

Hier alles goed. Schrijf binnenkort weer wat meer.

Liefs, Ukkie26

Hoi daar ben ik dan eindelijk.

Gisteren heb ik maar even snel gepost omdat ik even snel kwam kijken of er nieuws was. Nu even wat uitgebreider en wat langer tijd.

Lieve Mier,  Pink en  Patricia.

Wat een emoties gierden gisteren door mijn lijf toen ik hier op het forum aan het lezen was.

Blijheid voor VS en verdriet omdat ik zooo ontzettend goed snap hoe jullie je moeten voelen. Misschien denken jullie nu ook wel van ja, ja...je kan mooi praten vlinder want jij bent ondertussen ook al lekker zwanger en dat snap ik helemaal.

Ik zelf ben me er iedere dag nog steeds van bewust hoe het allemaal gelopen is. Ook hier bij ons is er echt nog wel wat verdriet van het afgelopen jaar. De momenten dat je denkt dat alles wel goed komt, de momenten waarop mensen doodleuk vertellen dat ze zwanger zijn, de start en de toen zo ontzettend kl*te berichten in het ziekenhuis, en toen ineens het moment dat we echt een lotje uit de loterij hebben gewonnen en alle geluk van de wereld hebben gehad.

Ik kan net als twinkel nog steeds een beetje verdrietig worden als het bij mensen zomaar 1-2-3 lukt. JULLIE ZIJN AAN DE BEURT! denk ik dan.

Ik hoop dat jullie steun vinden bij ons en ik wil jullie nog even zeggen dat ik hoop dat jullie altijd alles hier zeggen hoor op het forum of op mijn mail. Daar is het tenslotte toch voor ook in tijden dat het juist niet zo lekker gaat!

Big hugh voor jullie

x-vlinder

Terug
Bovenaan